+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 45
    Moderator Avatar van Jasmina
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    83

“Het enige waar ik aan kon denken was.... ik wil dood”

Elanur is een 21 jarig meisje van Turkse afkomst. Elanur is lesbisch en werd hierdoor niet meer geaccepteerd door haar ouders. Het gaat inmiddels goed met Elanur, dankzij oplettende vrienden en de hulp die zij voor haar inschakelden.

Elanur vertelt:
    Rond mijn 16 de leeftijd kwam ik erachter dat ik lesbisch ben. Dit heb ik niet met mijn ouders kunnen bepreken. Ze vinden homo's niet kunnen en denken dat het een ziekte is. Ze willen er absoluut niets mee te maken hebben. Later rond mijn 19de leeftijd merkte mijn vader toch dat ik lesbische trekjes had en begon anders tegen mij te doen. Toen heb ik ze toch alles verteld. Ik moest onmiddellijk het huis verlaten. Het enige waar ik aan kon denken was.... ik wil dood! Mijn ouders accepteren mij niet. Hoe nu verder? Ik zag de dood als de enige oplossing. Mijn vrienden in mijn omgeving zagen dit en schakelde hulp in. Zodoende ben ik bij een psychiater terecht gekomen. Met mijn moeder heb ik ondertussen weer contact mee, maar met mijn vader heb ik nog steeds geen contact. Ik hoop in de toekomst dat het ooit gaat komen en me vader me ook accepteert zoals ik ben. De steun van mijn vrienden had ik op dat moment heel hard nodig. Ik ben zo blij dat ik nog leef en mijn vrienden in mijn omgeving op tijd door hadden wat ik van plan was en ze meteen hulp gingen inschakelen. Ik kan nu weer genieten van het leven en zijn wie ik ben zonder dat ik mezelf moet verbergen.

Dit ervaringsverhaal maakt onderdeel uit van de site www.jestaatnietalleen.hababam.nl

2. -->
    Amateur Avatar van giyarto
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    295
    lieve elanur,

we leven in een tijdperk waar de mensheid nog niet klaar is voor een hoger bewustzijn niveau. het matrialistisch, culturistisch erfgoed zal voorlopig niet van het toneel stukje verdwijnen. de mensheid wordt gedreven door angst. hierdoor zal je altijd mensen tegenkomen met een eigen vast geroeste realiteit. accepteren en begrip tonen is je sterke wapen en zal alleen maar positiviteit over je afroepen. al kan je vader je nog niet accepteren neem hem lief zoals hij is en laat dit blijken.
    de kracht die jij uit jezelf haalt en de tijd zal je laten zien dat ook hij een hart en gevoelens heeft.
    liefde kan alles overwinnen. als je er maar in gelooft.
    vrede en alle liefs

perception Avatar van sine_55
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.130
    Lieve elanur,

veel sterkte.
    veel meer sterkte voor je vader.

liefs, sine.

Amateur Avatar van QWERTYU
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    109
    onun ilaci benim
    binnen no time maak ik haar hetero
    100% garantie!!!!

GS 28 Avatar van KasSer
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    22.827
    Ey yalan dunya

Banned
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.392
    Olmek hicbir zaman cozum olamaz!!!

^-^ Avatar van FORBIDDEN
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    172
    Allahim cümlemize çokkkkk sabir verir insaallah, zodat we dit soort situaties kunnen vermijden.
    Kizin yasadiklari gerçekten çok zor.. Je oom die je verkracht?! Yazmasi bile kafayi yedirtiriyor insana..
    Allahim kimsenin basina vermesin!
    Dert etme, dua et!

Türk Dünyası Avatar van Panturkism
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    787
    Het is ook een ziekte. Turklugunden utan lan. Zelfmoord is voor trieste egoistische mensen die niet aan hun naasten denken.

-_-
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.050
    kaymis
    Ölüm, dünyaya bağlı olanların zannettiği gibi yokluk değildir.

Ölüm, sevgilinin huzuruna varman için geçmek zorunda olduğun engelden kurtulmaktır.

Banned
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.778
    Citaat Geplaatst door Jasmina Bekijk reactie
    Elanur is een 21 jarig meisje van Turkse afkomst. Elanur is lesbisch en werd hierdoor niet meer geaccepteerd door haar ouders. Het gaat inmiddels goed met Elanur, dankzij oplettende vrienden en de hulp die zij voor haar inschakelden.

Elanur vertelt:
    Rond mijn 16 de leeftijd kwam ik erachter dat ik lesbisch ben. Dit heb ik niet met mijn ouders kunnen bepreken. Ze vinden homo's niet kunnen en denken dat het een ziekte is. Ze willen er absoluut niets mee te maken hebben. Later rond mijn 19de leeftijd merkte mijn vader toch dat ik lesbische trekjes had en begon anders tegen mij te doen. Toen heb ik ze toch alles verteld. Ik moest onmiddellijk het huis verlaten. Het enige waar ik aan kon denken was.... ik wil dood! Mijn ouders accepteren mij niet. Hoe nu verder? Ik zag de dood als de enige oplossing. Mijn vrienden in mijn omgeving zagen dit en schakelde hulp in. Zodoende ben ik bij een psychiater terecht gekomen. Met mijn moeder heb ik ondertussen weer contact mee, maar met mijn vader heb ik nog steeds geen contact. Ik hoop in de toekomst dat het ooit gaat komen en me vader me ook accepteert zoals ik ben. De steun van mijn vrienden had ik op dat moment heel hard nodig. Ik ben zo blij dat ik nog leef en mijn vrienden in mijn omgeving op tijd door hadden wat ik van plan was en ze meteen hulp gingen inschakelen. Ik kan nu weer genieten van het leven en zijn wie ik ben zonder dat ik mezelf moet verbergen.

Dit ervaringsverhaal maakt onderdeel uit van de site www.jestaatnietalleen.hababam.nl
    Je kon beter naar een hoca gaan in plaats van een psychiater.. die heeft je vast verteld dat het normaal is om zulke gevoelens te hebben etc.
    als je naar een hoca was geweest zou die je vertellen waarom je fout zat en waarom je ouders het niet accepteren waarom Allah (swt) mannen en vrouwen heeft geschapen. en wat er na de dood gebeurd. aangezien je zo graag dood wilt ben je er niet van op de hoogte.

Lieve zuster, ik hoop insAllah dat Allah je het juiste pad zal laten zien voordat het te laat is.

Amin deyin hepiniz

I own you Avatar van M_Dexter
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.622
    Citaat Geplaatst door Hanimefendi Bekijk reactie
    .:d
    amin =-)
    What the eyes see and the ears hear the mind believes

Vur gitsin Avatar van rumeysaciik
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.159
    Citaat Geplaatst door hanimefendi Bekijk reactie
    je kon beter naar een hoca gaan in plaats van een psychiater.. Die heeft je vast verteld dat het normaal is om zulke gevoelens te hebben etc.
    Als je naar een hoca was geweest zou die je vertellen waarom je fout zat en waarom je ouders het niet accepteren waarom allah (swt) mannen en vrouwen heeft geschapen. En wat er na de dood gebeurd. Aangezien je zo graag dood wilt ben je er niet van op de hoogte.

Lieve zuster, ik hoop insallah dat allah je het juiste pad zal laten zien voordat het te laat is.

Amin deyin hepiniz
    amiinnn
    Kimse benimle oynamıyor diye ağlayan çocuk!
    Sen büyü hele, bak ne oyunlar oynayacaklar seninle...

O kadar da çekilmez olmazdı yalnızlıklar, son umut ışığı da sönmemiş olsaydı eğer.

Banned
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.778
    wat ik niet snap he, wat willen jullie hiermee bereiken ?

Ons vertellen dat homoseksualiteit normaal is ?

Amateur Avatar van KayseriSivas
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    133
    sjezus, hebben mensen nog steeds niet door dat ''Lesbisch zijn'' een van de grootste zondes zijn. Kiyamet alametleri oldugunu bilmiyorlar. Boeit me geen moer of mensen negatief zullen reageren zoals, het is een mening het is vrijheid het is een keuze.
    ik kan er alleen om lachen en het zal me niet boeien.
    want dit is gwn een dikke feit. Klaar.
    Lesbisch veya homo olan kisi musluman olamaz. ha tabikide olur derse ik zou zeggen open onze boek ''kuran'' en lees eens goed met meal en al.
    getrouwd & gelukkig!<3

Vrede. Avatar van Hfzeee-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    49
    Citaat Geplaatst door Hanimefendi Bekijk reactie
    Je kon beter naar een hoca gaan in plaats van een psychiater.. die heeft je vast verteld dat het normaal is om zulke gevoelens te hebben etc.
    als je naar een hoca was geweest zou die je vertellen waarom je fout zat en waarom je ouders het niet accepteren waarom Allah (swt) mannen en vrouwen heeft geschapen. en wat er na de dood gebeurd. aangezien je zo graag dood wilt ben je er niet van op de hoogte.

Lieve zuster, ik hoop insAllah dat Allah je het juiste pad zal laten zien voordat het te laat is.

Amin deyin hepiniz
    Amin!

Bookmarks

Berichtregels