Bekijk op het forum :

TV programina katilan annesini vurdu

Pagina's : [1] 2 3 4

RuzgarGulu
17-05-2005, 20:21

TV programına katılan annesini vurdu Elazığ Elazığ'da bir çocuk, tartıştığı annesini tabancayla vurarak ağır yaraladı. R.I. (14), annesi Birgül I. ile şehirlerarası otobüs terminalinin karşısında bulunan minibüs durağında bir televizyon kanalında kadın programına katıldığı için tartıştı. R.I, yanında bulunan tabancayla 5 el ateş ederek annesini ağır yaraladı. Birgül I, Fırat Üniversitesi Fırat Tıp Merkezi'nde ameliyata alındı. Bu arada, R.I'nın babası Mehmet I'nın kendisine, “Annen televizyona çıktı bizi rezil etti” dediğini söylediği öğrenildi. Olaydan sonra Mehmet I'nın gözaltına alındığı, R.I'nın ise Elazığ Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şubesi'nde sorgusunun sürdürüldüğü ifade edildi. Bron:hurriyetim.com.tr Birgül I.'nin katildigi program was het programma van Yasemin Bozkurt. Toen de vrouw bij het programma was, wilde ze niet meer terug naar haar man en ze heeft meerdere malen gezegd dat wanneer ze terug zou gaan, haar man haar zou vermoorden. Yasemin Bozkurt wilde dat het goed kwam tussen Birgül en haar man en drong erop aan dat ze terug ging. Geri döndügünde olanlar oldu. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd. Een tijdje terug is er nog een voorval geweest door het zelfde programma. Bu kez iki aile birbirine girmisti.

Betul
17-05-2005, 20:44
turken zijn soms zoooooooo gaar...anneye nasil kiyabildin be cani!!!!!

RuzgarGulu
17-05-2005, 20:47
turken zijn soms zoooooooo gaar...anneye nasil kiyabildin be cani!!!!! Jah dat heb ik me ook afgevraagd. Ik weet dat dit overal in Turkije gebeurd, ama in bepaalde streken zoals Elazig komt het vaker voor. Çocuk babasinin doldurusuna gelmistir denk ik. Bakalim babasi neler neler dedi. De grote vraag is alleen of zulke programma's, als die van Yasemin Bozkurt, wel goed zijn voor de samenleving.

Betul
17-05-2005, 20:50
ik denk niet dat het schadelijk is. dankzij dit soort programma's leren heel veel vrouwen in turkije hun rechten, die ze vaak absoluut niet kennen. Bovendien voelen ze zich sterker, wat erg nodig is in onze samenleving..Ook komen er vele taboe''s aan de orde..die nooit eerder zo openlijk werden besproken. bv incest... en daar was het hoogst tijd voor. Mannen moeten zich niet meer zo machtig voelen daar.

RuzgarGulu
17-05-2005, 21:08

Ja okey, er komen inderdaad veel dingen aan bod, die goed zijn voor de samenleving. Maar als dit het resultaat is... aan de andere kant, dit ligt een beetje aan Yasemin Bozkurt, zij is degene geweest die heeft aangedrongen...

Shadina
17-05-2005, 22:36
Ja okey, er komen inderdaad veel dingen aan bod, die goed zijn voor de samenleving. Maar als dit het resultaat is... aan de andere kant, dit ligt een beetje aan Yasemin Bozkurt, zij is degene geweest die heeft aangedrongen... Ik vind niet dat de schuld bij Yasemin ligt. Zij maakt een programma waarbij allerlei erge onderwerpen aan bod komen. Er zou sowieso wel iets gebeurd zijn bij zulke onmenselijke personen. Dat die vrouw haar familie zogenaamd ten schande heeft gemaakt... doe normaal. Ze zit daar niet zonder reden. Moeten zij haar maar geen reden geven om daar naartoe te gaan. En ik vind juist dat het programma van Yasemin goed is voor de samenleving. Zoals al Betul zegt, leren heel veel onwetende vrouwen hierdoor hun rechten kennen.

ImoshMania
17-05-2005, 22:37
het is erg yani heeel erg zelfs

RuzgarGulu
17-05-2005, 23:28
Ik vind niet dat de schuld bij Yasemin ligt. Zij maakt een programma waarbij allerlei erge onderwerpen aan bod komen. Er zou sowieso wel iets gebeurd zijn bij zulke onmenselijke personen. Dat die vrouw haar familie zogenaamd ten schande heeft gemaakt... doe normaal. Ze zit daar niet zonder reden. Moeten zij haar maar geen reden geven om daar naartoe te gaan. En ik vind juist dat het programma van Yasemin goed is voor de samenleving. Zoals al Betul zegt, leren heel veel onwetende vrouwen hierdoor hun rechten kennen. Ik bedoel meer dat in dit geval de schuld bij Yasemin Bozkurt ligt. De vrouw had gezegd dat wanneer ze terug naar haar man zou gaan, hij haar zou vermoorden. Maar Yasemin drong aan en op de een of de andere manier is Birgül I. teruggegaan en toen is alles gebeurd. Verder is het opzich wel een goed programma, maar aangezien dit al de 2x is, moeten ze bepaalde dingen toch minder vaak in beeld brengen.

CicieJj
17-05-2005, 23:29
Tvde gördüm... Schande isTe.. Er gebeuren meerdere oLayLar Like this.. turkije loopt nog verrrrrrrrrrrrrrrr achter in sommige streken...

Shadina
18-05-2005, 12:22
Ik bedoel meer dat in dit geval de schuld bij Yasemin Bozkurt ligt. De vrouw had gezegd dat wanneer ze terug naar haar man zou gaan, hij haar zou vermoorden. Maar Yasemin drong aan en op de een of de andere manier is Birgül I. teruggegaan en toen is alles gebeurd. Verder is het opzich wel een goed programma, maar aangezien dit al de 2x is, moeten ze bepaalde dingen toch minder vaak in beeld brengen. Wat had Yasemin dan moeten doen? Haar ergens moeten onderbrengen? Dat is haar taak niet, maar die van de politie. Zij maakt alleen maar een programma. Die vrouw had gewoon naar de politie moeten stappen, of helemaal niet moeten gaan als ze weet wat er gaat gebeuren.

RuzgarGulu
18-05-2005, 12:44
Wat had Yasemin dan moeten doen? Haar ergens moeten onderbrengen? Dat is haar taak niet, maar die van de politie. Zij maakt alleen maar een programma. Die vrouw had gewoon naar de politie moeten stappen, of helemaal niet moeten gaan als ze weet wat er gaat gebeuren. Yasemin helpt wel vaker mensen. En ze helpen mensen ook aan onderdak. Bu kadina bile bile aslinda ölüme gonderdi... en azindan bana göre óyle

godmother
18-05-2005, 12:57
Ruzgar ik geef je gelijk Yasemin bunu onleyebilirdi buna benzer ayni olay zaten yasanmis, bunu bile bile o kadina yardim etmemeleri bence cok sacma bisey birde yani kadin diyorki beni oldurmek istiyor , bunlar da kadini birlestirmeye calisiyorlar ---> Ben je dom ofzo??????

YALNIZKURT66
18-05-2005, 13:57
ok wat die jongen heeft gedaanis fout maar sizler neden TURKEN DIYE KONUSUYORSUNUZ kijk en als jullie als turk zijnde begginen met turken dit dat dan heeft elke racist gewoon gelijk hem onun turk oldugunu kim soyledi size turkiyede en azindan 40 cesit insan var

YALNIZKURT66
18-05-2005, 13:57
sasdece turkiyedemi oluyor boyle seyler AMERICAYI GORMUYORSUNUZ DUYMUYORSUNUZ Jah dat heb ik me ook afgevraagd. Ik weet dat dit overal in Turkije gebeurd, ama in bepaalde streken zoals Elazig komt het vaker voor. Çocuk babasinin doldurusuna gelmistir denk ik. Bakalim babasi neler neler dedi. De grote vraag is alleen of zulke programma's, als die van Yasemin Bozkurt, wel goed zijn voor de samenleving.

YALNIZKURT66
18-05-2005, 14:00

HET GAAT NIET OMDE MACHT VAN DE MAN WAT YASEMIN BOZKURT DOET IS FOUT ER ZIJN PRIVE DINGEN WAT JE WEL KUNT VERTELLEN ENPRIVE DINGEN WAT JE NIET KUNT OPEN GOOIEN TEGEN OVER INMIDELES 80 MILJOEN INWOONERS DIE MAN HEEFT OOK EEN EER WAT DIE KIND HEEFT GEDAAN IS FOUT DAT GEEF IK NOGMAALS TOE AMA BIZIM TURKIYEDE HERSEY OLAY ik denk niet dat het schadelijk is. dankzij dit soort programma's leren heel veel vrouwen in turkije hun rechten, die ze vaak absoluut niet kennen. Bovendien voelen ze zich sterker, wat erg nodig is in onze samenleving..Ook komen er vele taboe''s aan de orde..die nooit eerder zo openlijk werden besproken. bv incest... en daar was het hoogst tijd voor. Mannen moeten zich niet meer zo machtig voelen daar.

Pagina's : [1] 2 3 4