+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 89
    Ridder der HBBM Avatar van ekstazi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    26.853
    ik denk in eerste instantie iets met meerdere vrouwen.
    als amendement hierop is het misschien ook waardevol om het te doen met vrouwen uit verschillende continenten, een multiculturele orgy zeg maar

Sociaalgestoord Avatar van Sofia
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3.664
    Citaat Geplaatst door OzanKemal Bekijk reactie
    Sociale controle hoeft niet perse iets positiefs te zijn. Er is een consensus welke misschien doorbroken dient te worden. Ben erg benieuwd naar de 'free-open minded' hier en de inquisitie- minded (onderzoek naar de perversiteit van de ketterij/kunst).

P.s. Jij hebt het over een online Sheria systeem hier op hbbm.nl...
    Dat heerst hier ook. Kijk de 'over-de-grens-topics' in de jongeren en seksualiteit-gedeelte maar na. Sommige mensen bezoeken de topics alleen maar om een oordeel te vormen over diegenen die er serieus reageren of er een topic openen. 'Zoiets mag je alleen maar met je partner delen!' en 'Wat een onderwerp!' zijn dan tekenen van verontwaardiging die je niet verwacht onder zo'n noemer. Maar ja, taboe maar wel nieuwsgierig is dat dan zeker. :)

Guzel bir Ozel Avatar van Suiker_Spin
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.914
    We zijn allemaal mensen, we weten echt wel wat er allemaal 'standaard' gebeurd. Fantasieën kunnen inderdaad heel persoonlijk zijn. Maar jij dwingt mensen om ze persoonlijk te houden, terwijl misschien mensen ze graag willen delen en mensen die lijden aan een soort van een 'fantasie- block' nieuwe ideeën op willen doen...
    @OzanKemal

ik dwing helemaal niemand................................... alsof men zich laat weerhouden door mijn uitspraak.......
    أنطاكية

Belofte Avatar van Hergele
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.461
    vertel je ervaren dat je wat beleefd hebt iedereen heeft wel eens wat beleefd wie zegt van niet dan is een leugen

katchumyrin Avatar van pardon
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.656
    Mijn erotische fantasie is een bed vol naakte vrouwen. Ik loop vervolgens de kamer binnen in me badjas en sigaar in me mond. Ik kijk ze aan alsof ik van ze walg in me dure net gekochte zwarte zonnebril. Vervolgens laat ik me badjas vallen en kijk ik in de spiegel naar me naakte gespierde lichaam. Ik ga zitten in me stoel met een glas Jack D en ga naar een CL wedstrijd kijken. Twee brachiosaurussen lopen mijn kamer binnen en eten de vrouwen op. Herbivoor zijn gaven ze op door de mens die hun natuurlijke habitat vernietigde.

Premium Lid Avatar van Aze
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.859
    Citaat Geplaatst door Suiker_Spin Bekijk reactie
    Erotische fantasieën behoor je enkel en alleen met je partner te delen..................

over je fantasieën hoor je te waken heel persoonlijk en zeker niet voor anderen bedoeld..............................!!
    maar vragen over of je je man mag weigeren in bed etc mag wel?

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.901
    mensen die hier niet durven om de pittige fantasieen prijs te geven, mogen deze uiteraard prive met mij delen.

in afwachting van vele persoonlijke berichten.

Wereld Ster Avatar van OzanKemal
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.382
    Citaat Geplaatst door ekstazi Bekijk reactie
    ik denk in eerste instantie iets met meerdere vrouwen.
    als amendement hierop is het misschien ook waardevol om het te doen met vrouwen uit verschillende continenten, een multiculturele orgy zeg maar
    Als 'topic- opener' waardeer ik je openhartigheid en durf om hier een fantasie van je te delen..
    Verschillende continenten, verschillende smaken.. Klinkt als een spannende fantasie, wil je ze allemaal tegelijk proeven of heb je zo iets van 'aradan zaman gecsin'? Want verschillende soorten whisky drink je ook niet normaal gesproken achter elkaar op.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.382
    Citaat Geplaatst door pardon Bekijk reactie
    Mijn erotische fantasie is een bed vol naakte vrouwen. Ik loop vervolgens de kamer binnen in me badjas en sigaar in me mond. Ik kijk ze aan alsof ik van ze walg in me dure net gekochte zwarte zonnebril. Vervolgens laat ik me badjas vallen en kijk ik in de spiegel naar me naakte gespierde lichaam. Ik ga zitten in me stoel met een glas Jack D en ga naar een CL wedstrijd kijken. Twee brachiosaurussen lopen mijn kamer binnen en eten de vrouwen op. Herbivoor zijn gaven ze op door de mens die hun natuurlijke habitat vernietigde.
    Je begon mooi.. Maar daarna die brachiosaurussen een beetje jammer.. Maar goed het is jouw fantasie haha.. Maar wel een beetje 'twisted' hoor.. Houd je van 'violence in the bedroom' achtige dingen?

Özgür kiz Avatar van SemRaTjjj.-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.408
    Burasi yerimi diyecktim
    Bir umuttur Yasamak

Wereld Ster Avatar van Alexandro
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.483
    een grote banaan met twee grote sinaasappelen naar binnen werken, ik hou van fruit

Belofte
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.309
    misschien moet hababam meeting organiseren voor de KAMASUTRA BEURS zou wel top zijn voor sommige

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.382
    Citaat Geplaatst door Alexandro Bekijk reactie
    een grote banaan met twee grote sinaasappelen naar binnen werken, ik hou van fruit
    Dude!......

... Avatar van x74
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.063
    Hallo Habobummers,

Weer een topic welke de grenzen van de ahlaaq van de 'babyboom' generatie opzoekt.
    De stelling luidt; heb je een fantasie, zo ja, wat is deze dan? Deel 'm hier en leer eventueel van anderen hoe je 'm kunt realiseren of spannender misschien doe je hier wel een nieuwe fantasie op?

En als je zo iets hebt van 'Foei, dit mag nog niet.. Dit is verboden op deze wereld.. Dan kun je het gebruiken als naslagwerk om alvast ideeen op te doen voor het hiernamaals'.

Salamah!

ahlaaqseezleek, resmen ahlaaqseeezleeek
    salamah, peace out bro

Savaş'a devam ! Avatar van erkekadam
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    14.665
    Ben beni kaybettim ararken Seni..

Bookmarks

Berichtregels