Bekijk op het forum :

Kylie Minogue begint met kankerbehandeling

Angelus
18-05-2005, 16:04

Artsen in een kliniek in Melbourne zijn woensdagochtend begonnen met de behandeling van borstkanker bij de Australische popster Kylie Minogue . Dat hebben Australische media bericht De zangeres, die volgende week 37 jaar wordt, verblijft bij haar ouders. Bij het ouderlijk huis hadden zich talrijke fans verzameld om haar een hart onder de riem te steken. Het is niet bekendgemaakt waaruit de behandeling precies bestaat. Volgens Australische tv-stations heeft Minogue dinsdag, kort nadat de diagnose was bekendgemaakt, haar Australische collega-artiest Olivia Newton-John ontmoet. De ster uit onder meer Grease heeft eerder een behandeling voor borstkanker ondergaan. De Australische premier Howard heeft gezegd geschokt te zijn door het bericht over Minogue. Hij wees erop dat veel jonge vrouwen in Australiƫ borstkanker krijgen en dat (zelf)controle van groot belang is om tumoren al in een vroeg stadium te ontdekken Bron:Telegraaf.nl (http://www.telegraaf.nl/prive/20922661/Kylie_Minogue_begint_met_kankerbehandeling.html)

godmother
18-05-2005, 20:03
das zelfde topic als die van mij.. :) neyse is niet de eerste keer , ow ga je nu die van mij WEER afsluiten ? want dat gebeurd vaker met mijn topics ;)

ImoshMania
18-05-2005, 20:40
bedis relax kiz kesin yanlislik olmustur ofzo:) wens iedereen sterkte bij zo'n ziekte lijkt me heel erg..

godmother
19-05-2005, 11:44
( dit is niet voor Angelus bedoeld ;) bir yalnislik sa ozaman bu yalnisliklar hep beni buluyor nedense , neyse ) ALLAH yardimcilari olsun o hastalikli olanlara

KaRaKaN
19-05-2005, 12:29

is al een topic over. :D angelus gebruik toch zoek functie:P /close