Bekijk op het forum :

'Hersenen van hetero anders dan van homo'

Pagina's : [1] 2 3

Cicekgirl
10-05-2005, 15:36

Zweedse onderzoekers hebben een vermoeden dat de hersenen van homo's en hetero's van elkaar verschillen. Dit is gebaseerd op de constatering dat bepaalde bestanddelen van het mannelijk zweet de hersenen van homoseksuele mannen en heteroseksuele vrouwen stimuleren terwijl heteroseksuele mannen er niet op reageren. De onderzoekers stellen dat hun studie de rol van feromonen bij menselijk contact bevestigt. Het onderzoek werd uitgevoerd door twaalf vrouwen, twaalf heteroseksuele mannen en twaalf homoseksuele mannen aan zogenaamde feromonen te laten ruiken. Dat zijn lokstoffen die door onder andere dieren worden geproduceerd met als doel het gedrag van andere individuen van dezelfde soort te beïnvloeden. Bij het onderzoek gaven de heteroseksuele mannen geen reacties op de stof. In Nederland zorgen studies naar mogelijk lichamelijke oorzaken van hetero- en homoseksualiteit regelmatig voor beroering in de homowereld. Zo concludeerde hersendeskundige Swaab eind jaren tachtig dat hersenen van homoseksuelen dezelfde verschillen vertoonden en dat hun seksuele voorkeur een biologische oorzaak zou kunnen hebben. Swaabs uitspraken werden hem niet in dank afgenomen. Zowel in de homowereld werd er felle kritiek op geuit en ook werden er Kamervragen gesteld. bron:fok.nl

eMiRDaGLi
11-05-2005, 00:04
Homoseksualiteit is gewoon een afwijking van de hersenen.. Dit komt doordat je twee hersenhelften namelijk verschillende functies hebben.. Als je rechts bent, is je linkerhersenhelft de dominante hersenhelft met de belangrijkste functies zoals taal, praten, zien, horen, begrijpen etc etc.. Je rechterhersenhelft heeft vooral functies met betrekking tot gevoel, emoties, muziek etc.. Bij 'normale' heterosexuele mannen is de linkerhemisfeer beter ontwikkeld dan de rechterhemisfeer.. Bij 'normale' heterosexuele vrouwen is de rechterhemisfeer beter ontwikkeld, dit verklaart dus dat vrouwen veel emotioneler zijn dan mannen.. Verwijfde mannen oftewel homo's hebben dus de afwijking dat bij hun niet de linker- maar de rechterhemisfeer beter ontwikkeld is en dit verklaart hun vrouwelijke gedrag en voorkeur voor mannen.. Dit is meerdere malen bewezen, nieuwe onderzoeken zijn dus eigenlijk nie meer nodig, maar ja.. Onderzoekers hebben geld nodig zal ik maar zeggen..

MaXSeL
11-05-2005, 01:49
eeeeeee ennu ? kkeek net in et spiegel, miijn linkerhemisfeer is beter ontwikkeld, kben Hetero YESSSSSSSSSSSS :P

G-Gi
11-05-2005, 12:36
Boeieeeeeeeee

ImoshMania
11-05-2005, 12:37

Boeieeeeeeeee ofniet:D heel erg boeiend:D

godmother
11-05-2005, 12:39
'A'dam moet weer 'Gay Capital' zijn' AMSTERDAM - Amsterdam moet het voortouw nemen om de eretitel 'Gay Capital of Europe' te herwinnen. Steden als Parijs en Berlijn lijken de hoofdstad voorbij te streven en de recente pesterijen tegen homoseksuelen maken het beroemde imago van Amsterdam er niet beter op. Dat stelde het COC gisteren. De ernstige mishandeling van de Amerikaanse homoactivist en journalist Chris Crain op Koninginnedag in Amsterdam is het zoveelste recente voorbeeld van haat jegens homoseksuelen. Volgens een woordvoerder van het COC is het tijd voor concrete stappen om ervoor te zorgen dat homo's niet opnieuw worden onderdrukt. (ANP) Verschenen in SP!TS op woensdag 11 mei 2005.

MaXSeL
11-05-2005, 12:41
kben trots op amsterdam :D

KaRaKaN
11-05-2005, 12:41
oprotten met die homos man, of ze moeten zich gedragen. Jongen sommige zijn zo vies he tering.

godmother
11-05-2005, 12:42
hahah Homo Haat Groeit ... :RRR Its a life , its a life

DeliciQ
11-05-2005, 18:08
wat nou ligt aan je hersenen:S ik weet het niet hoor, eyer gercek bi hastalik olsaydi allah onlari lanetlemezdi herhalde.. en haten hoef niet;) als zij hun '' homosexualiteit '' maar niet laten zien aan mij, dan laat ik ze met rust:D

eMiRDaGLi
11-05-2005, 20:39
oprotten met die homos man, of ze moeten zich gedragen. Jongen sommige zijn zo vies he tering. t probleem is dat ze zich niet kunnen gedragen... word er kotsmisselijk van.. mja.. wat doe je eraan:S als je er wat over zegt, zoals die imam, word jij nog eerder voor ziek verklaard dan die ranzige flikkers.. (terwijl zij met n afwijking in hun hersenen zitten..)

RuzgarGulu
11-05-2005, 20:55
wat nou ligt aan je hersenen:S ik weet het niet hoor, eyer gercek bi hastalik olsaydi allah onlari lanetlemezdi herhalde.. en haten hoef niet;) als zij hun '' homosexualiteit '' maar niet laten zien aan mij, dan laat ik ze met rust:D Hoezo lanetlenmis?!?!? Die mensen zijn gewoon zo geboren, Allah onlari öyle yaratmis. Eger sen onlara lanetlenmis diyosan, dan zeg je dat ook tegen de mensen die een handicap hebben. Allah'in yarattigina saygi duyacaginaza yerin dibine sokuyosunuz. En over dat ze zich niet gedragen is gewoon bullshit. Ze gedragen zich wel, maar omdat ze "anders" worden gezien, göze batiyolar. Hetoro's lopen elkaar toch ook af te lebberen op straat. En ga me nu niet vertellen dat jullie je vriendjes/ vriendinnetjes nooit op straat hebben gezoend, dus doe niet alsof je heilig bent. Zij verdienen net zoveel respect als dat jij gerespecteerd wilt worden.

ImoshMania
11-05-2005, 21:11
Zij verdienen net zoveel respect als dat jij gerespecteerd wilt worden. mooie zin ruzgargulu klopt wel

DeliciQ
11-05-2005, 22:50
Hoezo lanetlenmis?!?!? Die mensen zijn gewoon zo geboren, Allah onlari öyle yaratmis. Eger sen onlara lanetlenmis diyosan, dan zeg je dat ook tegen de mensen die een handicap hebben. Allah'in yarattigina saygi duyacaginaza yerin dibine sokuyosunuz. En over dat ze zich niet gedragen is gewoon bullshit. Ze gedragen zich wel, maar omdat ze "anders" worden gezien, göze batiyolar. Hetoro's lopen elkaar toch ook af te lebberen op straat. En ga me nu niet vertellen dat jullie je vriendjes/ vriendinnetjes nooit op straat hebben gezoend, dus doe niet alsof je heilig bent. Zij verdienen net zoveel respect als dat jij gerespecteerd wilt worden. LANETLENDILER... Hz Lut un kavmini Allah neden lanetledi saniyorsun? onlarda homosexualdi allah kac kere uyardi dinlemediler sonrada sonuc olarak bi felakete ugradilar.. je weet hier niks over dnek ik... VE eyer Allah onlari oyle yaratmis olsaydi ozaman Islama göre yasaklanmazdi.. volgens mij weet jij niet wat ONS geloof allemaal zegt over homo's dus ga mij hier de les niet lezen..;) en ik zeg niet dat zij zich niet gedragen, je moet het alleen je prive leven niet met je zakelijke lkeven verbinden en dat geldt trouwens ook voor hetero's of wat dan ook.. en NEE ik zoen buiten niet met mijn vriendje... trouwens ik doe niet aan zoenen... je moet niet denken dat iedereen is zoals jij..;)

DeliciQ
11-05-2005, 22:50

Zij verdienen net zoveel respect als dat jij gerespecteerd wilt worden. mooie zin ruzgargulu klopt wel ik heb wel respect voor ze ik heb nooit het tegen deel gezegt ik ken ook homo' s en ik ga ook met ze om geen problemen mee ;)

Pagina's : [1] 2 3