Bekijk op het forum :

Celstraf tiener voor in brand steken moskee

Angelus
07-04-2005, 17:16

De rechtbank in Breda heeft donderdag een 18-jarige jongen uit die stad veroordeeld tot een jaar gevangenisstraf waarvan negen maanden voorwaardelijk en een werkstraf van 120 uur. De man uit Breda stak vorig jaar november een stapel bouwmaterialen in brand bij de Rahman-moskee aan de Archimedesstraat. Dat deed hij enkele dagen na de moord op Theo van Gogh. De veroordeelde jongen had met een 17-jarige chatvriend afgesproken om "die islamieten eens een lesje te leren". bron :telegraaf

TuZaK
07-04-2005, 18:01
o kadar straf yetmezki...bide ewire cewire dogmek gerek o aptali! arggggggggg

semA
07-04-2005, 18:04
,, # :S:S Sow Weining CelstrAf mAn,, ,, # wA is Da,, ,, # kk fliKkers,,:@

Angelus
07-04-2005, 18:36
kom op man te weinig !!! bedoel kijk hoeveel hij chaos heeft veroorzaakt ... hij heeft oli op de vuur gegooit minsten 5 jaar ... als een turk of marokkaan bij een kerk had gedaan had die zeker 10 jaar

Appieman
07-04-2005, 19:32

Ik denk ook dat het te weinig is, maar het is in Nederland wel normaal dat straffen laag uitvallen. Wat ik vreemd vind is die 9 maanden voorwaardelijk, dat is best veel. Zulke mensen moeten ze eigenlijk gewoon heropvoeden. De normen en waarden in dit land gelden voor iedereen, dus ook voor zo een snotneus die aan andermans spul zit!

MasterTurk
07-04-2005, 23:47
Mensen we leven in Nederland. Wat verwachten jullie dat hij 10 jaar zal krijgen. Als je iemand neerschiet kom je ervan af met 2 jaar.

TuZaK
07-04-2005, 23:58
okadar az ha? =S

Pinkcik
08-04-2005, 00:39
het is nu toevallig bij barend en van dorp een vader van de brandstichtende jongen over de moskee in uden.. hij zegt dat er veel spanningen zijnn tussen verschillende groepen vechtpartijen en zo op school....en geen zuivere groepen zijn.... alleen 1 groep is islamitisch en andere niet :S valla sen baba olarak napardin?

MasterTurk
11-04-2005, 00:07
het is nu toevallig bij barend en van dorp een vader van de brandstichtende jongen over de moskee in uden.. hij zegt dat er veel spanningen zijnn tussen verschillende groepen vechtpartijen en zo op school....en geen zuivere groepen zijn.... alleen 1 groep is islamitisch en andere niet :S valla sen baba olarak napardin? Als mijn zoon een moskee in de fik gaat steken(angryy dan wil je hem echt niet zien als ik met hem klaar ben.:D

Pinkcik
11-04-2005, 00:38
master sende mi yakmis olcan:P

MasterTurk
11-04-2005, 08:20
master sende mi yakmis olcan:P benim bir cocugum olmus olsa ve o gidipte bir cami yakacak. Benim "aferin oglum ellerine saglik diyecek" halim yok. Vallah gozunun yasina bakmam. (killl(