Bekijk op het forum :

Brand in Rotterdamse nachtclub aangestoken

Angelus
29-05-2005, 13:41

De brand (http://frontpage.fok.nl/nieuws/54490) die zaterdagochtend in een pand aan de 's Gravendijkwal woedde, is aangestoken door een klant die de toegang werd geweigerd. Dit heeft de politie gisteren bekend gemaakt. Bij de brand raakten twaalf mensen gewond. In het pand zitten een nachtclub en een nachtcafé. De klant was vermoedelijk geweigerd omdat hij niet aan de kledingvoorschriften voldeed. Hierop haalde hij bij een benzinepomp een jerrycan benzine en stichtte brand in het trappenhuis van het pand. Hierna vluchtte hij weg en nam volgens getuigen op de Nieuwe Binnenweg een taxi. De brand kon door omstanders en de brandweer snel worden geblust. Van de twaalf gewonden liep één persoon een slagaderlijke bloeding op na het inslaan van een ruitje. Twee anderen liepen peesletsel op. De andere negen raakten slechts lichtgewond. Zij zijn allen behandeld in het ziekenhuis. Bron:fok.nl

DeliciQ
29-05-2005, 14:59
insanlara bisey olmasinda, keske gebouw afbranden yapsaymis.. een plek minder waar alleen maar haram wordt gepleegd...

godmother
29-05-2005, 15:08
insanlara bisey olmasinda, keske gebouw afbranden yapsaymis.. een plek minder waar alleen maar haram wordt gepleegd... prima(ss)

Darkworld
29-05-2005, 16:15
Hahhaha lol.. :D dan ben je egt gek als je zoiets doet!!

Meryem
29-05-2005, 17:16

insanlara bisey olmasinda, keske gebouw afbranden yapsaymis.. een plek minder waar alleen maar haram wordt gepleegd... Eventjes ontopic Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.. Bu tur yerler olmasa insanlar daha kotu sekilde haram yapar. Nefsine sahip olamiyan baska bir sekilde, mesela sokakta ilk karsisina cikanla yapacagini yapar. Ustelik hic haram seyler olmasa insanlar herzaman dogru seyler yapacak anlamina gelir. Ve insanlarin artik haramla, haram olmayan seyleri ayirmasina gerek kalmicak. Biz insanlar imtihandayiz kotu ve dogruyu ayirmamiz gerekiyor nefsimize sahip olarak. Bu tur yerler olmasa bunu ayirmamiza gerek kalmicak. Vind ik :) Maar goed, cok sukur kimseye buyuk bir zarar gelmemis..

ImoshMania
29-05-2005, 17:17
geweigerd.nl damnz net zo erg.. iyiki buyuk bir zarar yok

DeliciQ
29-05-2005, 17:19
tamam haklisin, maar weetje ben o insanlara aciyorum en vooral als het moslims zijn vind ik het gewoon nog erger, dischotheken etc. zijn allemaal '' seytanin evi ''...

ImoshMania
29-05-2005, 17:20
mag togh ook wel een keer uitgaan dit dat als je je eigen grenzen maar kent..

DeliciQ
29-05-2005, 17:22
tuurlk mag dat, maar tog is het zo.. als je daarheen gaat ga je groot waarschijnlijk ook drinken ve içki: seytanin babasidir ;)

ImoshMania
29-05-2005, 17:23
jah tuurlijk drank is niet goed.. maar kendini bilene hicbisey olmaz;) en cok icene eigen schuld dikke bult

cicimsin
29-05-2005, 17:28
Eventjes ontopic Daar ben ik het dus totaal niet mee eens.. Bu tur yerler olmasa insanlar daha kotu sekilde haram yapar. Nefsine sahip olamiyan baska bir sekilde, mesela sokakta ilk karsisina cikanla yapacagini yapar. Ustelik hic haram seyler olmasa insanlar herzaman dogru seyler yapacak anlamina gelir. Ve insanlarin artik haramla, haram olmayan seyleri ayirmasina gerek kalmicak. Biz insanlar imtihandayiz kotu ve dogruyu ayirmamiz gerekiyor nefsimize sahip olarak. Bu tur yerler olmasa bunu ayirmamiza gerek kalmicak. Vind ik :) Maar goed, cok sukur kimseye buyuk bir zarar gelmemis.. ben met je eens ;)