Bekijk op het forum :

Nieuwe PAus??

Pagina's : [1] 2 3

Pinkcik
19-04-2005, 16:18

NoG steeds GEen PAUs... ZwartE rook... hala karar veremediler..... hababam.. wat vinden jullie van de communicatie die gevoerd word (ROOK) met de buitenwereld... Ik vind persoonlijk een rare vorm van communicatie maar ja ik denk dat het bij hun geloof hoort ofzoo...

Betul
19-04-2005, 17:03
HOE DOEN ZE DAT PRECIES DAN??pINKIEM?

Pinkcik
19-04-2005, 17:07
al die ''stemmers'' zitten in 1 gebouw helemaal vrij van afluisterapparatuur enzo... totdat er genoeg stemmen zijn komt er een witte rook dat betekent een nieuwe paus gekozen... zwarte rook betekent nog geen paus... rook is teken aan de bevolking die bekijkt alles van een afstandje... damzz ze hebben volgens mij nog nooit gehoord van een stembus ofzo:$

Betul
19-04-2005, 17:09
iNDIAANLARA ozendiler galiba :D HEHEHE tjah zal wel voor hun een betekenis hebben toch..

Tinkerbell ^
19-04-2005, 17:10

trouwens de Paus wordt binnen 15 dagen gekozen 15 gün oldumu??? olmadi demi??:$ ik loop echt achter De bekendmaking van de nieuwe pontifex gebeurt iets anders dan voorheen. Naast de traditionele witte rook uit de Sixtijnse Kapel zullen voor het eerst ook de klokken van de Sint Pietersbasiliek klinken om het feit wereldkundig te maken, aldus een zegsman van het Vaticaan. Het conclaaf is geheim. Daarvoor hebben alle betrokkenen, van kardinalen tot bedienend personeel, een verklaring getekend. Bovendien is een systeem geïnstalleerd in de Sixtijnse Kapel waardoor het gebruik van mobiele telefoons tijdens de pausverkiezing onmogelijk wordt. en het is witte rook Pinkcik:P:D ne ne ne ne ben buldum hehehehehehe

Pinkcik
19-04-2005, 17:13
trouwens de Paus wordt binnen 15 dagen gekozen 15 gün oldumu??? olmadi demi??:$ ik loop echt achter De bekendmaking van de nieuwe pontifex gebeurt iets anders dan voorheen. Naast de traditionele witte rook uit de Sixtijnse Kapel zullen voor het eerst ook de klokken van de Sint Pietersbasiliek klinken om het feit wereldkundig te maken, aldus een zegsman van het Vaticaan. Het conclaaf is geheim. Daarvoor hebben alle betrokkenen, van kardinalen tot bedienend personeel, een verklaring getekend. Bovendien is een systeem geïnstalleerd in de Sixtijnse Kapel waardoor het gebruik van mobiele telefoons tijdens de pausverkiezing onmogelijk wordt. en het is witte rook Pinkcik:P:D ne ne ne ne ben buldum hehehehehehe mUHAUHA deli ik had al witte rook staan lees maar ff terug... geen zin om te quote,, zwarte rook is wanneer geen paus is gekozen witte rook is wanneer wel een nieuwe paus is

Tinkerbell ^
19-04-2005, 17:22
ok ok maar toen was ik al bezig hier en jij had het nog niet geschreven :$ dus je heb gelijk nu blij:P:D hehehehe maar toch ne ne ne ne ne:P:D

turku
19-04-2005, 17:33
ik vind dat er een nigger moet komen. van eywaaa swaaaaaaa godd bless you al mutherfuckers. en daarna die boks aaight.

Betul
19-04-2005, 19:47
hOERAAAAA HET IS ZOVER... een uur geleden kwam er witte rook uit de schoorsteen.. :p de paus is gekozen ..

Betul
19-04-2005, 19:51
hahaahaahahhha :D

Tinkerbell ^
19-04-2005, 19:52
joepy!!!!:D

ayto85
19-04-2005, 20:01
hey ze hebben nu gekozen, heb net gezien op tv het is een Duitse paus geworden

ImoshMania
19-04-2005, 22:09
iimis :D