Bekijk op het forum :

Polsbandje voor singles

Angelus
18-05-2005, 16:09

Een rood bandje om aan te geven dat je tegen zinloos geweld bent, een geel bandje om het kankeronderzoek te steunen, een blauwe als steunbetuiging voor de slachtoffers van de tsunami en een oranje als teken van respect. Je kunt het zo gek niet verzinnen of er is wel een siliconen polsbandje op de markt. Dat er niet eerder iemand op het idee is gekomen om met een dergelijke armband aan te geven of je al dan niet vrijgezel bent, mag dan ook een wonder heten. Maar inmiddels is dat bandje op de markt: mosgroen met een gele opdruk die in twee versies is te verkrijgen: een voor mensen die contact zoeken met iemand van het andere geslacht en een voor personen met een voorliefde voor de eigen sekse. Initiatiefnemer Hans van Kooten uit Vianen gelooft heilig in zijn product. Uit onderzoek van het CBS is immers gebleken dat Nederland bijna 3 miljoen alleenstaanden kent waarvan 65% op zoek is naar een nieuwe relatie. Aangezien de bandjes per stuk 3,95 gaan kosten, kan zijn idee Hans meer dan 7,5 miljoen gaan opleveren, zo hebben wij even voor hem uitgerekend. Bron:Telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/prive/20928891/Polsbandje_voor_singles.html) Wat een manier om geld te verdienen ..... dan maak ik een polsbandje voor niet singles en mensen die hetreo's of homo's zijn en mensen die rijk zijn of een ziekte hebben .... en ga maar door ... en door en door .....

ayto85
18-05-2005, 16:19
bizim evde birsuru elastiekjes var, ben onlari o renklerine gore boyasam olurmu :p komt toch ook op hetzlefde neer, para felan vermeme gerek kalmaz. hatta ben herkeze satarim :D

YALNIZKURT66
18-05-2005, 16:26
aman sat kimseye hediye verme verirsen zarar edersin

ImoshMania
18-05-2005, 17:36
gazeteye ilan verseydik of anlimiza yazsaydik koca araniyo diye tobetobe

Pinkcik
18-05-2005, 17:40

3.95? de rest was 1 euro mUHAUHAha Vette FLash.. git annam niet iedereen hoeft te weten dat ik single ben.. en ik vind ze niet meer leuk:)