Bekijk op het forum :

Venray: harde aanpak Lonsdale-jongeren

Pagina's : [1] 2

Angelus
05-04-2005, 12:22

AMSTERDAM - De Venrayse burgemeester Jos Waals wil dat scholen gewelddadige Lonsdale-leerlingen hard gaan aanpakken. Waals verklaarde dit gisteren na een gesprek op het stadhuis, naar aanleiding van de massale knokpartij die zaterdagavond plaatsvond in de binnenstad van Venray. Een twintigtal Lonsdalers, met veelal extreemrechtse sympathieën, raakte slaags met een groep van zo'n 60 allochtone jongeren. Nadat een aantal skinheads dat een hardcorefeest bezocht de ruiten van de moskee eruit had gegooid en het gebedshuis met bierflessen bekogeld had sloeg de vlam in de pan. Bron:telegraaf door Joan van den Dungen

Angelus
05-04-2005, 12:23
eigelijk hebbe ze wel lef bedoel 20 personen tegen 60 ??? dus dat is 1op 3?? eigelijk te weinig moet ongeveer 1 op 60 zijn

Angelus
05-04-2005, 12:27
Geld dat ook voor nike kleding dat je niet mag dragen ???

TuZaK
05-04-2005, 12:58
nee jog...londsdaleliler sapik...tiplerinden belli ne olduklari...bence iyi aanpakken yapsinlar o uyuzlari...

MasterTurk
05-04-2005, 19:57

Hep ik weer een feestje gemist G..E:mad:

Appieman
06-04-2005, 00:26
Van mij mogen die gasten dragen wat ze willen en denken wat ze willen. Iedereen die verkeerd doet moet hard worden aangepakt. Zolang die snotneuzen mij (of andere mensen natuurlijk) er niet mee lastigvallen vind ik het best. Hun ideeen boeien mij totaal niet, ze mogen denken wat ze willen, maar bij het doen moeten ze zich aan de grenzen houden!

TuNe
06-04-2005, 14:59
Ik zou vechten totdat ik nokki ga, zulke bitches moet je hard aanpakken, misschien moeten we maar is met ze alle een bezoekje brengen daaro, Want ze lopen ook openlijk met hakenkruis op hun jas, maakt me gewoon lijp, gewoon knalle die hap PAMPAM PAM!!!! De lijpe toerkoe uit Slotervaart

KaRaKaN
06-04-2005, 16:59
Vechten kan iedereen, praten kan ook iedereen. Waarom zou ik iemand gaan neerknallen als ie hakenkruis draagt? Als ie dom doet en, Als het op neerknallen komt dan weet ik wel wat ik doe, bosuna laz degiliz;)

Appieman
07-04-2005, 19:33
Ik zou vechten totdat ik nokki ga, zulke bitches moet je hard aanpakken, misschien moeten we maar is met ze alle een bezoekje brengen daaro, Want ze lopen ook openlijk met hakenkruis op hun jas, maakt me gewoon lijp, gewoon knalle die hap PAMPAM PAM!!!! De lijpe toerkoe uit Slotervaart Ben jij wie ik denk dat je bent hahaha.

RIZELI_53
08-04-2005, 12:00
Of Niet KaRaKaN... Lazzzz als moet dan met special 53mm. uit Rize:) Maar het is logisch dat die lonsdale mafkezen niet kunnen winnen met 20 tegen 60. Zaten oyle bir sey als een plek in zaandam ofso haddne gedaan poelenburg ofso dan was et gelijk afgelopen. Die moskee in zaandam werd tog ook geprobeerd in de fik te zetten toen tijd geleen door een neger. werd ie gepakt door die turken binnen helemaal afgemaakt en toen pas politie gebeld. politie nam die neger mee en zei nix tegen die turken van de moskee haha

MasterTurk
08-04-2005, 13:12
Of Niet KaRaKaN... Lazzzz als moet dan met special 53mm. uit Rize:) Maar het is logisch dat die lonsdale mafkezen niet kunnen winnen met 20 tegen 60. Zaten oyle bir sey als een plek in zaandam ofso haddne gedaan poelenburg ofso dan was et gelijk afgelopen. Die moskee in zaandam werd tog ook geprobeerd in de fik te zetten toen tijd geleen door een neger. werd ie gepakt door die turken binnen helemaal afgemaakt en toen pas politie gebeld. politie nam die neger mee en zei nix tegen die turken van de moskee haha Zo hoort het ook. Eerst een lesje leren. Maar een goed lesje. Bakje koffie drinken ff nadenken en dan de politie bellen.:D

Pinkcik
08-04-2005, 13:58
L O N S D A L E H A T E R = PINKY k heb zon meid in de klas ze durft niks tegen me ze weeet ze gaat dan iets leuks meemaken MUHAUHAUHa NEyse:$ k heb respe t bisey yapmiyom ya \ k kijk haar alleen vies aan vorige keer had ze een truitje aan met HARDCORE BITCH bende inat olsun diye tshirtje yaptirdim ANTI HARDCORE BITCH MAUHUHAUHA :$

GuLseN__
08-04-2005, 15:59
Hier In venray l0pen egt kei veel van die l0nsdalers r0nd man egt triest .. elke 2 weken een ruit kap0t bij 0nze moskee hier egt d0m nix te d0m nix te d0en ofz0 die mongolen ..

MasterTurk
08-04-2005, 16:13
L O N S D A L E H A T E R = PINKY k heb zon meid in de klas ze durft niks tegen me ze weeet ze gaat dan iets leuks meemaken MUHAUHAUHa NEyse:$ k heb respe t bisey yapmiyom ya \ k kijk haar alleen vies aan vorige keer had ze een truitje aan met HARDCORE BITCH bende inat olsun diye tshirtje yaptirdim ANTI HARDCORE BITCH MAUHUHAUHA :$ Jij bent echt erg. Ama helal olsun. Turk oldugunu belli ettirdin. Biz turkler altta kalmayiz :D

Pinkcik
08-04-2005, 21:55

MAster .... BEn lafin altinda kalmam:$ Power to The ToerkOS;) MAsterPower:P

Pagina's : [1] 2