Advertentie: bereik met Hababam.nl Turkse jongeren

Google

PDA

Bekijk originele versie : Als moderator op hababam ....

Pagina's : [1] 2 3

Angelus
31-05-2005, 12:13

Beste beste beste hababam leden ....

Kijk eens naar mij aantal reacties ??? dat is veel minder dan Karakan he ??

Maar denken jullie echt dat de aantal reacties belangrijk zijn ???

Dus betekend dat ik als “Angelus” helemaal niet als zo actief ben op de forum zelf minder dan karakan ??

en dat ik helemaal niet verdien als functie moderator toch ?????

ALS moderator is het niet alleen de taak om overzicht te houden op de forum

Daarnaast hebben wij taken zoals ( wat we afgelopen 2 weken gedaan hebben ) : sponsering zoeken ... sponsering brieven schrijven en opsturen via mail/post .....Informatie opvullen voor de website, het website opbouwen , flyers maken en ontwerpen ( wat we verplan zijn om volgend week uit te delen)… en als je een klacht hebt over een moderator stuur ff een privé bericht naar de Admin….

Hababamse …

Yazgunesi
31-05-2005, 13:13
Millet moderatorlara kafayi takmis, bence kendileri de mod olmak istiyolar :p

Darkworld
31-05-2005, 15:47
Als de admin ooit online is ja. :) eghgehe, grapje.

Ik vind de moderators hier niet zo goed, om eerlijk te zijn. Jullie mogen wel wat strenger zijn en iets minder vriendjes-politiek.:)

ImoshMania
31-05-2005, 15:55
k heb er geen last van maar toch als moderator hoor je wel vaak online te zijn en de gang van zaken te weten van het site maar zo kan het ook wel...

KaRaKaN
31-05-2005, 17:03

Dat je als moderator vaak online hoort te zijn ben ik niet mee eens. ene kant wel ene kant niet. Want sommige mensen denken dat moderators niks anders te doen hebben dan hababam. En dat het enigste wat we doen toezicht houden is maar dat is niet het geval.

Er bestaat ook nog wel prive leven hoor. Ik kom bijv. net van me 2 uur dureden tentamen af, ik zit nu ff achter de pc om ff te checken op hababam maar nu ga ik weer weg om ff uit te rusten;)

DeliciQ
31-05-2005, 18:16
een moderator is er tog om de gang van zaken op de site te regelen.. niet ieder moderator hoeft zo vaak onn te zijn, pessimistic is ook moderator ik zag haar vroeger best vaak onnline nu wat minder.. maar het is het eind van de jaar ik denk dat iedereen het druk heeft met sgool ensow..

ImoshMania
31-05-2005, 18:38
ja, maar tuurlijk logisch school huis relaties ensow icin begrip tonen

MasterTurk
01-06-2005, 07:53
Niet elke moderator kan 24 online blijven.
Neem mij als voorbeeld ik. Kan alleen na 18.00 uur online komen. En mensen hebben het over stenger optreden, vriendjes politiek, langer online blijven.
Als mensen letten op hun gedrag en taalgebruik hoeven wij niet strenger op te treden.
Hababam leden mogen blij wezen met moderators als wij.

Een paar leden zijn er zeker achter gekomen dat wij zeker streng optreden. Ik heb zelf al een hoop berichten mogen verwijderen vanwege het taalgebruik. En een paar hebben al een ban gekregen. Dus streng zijn we wel als moet.

Iedereen veel plezier op hababam.(yez)

NeFReT
01-06-2005, 14:49
ach laat de mensen nou gewoon praten ,jullie weten wat jullie zelf kunnen en doen enzovoort

als ze denken dat jullie niets doen so what???

masterturk in dedigi gibi wij mogen wel blij zijn met zulke mod's

PS: @ angelus

ik wil best wel mee helpen met het uit delen van flyers;)

Betul
01-06-2005, 15:56
Tamamen katiliyorum sana Master..

sene sonu olunca herkesin halletmesi gereken isleri olabiliyor. Bir cok zaman bende terbiye kurallarina aykiri buldugum yazilari sildim, hatta ban' ledigimiz arkadaslarda oldu. Ama eger herkes fikrini bizlerle paylasirken kullandigi kelimelere dikkat ederse, biz Modlara pek gorev dusmemesi lazim.

dogucan
01-06-2005, 22:37
Jah :) ik voeg me toe aan Masterturk :)!

Dames en heren moderaters mijn complimenten jullie doen het perfect laat ze maar zeiken

cicimsin
01-06-2005, 22:38
Dames en heren moderaters mijn complimenten jullie doen het perfect laat ze maar zeiken

Masterturk doet het helemaal goed heheh :D

Angelus
01-06-2005, 22:43
ach laat de mensen nou gewoon praten ,jullie weten wat jullie zelf kunnen en doen enzovoort

als ze denken dat jullie niets doen so what???

masterturk in dedigi gibi wij mogen wel blij zijn met zulke mod's

PS: @ angelus

ik wil best wel mee helpen met het uit delen van flyers;)

Haa super sin man alleen moet ff zelaten drukken .... ga er 500 laten doen

Angelus
01-06-2005, 22:44

dank je ... krijg tranen in me ogen 23Treurig5

Re_Player
01-06-2005, 23:46

Ik vind dat jullie best doen hor hier, isinizi iyi yapiyorsunuz bence dus er is geen problemen denk ik met jullie. JULLIE ZIJN TOF MAN milleti hababam kolik yaptiniz daha ne istiyorsunuzz jah meer leden mischien?

Pagina's : [1] 2 3