Bekijk op het forum :

Vrouw leert man pas op huwelijk kennen

Angelus
20-05-2005, 22:21

Terwijl de 'Wie trouwt er met de miljonair'-spelletjes al een tijde niet meer op televisie te zien zijn, heeft een Oostenrijkse radiozender nu een soortgelijke, zij het iets gewaagdere actie bedacht. De 22-jarige Isabel uit Wenen zal binnenkort in het huwelijk treden met een man die zij pas voor het altaar voor het eerst ontmoet. Komende maandag zal de jury bekend maken welke drie mannen doormogen naar de finale. De luisteraars van het radiostation mogen beslissen wie van de drie de echtverbintenis aan mag gaan. Isabel treedt echter niet zonder eisen in het huwelijk. Ze heeft graag een man die eruit ziet als Brad Pitt, haar het gevoel geeft dat ze bijzonder is en die groot en sportief is. Lange haren, tepelpiercings en oorbellen zijn uit den boze. Het idee voor de actie ontstond toen twee presentatoren van een ochtendshow erover discussieerden hoe lang je iemand zou moeten kennen voordat je ermee in het huwelijksbootje stapt. http://images.fok.nl/upload/050520_4085_Bruidactie.jpg In het midden bruid Isabel, aan weerszijden presentatoren Dani Linzer en Meinrad Knapp, de bedenkers van de actie Bron:fok.nl (http://frontpage.fok.nl/nieuws/54210)

godmother
20-05-2005, 22:22
Jeus allemaal van die stomme spelletjes :S

Tinkerbell ^
20-05-2005, 22:25
ik vind dat het best goed kan lopen eigenlijk mesela gorucu usulu evlilikler baya iyi gidiyor hatta eskiden oyle evlenen insanlar su an hala evliler ama taniyarak evlenenlerden daha cogu bosaniyor belkide tanimadan evlilik daha iyi bilemiyecegim maar een spelletje om zoiets vind ik wel onzin....

godmother
20-05-2005, 22:32
ik vind dat het best goed kan lopen eigenlijk mesela gorucu usulu evlilikler baya iyi gidiyor hatta eskiden oyle evlenen insanlar su an hala evliler ama taniyarak evlenenlerden daha cogu bosaniyor belkide tanimadan evlilik daha iyi bilemiyecegim maar een spelletje om zoiets vind ik wel onzin.... Ik geef je echt heel erg gelijk !! Ama boyle oyunlar çok saçma geliyor, tmm hani bitane oldu , maar steeds daar achter weer een biraz sikici oluyor

Tinkerbell ^
20-05-2005, 23:34

jah maar zowiezo om een huwelijk spelletje spelen is al onzin vind ik :S

CicieJj
21-05-2005, 00:39
ALLAHIM YARABBIM.. bi bu eksikTi.. :) sTupid gewoon.!

DeliciQ
21-05-2005, 01:10
tv bitti radio ya gectiler.. gewoon nutteloos en dom!

AyPaRcAm
21-05-2005, 04:46
sank evlilik oyunmus gibi gerci bu zamanda evliligi oyun olarak goruyorlar.. tegenwoordig is scheiden heel normaal geworden als je echt van iemand houdt dan zou je er voor moeten vechten

Shadina
21-05-2005, 14:19
ik vind dat het best goed kan lopen eigenlijk mesela gorucu usulu evlilikler baya iyi gidiyor hatta eskiden oyle evlenen insanlar su an hala evliler ama taniyarak evlenenlerden daha cogu bosaniyor belkide tanimadan evlilik daha iyi bilemiyecegim maar een spelletje om zoiets vind ik wel onzin.... Dat is echt niet omdat het allemaal zulke geweldige huwelijken zijn hoor. Die mensen die zo getrouwd zijn die scheiden niet zo snel. Kijk.. als je door middel van gorucu usulu gaat trouwen, ben je al sowieso (over het algemeen) ietwat ouderwets. En ouderwetse mensen haten scheidingen.. zij vinden het een schande. Dus omdat zo veel mensen nog bij elkaar zijn, betekent niet gelijk dat die manier beter is. Misschien durven zij niet zo snel hun bek te openen?

Shadina
21-05-2005, 14:21
En om ontopic te blijven.. ik vind het wel een grappig spelletje. Ik zou het zelf nooit van mijn leven doen, maar als zij het wil.. :D

MasterTurk
21-05-2005, 14:31
ik vind dat het best goed kan lopen eigenlijk mesela gorucu usulu evlilikler baya iyi gidiyor hatta eskiden oyle evlenen insanlar su an hala evliler ama taniyarak evlenenlerden daha cogu bosaniyor belkide tanimadan evlilik daha iyi bilemiyecegim maar een spelletje om zoiets vind ik wel onzin.... Het kan goed wezen of juist heel slecht. Als de huwelijk nou een ramp wordt een echte ramp. Zal de vrouw daar gaan trauma aan overhouden? ik vindt het maar niks. Als ik met iemand trouw dan wil ik haar vooraf zeker kennen. trouwen is geen kinderspel. je gaat je leven delen met die persoon.

Betul
22-05-2005, 02:47
mensen hebben echt geen leven of ziJn hopeloos :D

NeFReT
22-05-2005, 06:02
moruk vallaha bu dunya echt okuzlernen dolu vallaha ik vraag me af wat voor idioot " spel " er binnenkort weer uit gevonden l worden allemaal stelletje losers boyle programlara bakanlarda oyle