Bekijk op het forum :

Vliegverbod van een maand voor Onur Air

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Darkworld
12-05-2005, 14:04

Vliegverbod van een maand voor Onur Air 12 mei 2005, 12:51:42 DEN HAAG (ANP) - De Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air mag voorlopig niet meer landen in Nederland. De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) heeft de maatschappij met onmiddellijke ingang een vliegverbod voor een maand opgelegd. In die tijd moet Onur Air haar leven beteren, aldus een woordvoerder van de inspectie. Onur Air had al van de IVW een laatste waarschuwing gekregen na een aantal incidenten. De druppel die de emmer deed overlopen, is een nieuw incident twee dagen geleden in Turkije, op het vliegveld van Alanya, met een Airbus van Onur Air met bestemming Schiphol. Tijdens het starten kreeg de piloot een foutmelding, over een probleem met het zogenoemde straalomkeersysteem dat kan worden gebruikt om extra te remmen. Het toestel kwam in de nacht van dinsdag op woensdag op Schiphol aan. Het vliegverbod geldt vooralsnog tot zondag 12 juni 12.00 uur. In de tussentijd moet Onur Air aantonen dat zij structurele verbeteringen heeft genomen om de veiligheid te garanderen. De maatregel kan verlengd worden. Op dit moment zijn twee toestellen van Onur Air onderweg naar Maastricht. Zij mogen hun vlucht afmaken en landen. Volgens de woordvoerder van de Inspectie Verkeer en Waterstaat is na de eerdere incidenten verder ook een gesprek aangevraagd met de Turkse luchtvaartautoriteiten. De IVW wil graag dat die het toezicht in Turkije op orde brengen.

Betul
12-05-2005, 14:05
klaar dit wordt het einde van onur air...

Darkworld
12-05-2005, 14:07
op het vliegveld van Alanya, met een Airbus van Onur Air met bestemming Schiphol. .. In Alanya heb je geen vliegveld, bedoelen ze niet Antalya?

G-Gi
12-05-2005, 14:09
klopt alanya heeft geen vliegveld.. ze bedoelen vast antalya:)

Betul
12-05-2005, 14:09

dat weet ik niet zo goed..heb je het echt niet alanya?

Darkworld
12-05-2005, 14:10
Alanya heeft geen vliegveld, want als je naar Alanya gaat landt je op Antalya, en daarna met bus/auto naar Alanya. :)

YALNIZKURT66
12-05-2005, 15:21
het zijn gewoon viezeriken ze hebben het er op gemunt en ze hebben het ook voor elkaar ik vloog een keer met martin air met een vertraging van 12 uur bij martin en transavia mag en kan alles en bij turkse vliegmaatschapijen mag het niet wie is de volgende thy ???????????????????????????????????/

Darkworld
12-05-2005, 15:27
Onur Air heeft het aan zichzelf te danken hoor, heb jij wel eens gezien hoe die vliegtuigen eruit zien? Vertraging kan bij elke maatschappij voorkomen, en ik weet zo niet of Martin Air een Charter maatschappij is, zo wel.. dan moet je maar eens de voorwaarden lezen van een charter maatschappij voordat je er in stapt. Onur Air verdient zoveel geld, daar word je gewoon akelig van.. Voor dat geld kunnen ze toch ook hun vliegtuigen onderhouden? Ze doen het voor onze bestwil hoor! Straks stap jij zo'n vliegtuig in, en stort hij neer.. Wat dan?

ImoshMania
12-05-2005, 15:55
heeft zeker weten aan zichzelf te danken

G-Gi
12-05-2005, 16:18
Onur air = kanatsiz ucak:D

Darkworld
12-05-2005, 16:19
Hahahha.. naja, zomaar :D

YALNIZKURT66
12-05-2005, 16:26
jongens en dames er zijn zo veel maatschapijen die nog erger zijn biraz gozunuzu acinda dunyada olan biteni gorun bunlar hep provakasyon zo dat ze iets hebben dat ze turkije niet laten toe treden in de eu ama sizler ne yaziki olup bitenleri gormuyorsunus jullie kijken op moment probeer verdete kijken

Betul
12-05-2005, 16:29
Turkije Heeft Niet Alleen 1 Vliegmaatschappij..bovendien Is Het Toch Niet Van De Turkse Staat Of Wel?

YALNIZKURT66
12-05-2005, 16:30
het hoeft niet van de staat te zijn het draagt en vertegen woordt jou vaderland trouwens ik ben zo iemand hoe slecht ok tr is ik zie alles positief cunku hepimizin sonu tr

Betul
12-05-2005, 16:31

zo ben ik ook..maar toch vind ik in dit geval ONUR AIR heel verkeerd..ze vervoeren duizenden mensen en alleen voor de winst..vind ik het niet kunnen dat ze met zoveel mensenlevens sollen zonder meer..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9