+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 748 1 2 3 6 11 21 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 11214
    Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303

Fener Officiële topic | Fenerbahçe SK

Dit is het centrale Fenerbahçe topic. Post al je nieuws m.b.t. de club en de spelers hier.

Laatst gewijzigd door E.B.: 13-12-2011 om 04:23

2. -->
    Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Ik bijt alvast de spits af:

Hollanda’dan Altyapıya transfer
    28 Haziran 2005 Salı | 19:43

Altyapı geliştirme ve eğitim direktörlüğüne Hollanda’lı Joop Lensen getirildi.

Kulübümüzle sözleşme imzalayan Joop Lensen FBTV’ye yaptığı açıklamasında Fenerbahçe’yi uzun zamandır takip ettiğini, geçtiğimiz haftalarda Türkiye’ye gelerek tesisleri inceleme imkanı bulduğunu söyleyerek "Tesis anlamında çok güzel şeyler yapılmış, ama yapılması gereken daha çok şey var. Fenerbahçe’nin hedeflerinin çok büyük olduğunu biliyorum. Bu hedeflere ulaşmak için altyapı’nın da bu hedefler içersinde nerelerde olması gerektiğini anlattım, düşüncelerim kabul gördü ve Fenerbahçe ile anlaştım" dedi. Endonezyalı eşi ile FBTV’ye konuk olan Joop Lensen Türkiye’de bulunmaktan mutluluk duyduğunu, kısa bir süre sonra çalışmalara başlayacağını açıkladı.

Bu arada Hollanda’lı hocanın Türkiye’de görev almasını sağlayan Hollanda Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Seçkin Kaya ise "Uzun süredir hocamıza Fenerbahçe’yi anlatıyoruz. Kendisinin tecrübeli olduğunu ve bu tecrübeleri gerek Fenerbahçe’den yetişecek sporculara aktarmada, gerekse kendi hocalarımızın eğitimine önemli katkılarda bulunacağına inanıyorum. Daha önce de birlikte Türkiye’ye gelerek kısa bir Fenerbahçe tesis turu yapmıştık. Kendisinin altyapı ile ilgili önemli düşünceleri var. Bunları gerçekleştirmek istiyor" dedi.

Fenerbahce.org

Voor de lange termijn is dit mijns inziens een zeer verstandige zet van het Fenerbahce bestuur. Tot nog toe braken er niet bepaald veel spelers door naar het A elftal uit de jeugdopleiding van Fener. Daar gaat hopelijk met de komst van Joop Lensen (een expert op het gebied van het voortbrengen van talenten) verandering in komen. Niet alleen uitermate positief voor Fenerbahce maar ook voor het Turkse voetbal in zijn geheel
    Laatst gewijzigd door Gotti: 29-06-2005 om 22:05

G-Force
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    19.762
    ME neefje gaat daar spelen dus bij altyapi in nederland. Hij is voor trabzonspor:P Maar ja boeie hij is daar begonnen nu als het goed is.
    Blablabla

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Citaat Geplaatst door KaRaKaN
    ME neefje gaat daar spelen dus bij altyapi in nederland. Hij is voor trabzonspor:P Maar ja boeie hij is daar begonnen nu als het goed is.
    Bij altyapi in Nederland?

G-Force
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    19.762
    Ja in nederland, het is in amsterdam noord in de buurt als het goed is.
    Blablabla

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Huh wist niet dat er een altyapi van Fener in Nederland bestond. Is het echt opgezet door Fenerbahce of staat het er los van?

G-Force
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    19.762
    Is echt door fenerbahce opgezet, zelfs tenues en trainingspakken zijn origineel uit Turkije.
    Blablabla

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Citaat Geplaatst door KaRaKaN
    Is echt door fenerbahce opgezet, zelfs tenues en trainingspakken zijn origineel uit Turkije.
    Oke thx voor dit interessante weetje :) Ik zal proberen er meer informatie over te vergaren
    Laatst gewijzigd door Gotti: 29-06-2005 om 22:58

Amateur
    Status
    Reacties
    14

Cool

Karakan bedoelt mij denk ik..:P, haha

ja er is nu ook een altyapi van fenerbahce in Nederland. Het is opgericht door een van de jeugdvoorzitters van fenerbahce. Hij heet Cemil Turan, ik weet neit of mensen hem kenne.
    Voor de rest, we krijgen inderdaad officiele trainigspak,tas,tenues. We hebben binnenkort een toernooi in Istanbul tegen altyapi van GS,BJK en TS enzovoort.
    En er is ook een kans dat je van Nederland naar Turkiye kan doorstromen. En om de 2 a 3 maanden komt er 1 van de voorzitters/coach/assistent manager van altyapi naar ons kijken.
    Laatst gewijzigd door LaZzPaCiNo: 29-06-2005 om 23:19

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Citaat Geplaatst door LaZzPaCiNo
    Karakan bedoelt mij denk ik..:P, haha

ja er is nu ook een altyapi van fenerbahce in Nederland. Het is opgericht door een van de jeugdvoorzitters van fenerbahce. Hij heet Cemil Turan, ik weet neit of mensen hem kenne.
    Voor de rest, we krijgen inderdaad officiele trainigspak,tas,tenues. We hebben binnenkort een toernooi in Istanbul tegen altyapi van GS,BJK en TS enzovoort.
    En er is ook een kans dat je van Nederland naar Turkiye kan doorstromen. En om de 2 a 3 maanden komt er 1 van de voorzitters/coach/assistent manager van altyapi naar ons kijken.
    Aha, oke. Is er ook n site ofzo van?

En ben je nog voor trabzon of ga je overswitchen naar fener? :P

Amateur
    Status
    Reacties
    14
    Hahahah neee man ben trabzonsporla dogdum trabzonsporla olecem..

en ja je hebt een beetje informatie op www.fenerbahce.nl

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Thx :)

D/Meliyim ama 1 Taneyim! Avatar van DeliciQ
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.405
    bezemhater je wou geen reacties van cimbommers dus besiktas mag wel reageren

küçüklügümden berli hiç sevmemisimdir feneri hiç bizamanda sevmicem, ik weet niet waarom ama bi gicigim var fenere

BESIKTAS FOR EVAH!!

saldirmayin haa hemen
    Laatst gewijzigd door DeliciQ: 29-06-2005 om 23:29
    Yozgatli Aglarsa, Kimse Susturamaz. Yozgatli Severse, Kimse Ayiramaz. Yozgatliya El Kalkmaz ve Herkez Yozgatli Olamaz !

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.303
    Nee, ik wil ook geen gestoorde BJKers hier. Dus scheer je snel weg voor ik de vloer met je aanveeg :P
    Laatst gewijzigd door Gotti: 29-06-2005 om 23:37

D/Meliyim ama 1 Taneyim! Avatar van DeliciQ
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.405
    jah idd je wil geen GESTOORDe bjkers, ik val daar niet onder(bleh)
    en dat moest je maar sgrijfen toe je de topi opende, nu is het er te laat voor(bleh)
    Yozgatli Aglarsa, Kimse Susturamaz. Yozgatli Severse, Kimse Ayiramaz. Yozgatliya El Kalkmaz ve Herkez Yozgatli Olamaz !

Bookmarks

Berichtregels