Bekijk op het forum :

Opnieuw PKK-verdachte vrijgelaten!!!

ImoshMania
25-04-2005, 19:52

Opnieuw PKK-verdachte vrijgelaten 25 april 2005, 18:02:25 DEN BOSCH (ANP) - De rechtbank in Den Bosch heeft maandag opnieuw een PKK-verdachte vrijgelaten. Het gaat om een 21-jarige man die onmiddellijk weer in voorlopige hechtenis is genomen in het kader van een uitleveringsverdrag met Duitsland. Van de in totaal 39 verdachten die in november en januari werden gearresteerd op verdenking van criminele activiteiten ten behoeve van de Koerdische afscheidingsbeweging PKK, zitten er nu nog twee in voorlopige hechtenis. Behalve van deelname aan een criminele organisatie, worden ze ook verdacht van een afpersing in september 2003 in Veghel. Eén van hen verscheen vandaag pro forma voor de rechtbank in Den Bosch en vroeg om opheffing danwel schorsing van de voorlopige hechtenis, maar de rechtbank wees zijn verzoek af. Bron. nu.nl(angryy

osmanli88
25-04-2005, 19:56
Het wordt allemaal als maar grappiger, Ik heb op tv gehoort dat öcalan opnieuw een rechtzaak krijgt ofzo.. Waar gaat het allemaal heen

NeFReT
25-04-2005, 22:02
martelen die pkk aanhangers:@ van mij mag je iedereeen martelen die aan turkije komt of aan turken

Betul
25-04-2005, 23:17
helemaal mee eens.. Europa neemt het niet serieus..het gaat toch maar om turkije...( bana dokunmayan yilan, bin yil yasasincilik)..k had ook niets anders verw8

Tinkerbell ^
26-04-2005, 04:08

ach het is ook een beetje fout van turkije ze proberen alles te doen wat europa eist om in de eu te komen maar jah ooit gaan ze merken dat ze te veel eisen ookal vind ik dat nu al :S bulgaristani bile avrupa birligine sokmayi dusunuyorlar hatta romanyayi ama trye gelince bussuru sorunlar cikariyorlar eeh nede olsa tek musliman ulke biz olacagiz aslinda tr ye onlarinda ihtiyaci varda caktirmiyorlar

ImoshMania
27-04-2005, 13:08
ik mag die pkk gasten echt totaal niet!

Pinkcik
27-04-2005, 14:31
Alle Pkk JunKies mOETen Dood Klaar... Allahina wat hebben ze niks? wie zijn ze niks? Waar ligt hun land? O Dat BEstaat NIet BEHalve oP InTerNet zelfgemaakte... ma ja wat ik wil zeggen is.... hebben zij ooit wat betekent voor tr? NEE dus MAg Je Oprotten... ben trde basbakan olsam ik stuur ze allemaal weg...pkk lar yuzunden bize de yanlis bakiliyor....

Beyhan
27-04-2005, 14:42
okey ze hoeven vo0r mij part niet per se do0d ofzo dat is te erg we gaan ons tog niet tot amerika's niveau verlagen.. maar ben baskan olsam onlarin hepsini verbannen yapardim ten minste de opgepakte criminelen dan hé en princess heeft gelijk bencede eu heeft ons nodig en ze stellen te veel eisen op volgens mij komt het doordat tr ene musluman ulkesi is en omdat ze dan de grootste land zullen zijn van heel europa ten minste zo denk ík er over

MaXSeL
27-04-2005, 15:09
Je kan ook nie zegge, ze moeten oprotten naar hun eigen land :D want dat hebbe ze jammer genoeg nie :P