Bekijk op het forum :

Öcalan put moed uit nieuw proces...

ImoshMania
13-05-2005, 14:16

13 Mei 2005Öcalan put moed uit nieuw procesANKARA Abdullah Öcalan denkt dat een nieuw proces tegen hem een oplossing voor de Koerdische kwestie dichterbij kan brengen. Deze week oordeelde het Europese Hof voor de Mensenrechten dat de Koerdische leider in Turkije geen eerlijk proces heeft gekregen. Voor Ankara, dat graag lid wil worden van de EU, zit er weinig anders op dan de zaak opnieuw te behandelen.Öcalan zit in Turkije een levenslange straf uit wegens hoogverraad. Tegen zijn advocaten zei Öcalan dat hij een nieuw proces wil gebruiken om de Koerdische zaak langs democratische weg te bevechten, in plaats van met wapens. nu.nl

ImoshMania
13-05-2005, 14:16
hayvan nolcak

giresunlu_hamsi
13-05-2005, 14:19
Bu Apo Kopegine Neden Bu Kara Ilgi Gosteriyorlar Anlamis Degilim Curusun Gitsin Hayvan!!!!!!!!!!!!!

G-Gi
13-05-2005, 15:46
http://www.upmj.co.uk/pkk-killings.jpg Is dit eerlijk??

YALNIZKURT66
13-05-2005, 16:54

wat deed is waarschijnlijk goed en als wij ze kapot schieten mag het niet

Betul
13-05-2005, 17:09
het resultaat zal toch niet veranderen..uitslag blijft hetzelfde kan niet anders.

Betul
13-05-2005, 17:18
hij wil dus vanuit de gevangenis alsnog proberen om Koerdistan te creeren..Hye ocalen weet je wat..go the hell aND TAKE BUSH WITH YOU...

dogucan
13-05-2005, 20:12
binlerce askerimizin kanina girdi serefsiz OCALAN BURN IN HELLLLL

DeliciQ
13-05-2005, 22:06
hij wil dus vanuit de gevangenis alsnog proberen om Koerdistan te creeren..Hye ocalen weet je wat..go the hell aND TAKE BUSH WITH YOU... :D zou fijn zijn he betül...:D waar hebben ze het nou over oneerlijk proces?! die man verdiend meer!! als in plaats van öcalan een moslim zou liggen zouden ze het wel goed vinden.. ama iste öcalanda onlarin dostu dayanamiyorlar galiba hapisde yatmasina..:(

ImoshMania
13-05-2005, 22:47
kac bin kisi sehit oldu man...seriemoordenaar bile krijgt levenslang als hij 10mensen vermoord ofzo

CicieJj
13-05-2005, 23:43
Vandaag op me werk hebben we t hierover gehad.. Wat ik er van vond dat Öcalan opnieuw veroordeeLd moet worden :).. Ik vind t naTuurLijk onterecht... Hem suçLu hem güçLü öküZz.. Ja ölmeLi yada haYati boYunca iSkence ve günes GÖRMEMELI... Bunu collegama anlattim maar me collega kwam met een zin nameLijk: OKe steL die öcaLan mag dood gemaakt worden, omdat hij zoveel mensen dood heeft laten maken.. En die terroristen dan die t Leven van 10000 mensen hebben gekost in Amerika..? Cevapsiz kaLdim... Hij MAG van mij OPROTTEN UIT TURKIJE..!!.. OF jarenLang ergens in een EU Land opgesLoten zitten..! Maar Vrijkomen No way...