Bekijk op het forum:

Fruit goed voor de huid?

Pagina's : [1] 2 3

gscimbom38
02-02-2009, 16:56

Is het waar dat fruit goed is voor je huid? Wat zijn de effecten voor je huid als je bepaalde fruit soorten eet? Wat voor soorten fruit is het beste om te eten, om een gezonde huid te krijgen?

kaderimSin__sS
02-02-2009, 16:59
appels, krijg je een mooier huid van wortels, zijn goed voor je ogen, en wordt je bruin van tomaten, zijn vooral goed voor jongens, prosaati engelliyor... (ik weet het is groente mja):p Ananas, vet verbrandend effect baska..? uhm cok var aslinda aklima gelince yazarim (on)

SARIA
02-02-2009, 17:01
fruit is heel gezond voor je en natuurlijk voor je huid,,,kijk maar wat voor vitamine er in zit...Appels zijn goed voor je huid, kiwi, en nog meer soorten fruit.. Ze hebben allemaal een effect, probeer het maar uit en je gezicht zal stralen :) Appels zijn trouwens heel goed voor je tanden!

gscimbom38
02-02-2009, 17:04
Dus appels , en kiwi's zijn gezond voor de huid? Toevallig ben ik momenteel bezig met een appel en een kiwi :D Hoeveel appels en kiwi's moet ik ongeveer per dag eten? En is het alleen goed voor je gezichtshuid , of ook voor de rest van je lichaam? Appel,Kiwi. Als er nog meer fruit soorten zijn die goed voor je huid is , graag melden.

SARIA
02-02-2009, 17:08
Affiyet olsun, in kiwi zit er heel vitaminen als je er maar eentje per dag eet is het vergelijkbaar met zoveel fruit :) Ik at en eet appels heel veel, per dag 2 is wel voldoende...maak gwn een fruitsalade voor je klaar en smullen... Wortels zijn heel goed voor je ogen..zoals Kaderimssin hierboven vermeldde:) Het is goed voor je huid, maar ook om je lichaam op peil te houden, het beschermt je vooral nu in de winter..dus als je elke dag fruit eet... biseycigin olmaz :)

SARIA
02-02-2009, 17:11
euhmmm..ben bi dusunum ben daha hangii fruit soortenleri yiyom.. manderijnen,banaan,ayva Het heeft allemaal een belang voor je lichaam..dedigim gibi bol yemek lazim bazen yemesekde

gscimbom38
02-02-2009, 17:14
Olumune yiyorum artik , speciale reden :innocent: Elke dag minstens 2 appels , 2 kiwi's enz enz.

Yetmisli
02-02-2009, 17:16

Ik hou van fruit.. Ne dekkelirse yiyorum iste. Tam olarak nelere iyi gelir bilmiyorum ama saglikli oldugunu biliyorum ya o yeter.

gscimbom38
02-02-2009, 17:17
Ik hou van fruit.. Ne dekkelirse yiyorum iste. Tam olarak nelere iyi gelir bilmiyorum ama saglikli oldugunu biliyorum ya o yeter. Zie je ook vooruitgang aan je huid?

SARIA
02-02-2009, 17:19
Olumune yiyorum artik , speciale reden :innocent: Elke dag minstens 2 appels , 2 kiwi's enz enz. iyi iyi bol bol ye, faydasini gorursun zararini gormessin...gecmis olsun duzelirsin insallah...:innocent:

kaderimSin__sS
02-02-2009, 17:20
heb je zo'n slechte huid dan..? en ja... je zou het natuurlijk nie gelijk kunnen merken, maar als je per dag 2 appels eet is het al voldoende... Naar paar weken zou je de verschil al merken...

SARIA
02-02-2009, 17:21
heb je zo'n slechte huid dan..? en ja... je zou het natuurlijk nie gelijk kunnen merken, maar als je per dag 2 appels eet is het al voldoende... Naar paar weken zou je de verschil al merken... katiliyorummm. ama hic yemeyipde simdii yiyosan zamanla anlarsin...

Yetmisli
02-02-2009, 17:56
Zie je ook vooruitgang aan je huid? Ayiptir söylemesi, ik heb al een gezonde (mooie) huid.. Meyveyi çok yedigimdendir heza haha :p

yasin
02-02-2009, 18:09
Fruit is sowiesow goed voor je huid, want fruit bestaat uit vitamines. Fruit verbeterd de weerstand van je lichaam tegen de antigenen van buitenaf.

klootzak
02-02-2009, 18:11

Ik lees hier dat sommige van jullie fruit eten, maar wie weet wat voor troep (vet) jullie nog meer eten

Pagina's : [1] 2 3