+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 31
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8

Question Help!!! voor de eerste keer naar schoonmoeder(ben meisje)

Salaam allemaal,

Ik ben een marokaans meisje en ik ga dit weekend voor het eerst kennis maken / eten bij mijn turkse schoonmoeder na relatie van 4 jaar met mijn vriend. We willen binnenkort verloving doorzetten dan komen zij naar ons maar eerst wilt zijn moeder graag dat ik bij haar kom eten voordat de ramadan is afgelopen..
    Wat kan ik verwachten hebben jullie turkse meisjes tips voor mij? Zal ik iets voor haar meebrengen of is dat niet nodig? Wat trekken jullie meestal aan? Is een jurkje tot aan mijn knie goed of zeggen jullie echt niet doen? Ik ben echt erg zenuwachtig hoop op leuke tips..

2. -->
    PompalamaUstasi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.430
    Als ik moest gaan eten bij de ouders van de meid met wie ik bijv toekomst plannen heb, denk ik dat ik de eerste keer , door de spanning absoluut geen honger zou hebben. Alleen hier en daar een slokje water maar verder niet denk ik
    Hedefsiz büyük şeyler yapılamaz. 2012 yılında tüm hedeflerin gerçekleşmesi dileğiyle ile.

love Avatar van Aylaa_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.334
    gewoon jezelf zijn. je anders presenteren is niet nodig. wel natuurlijk beleefd zijn en je kan een bloementje of chocolade meenemen of natuurlijk baklava. gewoon kletsen,spontaan overkomen en dan komt alles goeddd
    If love is rough with you, be rough with love

William Shakespeare
    En büyük, çok büyük olan.

simon zegt Avatar van Simon
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.392
    je moet helpen met tafel dekken en opruimen(eventueel afwassen),dat zullen zij zeer op prijs stellen,en echt serieus heel blij worden.blijf glimlachen,wat kleding betreft zelfde als marokkaans en neem baklava mee
    Diyo yani

PompalamaUstasi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7.430
    Citaat Geplaatst door Simon Bekijk reactie
    je moet helpen met tafel dekken en opruimen(eventueel afwassen),dat zullen zij zeer op prijs stellen,en echt serieus heel blij worden.blijf glimlachen,wat kleding betreft zelfde als marokkaans en neem baklava mee
    Daar heb je serieus gelijk in. Als je zou meehelpen met afwassen ofzo. Zulke kleine dingen zullen ze echt op prijs stellen.
    Hedefsiz büyük şeyler yapılamaz. 2012 yılında tüm hedeflerin gerçekleşmesi dileğiyle ile.

KARAKIZ Avatar van Karakiz_21
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    17.634
    Gebruik absoluut geen decolleté . Kleed netjes, praat niet zo hard en langzaam, goed luisteren, paar woorden turks praten, blijven glimlachen wees niet onzeker. Probeer maar te helpen in de keuken of met het bedienen.

Vergeet vooral niet de handen van je schoonouders te kussen (is een teken van respect).
    Seni dusununce Kirsehir olurum bozkirin ustunde eserken ruzgar!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8
    Oke ja een doosje chocolade en een doosje baklava dus meebrengen...... dat is zeker wel leuk en ja behulpzaam en vrolijk ben ik van mijzelf altijd wel eigenlijk zo worden wij turkse en marokaanse meisjes gelukkig opgevoed. verder nog dingen........??:d

Premium Lid Avatar van Umit40
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.728
    succes alvast

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.392
    trouwens waarom vraag je dit niet aan je turkse vriend,hij weet het beste wat zijn ouders graag zien
    Diyo yani

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8
    Citaat Geplaatst door Karakiz_21 Bekijk reactie
    Gebruik absoluut geen decolleté . Kleed netjes, praat niet zo hard en langzaam, goed luisteren, paar woorden turks praten, blijven glimlachen wees niet onzeker. Probeer maar te helpen in de keuken of met het bedienen.

Vergeet vooral niet de handen van je schoonouders te kussen (is een teken van respect).
    Oke daar heb ik al iets aan wij marokanen kussen natuurlijk weer 4 keer.. dus dan weet ik hoe ik ze netjes kan groeten, dankjewel meid..

KARAKIZ Avatar van Karakiz_21
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    17.634
    Citaat Geplaatst door Princess1 Bekijk reactie
    Oke ja een doosje chocolade en een doosje baklava dus meebrengen...... dat is zeker wel leuk en ja behulpzaam en vrolijk ben ik van mijzelf altijd wel eigenlijk zo worden wij turkse en marokaanse meisjes gelukkig opgevoed. verder nog dingen........??:d

Ojaa als jij de afwas gaat doen, vergeet niet uit te spoelen nadat je alles met het vaatwasmiddel hebt gewassen ;).
    Seni dusununce Kirsehir olurum bozkirin ustunde eserken ruzgar!

Premium Lid Avatar van doink
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.720
    maak een mooi intro: TFOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8
    Citaat Geplaatst door Simon Bekijk reactie
    trouwens waarom vraag je dit niet aan je turkse vriend,hij weet het beste wat zijn ouders graag zien
    Ja hij heeft alleen een moeder jammer genoeg.. geen vader deze is overleden. Als ik hem vraag hoe of wat dan reageert hij zo simpel van je hoeft niets mee te brengen ofzo en doe gewoon hoe je bij je eigen famillie ook doet.. ja hij is echt een beetje minder behulpzaam om mij wijs te maken hoe ik me het best kan presenteren dus ik ben blij met jullie reactie's..

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8
    Citaat Geplaatst door doink Bekijk reactie
    maak een mooi intro: TFOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
    Je verspuugt je eigen schoonmoeder toch niet? Ik weet niet hoe het bij jou zit maar mijn respect gaat boven alles bij haar. maar bedankt voor je reactie!

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.392
    o ja,moeder kan jou nog de vraag stellen over wanneer haar kleinkind verwacht wordt
    Diyo yani

Bookmarks

Berichtregels