Bekijk op het forum:

Boze Turk met S-Klasse op Wegmisbruikers

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

LINCOLN10
02-11-2009, 21:21

mag ik dan rustig kwaad worden.... hahahaha

GINKALxKIZ
02-11-2009, 21:21
oprotpremie geldt voor allochtonen van 45 en ouder. kom niet zo stoer foutieve informatie delen. Knap, ik had niet verwacht dat je hier op de hoogte van zou zijn. Anyway; een enkeltje naar Turkije is niet zo duur. Ooit gehoord van werken voor je geld? :)

Bukie
02-11-2009, 21:26
Pfff...

SirinBaba
02-11-2009, 21:27
Negatieve reclame is ook reclame, als die man een doner kebab zaak zou hebben loopt het nu vol de komende dagen. Dan is de politie toch nog ergens goed voor. Hij heeft wel zo een type ja, maar ik zou dan niet daar willen eten. Adam terli göbegini kasiyip duruyor be, onun döneri mi yenilirr...

ekstazi
02-11-2009, 21:28
yeterince bira tükettikten sonra eşek eti bile yenir yoldaş

bk_vanos
02-11-2009, 21:34
stukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

AKASOY
02-11-2009, 21:35
Knap, ik had niet verwacht dat je hier op de hoogte van zou zijn. Anyway; een enkeltje naar Turkije is niet zo duur. Ooit gehoord van werken voor je geld? :) voor 'n verkaasde turkse als jij zal dit als 'n smoes klinken maar nieuwsbronnen vermeldden paar maanden geleden dat meer dan 85.000 ALLOCHTOONSE JONGEREN in nederland werkloos zijn. Ook dit zal als 'n domme excuus/smoes klinken maar uitzendbureaus hebben boven aan de wachtlijst de nederlanders staan. helemaal onderaan zijn de turkse namen te vinden. benim tipime baksan.. wekt veel vooroordelens bij mensen.. ook al loop ik erbij met 'n brede lach als 'n kaaskop. praat ik met 'n bekakte "R" en shit.. mensen blijven die vooroordelen behouden. en ja.. ik ben op zoek geweest. ben dit jaar genaaid door m'n school.. ze hebben vieze spelletjes met me gespeeld en uiteindelijk van school gekickt. moet nu wel geld hebben. Heb ook nog andere plannen met dat geld. en ehm.. je stelt je zo slim voor............................. hoe de fuck moet ik zoveel geld fixen door te werken? maandelijkse lasten kosten nog al wat. in een jaar dag & nacht werken heb ik dan eindelijk dat juiste bedrag om definitief naar Turkije te gaan en daar 'n huisje laten bouwen of huren .. e.d.

raconboy
02-11-2009, 21:39

voor 'n verkaasde turkse als jij zal dit als 'n smoes klinken maar nieuwsbronnen vermeldden paar maanden geleden dat meer dan 85.000 ALLOCHTOONSE JONGEREN in nederland werkloos zijn. Ook dit zal als 'n domme excuus/smoes klinken maar uitzendbureaus hebben boven aan de wachtlijst de nederlanders staan. helemaal onderaan zijn de turkse namen te vinden. benim tipime baksan.. wekt veel vooroordelens bij mensen.. ook al loop ik erbij met 'n brede lach als 'n kaaskop. praat ik met 'n bekakte "R" en shit.. mensen blijven die vooroordelen behouden. en ja.. ik ben op zoek geweest. ben dit jaar genaaid door m'n school.. ze hebben vieze spelletjes met me gespeeld en uiteindelijk van school gekickt. moet nu wel geld hebben. Heb ook nog andere plannen met dat geld. en ehm.. je stelt je zo slim voor............................. hoe de fuck moet ik zoveel geld fixen door te werken? maandelijkse lasten kosten nog al wat. in een jaar dag & nacht werken heb ik dan eindelijk dat juiste bedrag om definitief naar Turkije te gaan en daar 'n huisje laten bouwen of huren .. e.d. Over het uitzendbureau; die Turken kunnen alleen allish goed zeggen denk ik. Met het rest ben ik wel zo een beetje met je eens.

001metallica100
02-11-2009, 21:41
kadina yazik, teringmongool

raconboy
02-11-2009, 21:41
Ik zou ook schelden in een vreemde taal, dan krijg ik tenminste geen boete van meneer agent. ^_^ Whahaha + ! Wat maakt die man agressief; -politie belemmert zijn familiezaken -politie houdt hem aan terwijl hij in z'n splinternieuwe wagen rijdt -politie komt met dikke cameraploeg, shit komt op tv (die kutprogramma zoekt juist reacties als van deze Turk op.. extra kijkcijfers e.d. .. geld!!!) -politie doet zich heel netjes en lief voor....... die Turk weet hoe die hollandseagenten zonder cameraploeg tegen Turken en andere allochtonen zijn. (niet om de stoere Turk uit te hangen maar ik sprek uit ervaring) -misschien heeft die man een psychische aandoening waardoor ie zo agressief werd. en toch blijf ik vinden dat hij rake dingen heeft gezegd. Wat moest ie anders doen dan? alles pikken en thuis komen zonder rijbewijs plus een dikke vette boete en een vernedering door hollandse agentjes en je shit komt op tv?.. die show had die turkse scheldwoorden moeten wegpiepen. zo moeilijk is dat niet. ze hebben met opzet alle scheldwoorden erin gelaten en de erge stukken er gewoon ingelaten. Puur om de hollanders een fuckedup beeld van Turken te geven. en ik denk stiekem dat dit allemaal gespeeld is. het blijft wel 'n televisieprogramma van sbs6. sbs6 doet alles om kijkcijfers. Stiekem heb je wel gelijk ..!

Shafiek
02-11-2009, 21:43
Je wordt als Nederlander met een "Islamitische" achternaam wel erg vaak genaaid ja. 2 jaar terug toen ik op vakantie was en weer terugkwam naar dit prachtige kikkerlandje zag ik een telefoon rekening van rond de 3000 euro. Volgens hen zou ik dag en nacht op internet gezeten hebben, natuurlijk zagen ze een typische Turkse achternaam dat moeilijk uit te spreken was maar toch wel grappig klinkt en besloten ze mij eventjes een rekening van 3000 ballen toe te sturen. Jammer voor hen was ik geen Turk van 50 die slecht Nederlands kan en zich niet kon verweren. Ik heb de huis telefoon ziek gebeld om deze lui zo ver te krijgen dat ik helemaal niet op internet heb gezeten toen ik op vakantie was. Uiteindelijk heb ik ze een kopie opgestuurd van mijn vliegticket en zagen ze dus dat ik rond die tijden in het vliegtuig zat en gewoon mijn telefoon uit had staan. Laat je dus niet naaien, dat is mijn tip aan jou, het kwaad kan niet overwinnen ook al heet je Abdullah Resul Gokbakan.

raconboy
02-11-2009, 21:46
Je wordt als Nederlander met een "Islamistische" achternaam wel erg vaak genaaid ja. 2 jaar terug toen ik op vakantie was en weer terugkwam naar dit prachtige kikkerlandje zag ik een telefoon rekening van rond de 3000 euro. Volgens hen zou ik dag en nacht op internet gezeten hebben, natuurlijk zagen ze een typische Turkse achternaam dat moeilijk uit te spreken was maar toch wel grappig klinkt en besloten ze mij eventjes een rekening van 3000 ballen toe te sturen. Jammer voor hen was ik geen Turk van 50 die slecht Nederlands kan en zich niet kon verweren. Ik heb de huis telefoon ziek gebeld om deze lui zo ver te krijgen dat ik helemaal niet op internet heb gezeten toen ik op vakantie was. Uiteindelijk heb ik ze een kopie opgestuurd van mijn vliegticket en zagen ze dus dat ik rond die tijden in het vliegtuig zat en gewoon mijn telefoon uit had staan. Laat je dus niet naaien, dat is mijn tip aan jou, het kwaad kan niet overwinnen ook al heet je Abdullah Resul Gokbakan. Zeker UPC of KPN ... :p Zeker niet goed maarja. Ze willen wel altijd naaien, maar k denk niet alleen alochtonen hoor. Check die consumentengids. E n ik zou ook maar aan de cgids aangeven, krijg je nog een bloemmetje terug van die klootzakken.

SirinBaba
02-11-2009, 21:47
yeterince bira tükettikten sonra eşek eti bile yenir yoldaş Bu burjuvaci götü kalkmisa para kazandirmak olmaz be yoldas.

ceylan-68
02-11-2009, 21:47
Negatieve reclame is ook reclame, als die man een doner kebab zaak zou hebben loopt het nu vol de komende dagen. Dan is de politie toch nog ergens goed voor. Mobilyaci galiba

raconboy
02-11-2009, 21:48

Ulan turk-hamit senden adam olmaz bana minpunt veriyor. Ik had het in het algemeen maarja. Ik ga me niet verlagen tot jouw niveau.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27