Bekijk op het forum :

Ex-scholier huwt lerares na verboden affaire

Angelus
21-05-2005, 23:30

De 22-jarige Amerikaans Vili Fualaau is vrijdag getrouwd met de 43-jarige Mary Kay Letourneau, met wie hij in 1996 als jonge scholier een opzienbarende affaire had. Fualaau heeft bij de voormalige lerares reeds twee kinderen verwekt. Letourneau heeft sinds 1997 een gevangenisstraf van ruim zeven jaar uitgezeten wegens de affaire met haar ex-leerling. Zij was veroordeeld voor kinderverkrachting De lerares kwam in augustus uit de gevangenis. Een rechter had aanvankelijk verboden dat Fualaau en Letourneau elkaar weer zouden zien, maar het stel vocht de uitspraak met succes aan. De dochters van het paar zijn nu acht en zeven jaar oud. Letourneau was zwanger van de eerste toen zij in 1997 werd gearresteerd en veroordeeld. Het tweede kind werd verwekt toen de vrouw na zes maanden cel op vrije voeten was gesteld wegens goed gedrag. Zij moest terstond terug de bak in. De meisjes werden verzorgd door de moeder van Fualaau. De kinderen, Alexis en Georgia traden op het huwelijk van hun ouders op als bruidsmeisjes. Letourneau was bij het begin van de affaire met Fualaau overigens getrouwd en moeder van vier kinderen. Bron:telegraaf.nl

RuzgarGulu
21-05-2005, 23:42
Vraag me af of het nou echte liefde is of dat het puur om de kinderen gaat? Bu kadar bekledigi göre herhalde gerçek ask... ne diyim, Allah mutlu etsin;)

NeFReT
22-05-2005, 06:04
ehmm cagtirmada bizim okuldada boyle bisey oldu een zeker erg goed uitziende juffrouw werd hompie dompie gedaan op de 4e etage van mijn oude school allebei luzoe toen ze werden betrapt echt lang geleden

MasterTurk
22-05-2005, 08:26
Ach ja, verbaasd me niks. Amerika. Het land waar de gekste dingen gebeuren. Ik wens de jonge vader veel succes. Nu moet hij nog harder werken om zijn familie te onderhouden