Officiële Manga en Anime topic !
+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 23 EersteEerste 1 2 3 4 5 8 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 339
    Amateur Avatar van GeldeKudurma
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    467
    applesugar snapt 'm

Heb ook veel anime gekeken, maar de beste verhaallijn vind ik toch van Death Note.
    iyi de, bana ne?
    :)>

Overtakeη ! Avatar van OmAcHy
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.144
    Citaat Geplaatst door GeldeKudurma Bekijk reactie
    applesugar snapt 'm

Heb ook veel anime gekeken, maar de beste verhaallijn vind ik toch van Death Note.
    code geass vind ik beter dan death note.. 2iside ayni diyebiliriz zo slime karakter, puzzel, strategie etc

brr one piece is beste shounin baktiktan sonra geloof me je zal niks anders meer kijken :P

neyse mijn lijst die ik heb gekeken:

one piece
    naruto
    naruto shippuuden
    bleach
    code geass
    strongest diciple kenichi
    death note
    hunter x hunter
    accel world
    samurai shamploo
    fairy tail
    hajime no ippo
    full metal alchemist
    soul eater
    d gray man

varda var diyerleri aklima gelmiyor simdi haha
    "I have said this in the past and I will continue to repeat it as long as I live: Whoever tries to hurt our national unity is my enemy until the day of judgement"

The King

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.953
    Citaat Geplaatst door OmAcHy Bekijk reactie
    ik had meer verwacht van fairy tail, ong episode 50e kadari baktim sonra biraktim.. naruto en death note is super.. rival van death note is code geass.. asiri derecede tavsiye ederim cok hosuna gidecektir

diyerlerini fazla tanimiyorum, suan 1inci numara is one piece kim nederse desin qua verhaal, karakter, shounen, comedy, drama etc. alles gewoon number 1 anime serie.. ik durf te wedden gelmis gecmiste herhangi animeler olursa olsun geen 1 zal one piece verslaan, dat zul je zien wanneer je hebt gekeken.. alleen de tekening is wat drama maar ilerde alisiyorsun zaten en zo zul je zien dat de tekening ook past voor dat anime (one piece)
    Pffff, naruto gezien en one piece beter vinden? Ik vind one piece niet echt wauw, k heb die gezien. En wat betreft Code geass, bakarim bir ara denk ik. Het is toch vakantie, heb heb de volle tijd. Haha.
    Trouwens, ik hoor dat vaker bij Fairy tail, tanidigim is ook bij episode 25 ofzo gekapt. Maar ik vond het wel leuk. Al is het niet nummer 1. Mijn nummer 1 is momenteel wel naruto shippuuden denk ik. Gerci Death note is ook wel nice. Het gaat om mijn humeur denk ik wat ik kijk.

applesugar snapt 'm

ik snap'm sws ;)
    önce hafiften bir rüzgar esiyor, yavaş yavaş sallanıyor yapraklar ağaçlarda.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.144
    Citaat Geplaatst door applesugar Bekijk reactie
    Pffff, naruto gezien en one piece beter vinden? Ik vind one piece niet echt wauw, k heb die gezien. En wat betreft Code geass, bakarim bir ara denk ik. Het is toch vakantie, heb heb de volle tijd. Haha.
    Trouwens, ik hoor dat vaker bij Fairy tail, tanidigim is ook bij episode 25 ofzo gekapt. Maar ik vond het wel leuk. Al is het niet nummer 1. Mijn nummer 1 is momenteel wel naruto shippuuden denk ik. Gerci Death note is ook wel nice. Het gaat om mijn humeur denk ik wat ik kijk.
    birkac bolumlere bakmayla olmiyor, zaten fairy taili birakmamin nedeni was dat de hoofdpersonage bijna zelfde karakter als naruto en luffy (hoofdpersonage van one piece) had ama luffy is natuurlijk grappiger en beter :P

asiri derecede tavsiye ederim, believe me you wont regret it when you watched all episodes ;)
    "I have said this in the past and I will continue to repeat it as long as I live: Whoever tries to hurt our national unity is my enemy until the day of judgement"

The King

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.953
    hastasi olmussun dostum. xd

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.953
    Super yapmislar.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    467
    Naruto Shippuuden is nog een van de weinige die k volg. Aslinda en iyilerin biri o sayilir. Except all the fillers T_T.
    iyi de, bana ne?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.144
    ^ okadar dil doktum tavsiyem hazirdir ona bak sen

The King

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    467
    Haha,

Wil best kijken, maar One Piece heeft 500+ episodes. Too lazy to begin
    iyi de, bana ne?

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.953
    ona kalirsa heeft naruto in totaal ook iets van 400 episodes, toch?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    467
    ona kalirsa heeft naruto in totaal ook iets van 400 episodes, toch?
    True, maar Naruto volg ik al. Als ik nu nog moet beginnen aan One Piece.. Pofff!
    iyi de, bana ne?

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.953
    Ja oke, dat is ook waar. Ik ga aan one piece beginnen nadat ik op schema loop met naruto shippuuden. Muhaha.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    467
    Ja oke, dat is ook waar. Ik ga aan one piece beginnen nadat ik op schema loop met naruto shippuuden. Muhaha.
    Haha, eerlijk gezegd loop ik ook niet meer op schema met naruto. Sinds de fillers waar ze onderweg waren naar dat eilandje kijk ik al niet meer ;\
    iyi de, bana ne?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.144
    True, maar Naruto volg ik al. Als ik nu nog moet beginnen aan One Piece.. Pofff!
    Haha ben One piece basladigimda die serie ha iets van 450 episodes ofzo ama basta bende diyordum van pfff het gaat lang duren enz. aslinda oylesi daha guzelmis want baktikca bakasi geliyor insanin opgegeven moment denk je van hic bitmesin sonuna dogru yaklasiyordum ik dacht van neee joh moet ik elke week wachten voor nieuwe episode ;p believe me je gaat veel dingen meemaken in one piece bide wat leuk is bu seriede toplasan carpsan 10 episode'dan fazla filler yoktur je hebt bijna geen 1 filler dat is goed iste one piece is echt appart

The King

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.953
    Citaat Geplaatst door OmAcHy Bekijk reactie
    Haha ben One piece basladigimda die serie ha iets van 450 episodes ofzo ama basta bende diyordum van pfff het gaat lang duren enz. aslinda oylesi daha guzelmis want baktikca bakasi geliyor insanin opgegeven moment denk je van hic bitmesin sonuna dogru yaklasiyordum ik dacht van neee joh moet ik elke week wachten voor nieuwe episode ;p believe me je gaat veel dingen meemaken in one piece bide wat leuk is bu seriede toplasan carpsan 10 episode'dan fazla filler yoktur je hebt bijna geen 1 filler dat is goed iste one piece is echt appart
    Jup je hebt gelijk, fairy tail'de sonnuncu bolumune geldim, biraktim. Bayadirda bakmiyorum, halbuki deli olurdum ona.
    Bu arada deliriyorum heyecandan burada. Hup Naruto hup, versla hem!

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels