Advertentie: bereik met Hababam.nl Turkse jongeren

Google

PDA

Bekijk originele versie : 'Varkensdagen' op bouwplaatsen moskee

htc_66
14-09-2007, 05:37

ROME - De Italiaanse plaatsvervangend senaatsvoorzitter Roberto Calderoli wil 'Maiale-days' (varkensdagen) organiseren op plaatsen waar plannen zijn om moskeeën te bouwen.

Tijdens geïmproviseerde landbouwbeurzen moeten de volgens moslims onreine dieren rondlopen op plekken waar islamitische gebedshuizen moeten komen.

http://www.nu.nl/img.db/675103+s(120!x120!)

De uitspraken van Calderoli stuitten donderdag in Italië op veel kritiek. Vorig jarig baarde hij al opzien toen hij tijdens de crisis rond de Deense spotprenten op tv verscheen met een voor moslims beledigend T-shirt.

Bij rellen voor een Italiaans consulaat in Libië vielen toen elf doden. Calderoli van de Lega Nord moest toen aftreden als minister in het kabinet-Berlusconi.

(c) ANP

Bron:nu.nl

DesertRose
14-09-2007, 09:36
Wat een idioot.

contactgestoord
14-09-2007, 11:53
Als hij daar rondloopt gaat zijn plan alsnog door.. what a pig

Cx_BOZKURT_cCc
14-09-2007, 11:55
serefsizin oglu

Burc
14-09-2007, 11:57

Duidelijk dat deze gast opgegroeid is in een put

Gamzeli
14-09-2007, 13:31
Varkens tegen komst moskee
AMSTERDAM - De Italiaanse oud-minister en vicevoorzitter van de Senaat Roberto Calderoli is dol op provoceren. Dit keer heeft hij voorgesteld om op elke plek waar men in Italië een moskee wil bouwen met varkens te gaan rondlopen, zodat de moslims er geen gebedshuis meer willen hebben omdat ze het varken als een onrein dier beschouwen.

"Ik ben vanaf direct beschikbaar met mijn varken voor een wandeling op de plek waar ze de moskee willen bouwen", aldus Calderoli, die daarmee een antimoskeecomité in Bologna wil ondersteunen. De fel omstreden politicus van de Noord-Italiaanse partij Lega Nord meent dat zijn actie succes zal hebben. Eerder had hij eens in het stadje Lodi hetzelfde gedaan. "Na mijn wandeling met mijn varken werd het terrein geïnfecteerd bevonden en was het niet meer bruikbaar, waarna er nooit meer een moskee is gekomen", aldus Calderoli. Ook wil de politicus op plekken die voor moskeeën zijn bestemd schoonheidswedstrijden voor varkens organiseren en wil hij, nu het ramadan is, varkensvlees gaan eten. Calderoli gooit graag olie op het vuur. Tijdens de rel om de Deense spotprenten van Mohammed kwam hij, nota bene als minister, in februari 2006 op een televisieprogramma met een T-shirt waarop een van deze spotprenten prijkte. Toenmalig premier Berlusconi gooide Calderoli uit zijn kabinet. De minister van Solidariteit Paolo Ferrero moet niets hebben van de jongste provocatie van de senator. "Ik begrijp dat Calderoli meer een expert is in varkens dan in de islam, maar een beetje respect voor iemands geloofsovertuiging kan geen kwaad", aldus Ferrero, die zich namens de beschaafde Italianen excuseert jegens de moslims voor de woorden van Calderoli.

Maarten van Aalderen

bron: telegraaf.nl

zelfde nieuws, maar hier stond meer in(A)

Gamzeli
14-09-2007, 13:32
ayni geert wilders,, al birini vur ötekine

aleynaa
14-09-2007, 13:33
idioot. kendi zaten domuza benziyor.

Belgin
14-09-2007, 18:16
dit is gewoon provocatie,eerlijk,wat denkt die ermee te bereiken?

JozefOnline
14-09-2007, 18:43
Kansloos.... Dit is zeker de Wilders van Italie

La eternidad
15-09-2007, 00:02
Wat een infantiele zwijn