Bekijk op het forum :

Cabbar K. stak hij drie van zijn kinderen

Pagina's : [1] 2

Angelus
20-04-2005, 00:24

Meedogenloos was hij tijdens zijn uitzinnige daad, de 40-jarige Cabbar K. van Turkse komaf. Met een stanleymes stak hij drie van zijn kinderen (in de leeftijd van één, twee en twaalf jaar) neer en doodde hij zijn ex-vriendin Annemieke (37). Annemieke overleed, de kinderen overleefden (http://frontpage.fok.nl/nieuws/47351) het na lang in kritieke toestand (http://frontpage.fok.nl/nieuws/47231) te hebben gelegen. Een dertienjarige dochter wist aan het drama te ontsnappen, omdat zij naar school was. K. was compleet buiten zinnen toen hij hoorde dat zijn ex-vriendin een relatie met een andere man had. Dat bleek ook tijdens zijn arrestatie. "Het is een hoer. Ze neukt met een ander, daarom heb ik dit gedaan", hoorden de agenten hem niet veel later bekennen. Voor de rechtbank toonde K. geen berouw. Volgens hem was Annemieke een eerloze. Hij kreeg met haar een relatie na een eerder stukgelopen huwelijk. Net als zijn vorige vrouw werd Annemiek vanaf het begin structureel mishandeld. In de gevangenis ontving hij een brief van Annemieke: "Ik word door jou slechter behandeld dan een hond. Dat is de reden dat ik nooit, nooit, nooit meer bij jou terug wil." Daad was 'barbaars' Na het lezen van dit briefje sloegen bij K. de stoppen door. Helemaal nadat hij erachter kwam dat Annemieke een ander had. Op de bewuste oktoberochtend reed hij vanuit Den Haag naar de flat in de Händellaan, bewapend met een tas vol messen en knuppels. Even later voltrok het drama (http://frontpage.fok.nl/nieuws/47156) zich in Naaldwijk. Cabbar K. is uit onderzoek van het Pieter Baan Centrum naar voren gekomen als een vat vol afwijkingen. Zo moet hij verminderd toerekeningsvatbaar worden verklaard, omdat hij licht dementerende is. De vader van Annemieke maakte tijdens de zitting gebruik van het spreekrecht, waarin hij de daad van K. omschreef als 'barbaars'. Het op een na jongste kind zou nog geregeld 'papa stout, mama beetje dood' stamelen. Dit maakte geen indruk op de Turk. "Als die eerloze ouders zich eerder hadden bekommerd om hun dochter, was dit misschien niet gebeurd." bron:fok.nl (http://frontpage.fok.nl/nieuws/53291)

QraLice
20-04-2005, 00:49
Dit maakte geen indruk op de Turk dit klinkt zo vies mAn:S

Gotti
20-04-2005, 01:07
de media moet het er ook altijd zo hard inwrijven 'Op de Turrrekkk' Maar goed, wat mij betreft mogen ze hem levenslang opsluiten met TBS, je weet nooit maar nooit wat zo'n gek gaat doen als ie vrij komt. Misschien gaat ie zich weer vergrijpen op de kinderen omdat ie ze de vorige keer niet dood heeft kunnen krijgen

Angelus
20-04-2005, 01:55
ja maar media is aandacht he zulke dingen weet je wel... KIjk een buitelander heeft weer wat gedaan

turku
20-04-2005, 02:02

waarom zijn turken altijd zo raar. EERwraak gotune girsin. ik hoop dat ie een bezemstok in zijn reet krijgt. echt diepppppp serefsiz

Pinkcik
20-04-2005, 02:03
1 het is barbaars klaar... 2 kan me niet schelen dat het een turk is... hij heeft wel drie kindjes het leven afgenomen bencil adi herif... 3 hij krijgt gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaarheid.. HALLOOOOOOOOOOOOOOO omdat meneer demente verschijnselen heeft,,, kan me niks schelen... HIJ VERDIENT FULL PUNISHMENT>.... van kinderen onschuldige kleine oogjes blijf je af hoe dement je ook bent...

Cicekgirl
20-04-2005, 02:44
..wat een drama..1000 zweepslagen en opbergen in de dimholte..ffs.. wat wilt die hond van die kinderen? laat staan dat die vrouw vreemd is gegaan..(alsnog)..die vrouw moest een mes pakken..en rechtstreeks door zijn carotis gaan..het liefst door zijn a.carotis communis dextra en dan de zenuwen die daar dichtbij liggen niet doorsnijden( n. vagus/ larnygeus en phrenicus)

godmother
20-04-2005, 11:02
Krijg er helemaal kippevel van !! Rot in Hell Biatch !!! :@

KaRaKaN
20-04-2005, 11:13
Mja ok dat hij de kinderen wat aandoet ben ik ook tegen want wat hebben de kinderen gedaan?! Maar de schuld ligt ook bij devrouw, aptal kadin. Als dat bij mij was gebeurd was ik ook wel para geworden, ik zeg niet dat ik haar zou vermoorden maar ja. Denk daar maar is over na mensen hier praten is simpel. Je eigen vrouw gaat met een ander in bed........ Nooooooooooooo vriend

godmother
20-04-2005, 11:23
Hamsi dat is wel zo .. Als ik er aan denk dat mijn man in bed zou ligge met een ander ejoooooooooooooooo akan sular durur! ama o garib cocuklarin ne sucu vardi sanki gidip kariyi vursun, dovsun ofzo

TurKy_LadY
20-04-2005, 12:05
Jaaa is wel als je zelf dnek dat jou man zoiest zou dan ik zou gek worden ne yaptini bilmmemm... maaarr yazik voor die kinderen KOM op zeggg... Onlariin ne sucuu var pff...

godmother
20-04-2005, 12:14
Kinderen worden continu de dupe van zulke stomme acties van de "volwassenen"

TurKy_LadY
20-04-2005, 12:16
Jaa klopttt.. pppfff yazik beee.. :(:(

Betul
20-04-2005, 15:40
Fff voor de duidelijkheid, kindjes leven dus nog wel.. Ik vind het maar een zieke man, die zeachter slot en grendels mogen plaatsen.. Zielig voor de kinderen, die hebben nu geen ma en geen pa...

godmother
20-04-2005, 15:42

Jah heel zielig voor die kinderen , ze zullen hier echt een trauma aan overhouden :s Sanki neydi suclari o cocuklarin Tfoe

Pagina's : [1] 2