Bekijk originele versie : Kan je trouwen met iemand met een ander geloof?
Pagina's :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
isteyen istedigiyle evlenssin karisan yok ama musluman san mag dat niet klaar punt uit hadi herseyi hallettin imam nikahi olmadan nasil yasayacaksin waneer je in bed ben hep zina yapmis olursun ik hou jullie niet tegen je mag trouwe met een aap BANA NEE?wat kopieer je mijn woorden AAP:mad: :p :D
mUHAUHUHauhauha
Enez asik ol sen bi hollandali kiza sonra gorcem seni;)
Buyuk konusma... zo overkomt jou het
esmerfiistiiQ
09-04-2005, 00:04
ofniet esmer fitik :P
Haha Ja tOg.. :D
Bu Arada esmer fistik oLabiLir meseLa esmer fitik`tan iyidir:P :D
wahahahaha hagi woordları la ? :-)))
ImoshMania
09-04-2005, 16:44
liefde kent geen grenzen;) of huidskleur enz;)
ık weet zelf ook hoe moeılıjk het ıs maar dınımız oyle dıyor nıet ık sorry
lees (risale-i nur) dan dan ga je je mond houwe denk ik :D het schrijver is said nursi bediuzzaman hz.
hahaah enez
mond houden?? sinds wanneer praat je op forum
De schrijver is het:P
enne sen soyle precies waar het staat ind e koran alstublieft...
liefde kent geen grenzen;) of huidskleur enz;)
Als je wilt dat je leifde langdurig of eeuwig blijft, dan moet je liefde grenzen kennen vind ik
als iemand veel waarde hecht aan zijn geloof moet dit ook uitgevoerd worden noem mij een persoon op die dit doet dan wie leeft precies volgens de regels
buyuk konusmamk gerek
als jij verliefd zou worden en zou willen trouwen met een niet moslim is toch je eigen ewil of niet..
yafs bu yazina yanit vermistim bir arkadasi evindeydim...virusmu ne varmis yollamadi...suanda hic yazma istegim yok....
tuurlijk is dat mijn eigen wil...ama wat is eigen wil..je kan je eignewil op korte termijn gebruiken of lange termijn...
wahhahaha pinknik sorry
ik kan geen goed nederlands ikben al 5 jaar in turkije bak kuran a bakarak abdest almasini bile ogrenemezsin kuran sadece allah insanlara nasihat ve ogut ediyor nasil yasamamız ogrenebilmemiz icin peygamberimiz gelmistir maar ben neyi tartistigimizi unuttum :( sorry
Tinkerbell ^
14-04-2005, 14:48
het kan wel natuurlijk kan je met iemand trouwen van andere geloof maar ik denk dat het zeker gaat botsen misschien niet vandaag maar er zal een tijd komen dat het gaat botsen denk ik..... hatta week ik wel zeker....
en bijvoorbeeld je kinderen moeten hun met 2 geloven leven dat is toch ook moeilijk voor hun??
Pagina's :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9