Bekijk op het forum :

Armenen again..maak me gek!!

Pagina's : [1] 2

Betul
25-04-2005, 15:08

Genocide Armeniërs herdacht ASSEN Bij het Armeens genocidemonument in Assen is de massamoord van 90 jaar geleden herdacht. Zo'n 500 mensen legden bloemen en luisterden naar toespraken op begraafplaats De Boskamp. In het Ottomaanse Rijk zijn tijdens WOI volgens Armenië 1,5 miljoen Armeniërs systematisch uitgemoord. Turkije weigert dit genocide te noemen. Ankara spreekt van een burgeroorlog waarin 300.000 Armeniërs om het leven kwamen, maar ook duizenden Turken. In de Armeense hoofdstad Jerevan hebben een miljoen mensen de gebeurtenis herdacht. De Armeniërs willen dat Turkije de genocide als zodanig erkent. www.nos.nl (http://www.nos.nl/)

Betul
25-04-2005, 15:09
tjah ze zullen het waarschijnlijk nooit opgegeven... bllshit verhaal zonder enige bewijs... het ottomaanse rijk werd bestuurd door zeer gelovige leiders..dit maakt het nogmaals onmogelijk dat er sprake was van een zogeheten Genocide..

godmother
25-04-2005, 15:11
Jah cker bllshit...

Gotti
25-04-2005, 15:13
hehe, de NOS heeft het bericht dankzij een protestactie van Turken veranderd eerst luidde het bericht: Herdenking genocide Armeniërs ASSEN Bij het Armeens genocide monument in Assen is de massamoord van 90 jaar geleden herdacht. Zo'n 500 mensen legden bloemen neer en luisterden naar de verschillende toespraken. In het Ottomaanse Rijk, waar nu Turkije ligt, werden tijdens WOI 1,5 miljoen Armeniërs vermoord. De Turken ontkennen dit. Zij zeggen dat 300.000 tot 500.000 Armeniërs zijn vermoord tijdens een burgeroorlog en dat Armeniërs duizenden Turken hebben vermoord. In Jerevan, de hoofdstad van Armenië, hebben tienduizenden de gebeurtenis herdacht. De Armeniërs willen dat de Turken de moorden als genocide erkent. Maar goed, het is zelfs bewezen dat enkele bewijzen die de Armeniers gebruiken vervalst waren. Dat zegt ook al genoeg...

ImoshMania
25-04-2005, 15:23

jahzeker erg... met de neppe feiten van hun

MasterTurk
27-04-2005, 02:00
pfff :), 90 jaar terug man, :S en het is niet eens zo zeker of t wel waar is of niet, ik snap die lui niet hoor.. Als je het wel snapt leg het mij ook uit aub, want ik snap het ook niet. Waarom worden de Turken niet met rust gelaten. Turken dit, sus, zo, dit gedaan, dat gedaan. Ik hoor ook veel dingen over Armeniers, waarom wordt dat niet op het nieuws gezet. Ik denk dat dit mensen moet beinvloeden om tegen de EU treding van Turkije te zijn

Tinkerbell ^
27-04-2005, 03:47
turkije is gewoon belangrijk en dat kunnen andere landen niet hebben dat is het gewoon :D kiskaniyorlar iste bizim guzel ulkemizi....

Mister Turk
27-04-2005, 04:01
gewoon afmaken die armenen

MierVeAgac
27-04-2005, 04:02
Ja wat de armenen bij de turken hebben gedaan kan je niet vergeten . DUs alle Armenen!!!!!!!!!!!!

Tinkerbell ^
27-04-2005, 04:07
gewoon afmaken die armenen ne merakliymissiniz siz birisini oldurmeye :S hebben jullie niks te doen denken jullie dat jullie beroemd worden als jullie op het nieuws komen ofzo :S dat zeggen niet alle armenen en plus doe gewoon net als iedereen en lach ze uit :S wat vermoorden :S

Mister Turk
27-04-2005, 04:10
niye askim oldurek gitsin bosuna yer tutmasinlar....cocuklarimizi dusun lutfen.

Tinkerbell ^
27-04-2005, 04:11
niye askim oldurek gitsin bosuna yer tutmasinlar....cocuklarimizi dusun lutfen. kusura bakma ama sozlerine dikkat edermisin ben burada ne senin nede herhangi birisinin aski degilim ;)

Tinkerbell ^
27-04-2005, 04:15
ontopic please;) onderwerp ging over armenen aramizda unutanlar var ;)

Mister Turk
27-04-2005, 04:17
sorry lieve schat dan zullen we ff terug keren naar het onderwerp zoals ik net al zei gewoon afmaken die armenen wat vind u er van mevrouw princess

Tinkerbell ^
27-04-2005, 04:21

heb je last van je oog?? hep knipoog veriyon da was is dassss ne girdi gozune als je over onzin wilt praten ga dan alsjeblieft naar slow chat;) daar is dat namelijk voor ik zie dat je nog nieuw bent... dat geldt ook voor jou mister turk

Pagina's : [1] 2