Bekijk originele versie : Dat mag je eten ?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Ik dach dat je garnalen krab en kreef niet mog eten ?
DeSeRT_104
03-04-2005, 11:08
Zover ik weet zijn garnalen, krabben en kreeft alles eters. In de zin van ze eten alles wat in de zee ligt. Dus mag je het niet eten.
Ja dat dach ik ook ja maar volgens de marokkanen mag dat ... raar
sayerhino20
03-04-2005, 15:10
jawel je mag het gewoon eten.
je mag het niet eten ik ben ook marokaans en ik eet het niet dus niet ALLE marokanen
MasterTurk
03-04-2005, 17:25
Zover ik weet zijn garnalen, krabben en kreeft alles eters. In de zin van ze eten alles wat in de zee ligt. Dus mag je het niet eten.
Eten vissen dan ook niet "dingen" uit zee. Of gaan ze 's avond de zee uit om naar in een restaurant te eten.:D
Zelf eet ik geen kreeft, krab of garnalen. Garnalen daar ga ik van over mijn nek. :eek:
Appieman
03-04-2005, 17:43
Als iemand hier nou even een goed stuk van de Koran kan vinden of een hadith? Ik eet het wel en vind het eigenlijk ook heel erg lekker.
bende deniz urunlerini sewerek yerim... het is heerlijk en gezond...
Volgens mij mag het niet!
Dat had ik ergens gehoord of gelezen.. maar heleboel mensen doen het toch!
En ik hoorde dat 471 emulgator ook varkens vet in zit! dus die producten mogen we dan ook neit eten..
maar die zit in alles zoals alle slagroom producten en ook in heleboel broodjes, Becel (boter) noem maar op :S
dus dan mogen we eigenlijk helemaal niks eten :S
als je het zo gaat bekijken :S
kiz het is E471 yah deze zit echt bijna overal in...btw er zijn nog meer had een lijst bulursam krijgen jullie deze...
nee mag niet ... yanii mag wel maar gaat Sepap( punten) eraf
bisey anlmadim...sepap ne? bedoel je sevap? puntmu? =S
DeSeRT_104
04-04-2005, 19:02
Maar aan de ene kant de logika.
Vroeger. Lang geleden toen de medicijnen nog niet zo populair waren als nu.
Varken <-== Vlees
Men werd er ziek van. Waarom zitten de meeste moslim landen bij de evenaar..
Zon schijnt vlees bederft snel van een varken. Mensen werden ziek. Landen die niet echt dicht bij de evenaar liggen eten in principe allemaal varkensvlees. Men dacht dat het dier slecht voor je was en dat je er ziek van werd. Zo werd dit (mijn mening) ook in de koran geschreven ook al is hij zou oud.. <--== Lang geleden zei ik.
hahaha zo ken ik je helemaal neit DeSerRT!
Maar neee het is meer zo dat een varken zijn eigen ontlastig eet!
en daarom wij als moslims het neit mogen eten!
Capisch?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9