Bekijk originele versie : Waarom moslims geen hand geven...
_arapkizi
12-08-2007, 19:23
ahahahahah!
Selcuk1983
12-08-2007, 19:35
Selcuk1983 is zeer sociaal (yez).
:D
aishwariya
09-11-2007, 20:12
Ik heb vandaag deze hele topic bekeken, en er zijn een aantal mensen die ik wil bedanken voor het juiste vertellen van de islam, maar ik vindt het ook erg jammer dat ze af en toe scheldwoorden hebben gebruikt (al heb ik wel om hun reacties moeten lachen :) ).
Deze leden zijn het die ik bedank;
Ebu Sufyan
Abou Noe'man
Ebazerr
Sirpence
Nesâî
Ik heb niet iedereen een puntje kunnen geven, maar jullie weten dat jullie worden bedankt.
AKLINLA ZORUNMU VAR SENIN? kemal atamdan ogrendiysem nolmus? haaa tabi yaa o zaman cikarsiniz hemen dersiniz oo Kemal mi? oo kesin bu dinsizdir o zaman diye... keske sende biraz birseyler ogrenseydin ondan... neyse je kan nog ik heb boekenkast vol over hem, verim sana..
sizi duyada sanki hic bir ele deymemis sanacak...
benim dediklerimi siz okumuyorsunuz bile,,, jullie proberen niet eens te begrijpen wat ik bedoel...
ben haram degil demedim diyorum iki saatdir.
ben haram oldugunu biliyorum diyorum iki saatdir
sadece deden yasit kisilerde ve doktur gibi kisilerde mahsuz gorulmelidir diyorum... boyle kisilerde el verilirken art niyetli dusunmemeli insan diyorum...
neyse sizin anlamaya niyetiniz yok... heb ook geen zin meer om me met jullie bezig te houden, anlamiyacaksiniz nasil olsa... cunku sizin gorusunuzde baskalarin dusuncelerin saygi duymak yok...
Ben seni cok iyi anladim gercekten
ik geef wel hand, als je het zo bekijkt mag een vrouw geen parfum omdat het lekker ruikt waar sommige mensen opgewonden kunnen worde. vrouw mag ook geen schoenen met hakke, dat trekt aandacht bij de mannen.
Als teken van beschaafdheid geef ik een hand,het is zeer associaal om dat niet te doen.
je noemt dus alle niet-handgevende mensen associaal? :S
aishwariya
12-11-2007, 11:58
je noemt dus alle niet-handgevende mensen associaal? :S
Ja dat is toch zo :p.
EBU SUFYAN
12-11-2007, 23:49
Sapitin bakalim... saygi kavraminin icine alip BAKALIM DAHA NEYINIZI vereceksiniz....
Amsterda-Attack
13-11-2007, 15:11
Als teken van beschaafdheid geef ik een hand,het is zeer associaal om dat niet te doen.
sanki elini vermesen ölecek
als mensen een hand moeten geven omdat ze respect tonen, mogen anderen ook respect hebben voor mensen die dat niet wilen geven. Herkes birbirini saygiyla karsilarsa sorun yok:D
aishwariya
13-11-2007, 15:12
Sapitin bakalim... saygi kavraminin icine alip BAKALIM DAHA NEYINIZI vereceksiniz....
Ben o reactie'yi sakadan plaatsen yapmistim, niet dat ik het meen (ve).]
Ik vind het deels respectloos, om een moslima/moslim een hand te geven.
Waarom? Je ziet dat diegene voor je een moslim/moslima is, en toch geef je een hand.
Terwijl je hoort te weten dat het niet mag.
_arapkizi
13-11-2007, 20:48
Laats wou mn leraar me een hand geven, ik zei; Sorry meneer ik doe daar niet aan. Hij keek me heel verbaasd aan & zei ooh das was ook, mijn excuus.
Later ging die naar een ander klasgenootje( het was ook een Turks meisje) die gaf wel gewoon een hand. Toen vroeg hij aan der; Waarom geef jij wel een hand & zij niet? Ze kon der geen antwoord op geven, ieder voor zich dedi geçti:D
Sonracimaaa bende ona anlattim het zit zo inelkaar diye, maar ze zei tegen me dat ze er eerder nooit van had gehoord. Vaag maargoed, soms zit het eenmaal zo inmekaar het leven:p
EBU SUFYAN
13-11-2007, 22:49
Ben o reactie'yi sakadan plaatsen yapmistim, niet dat ik het meen (ve).]
Sana degildi zaten, kusura bakma yanlis anladin. ciddi olmadigini anlamistim...
Ahirim_Sensin
13-11-2007, 23:10
Na-mahrem vaaarrrrrrrrr......
©2000-2012 Hababam.nl Community - het virtuele huis van Turkije.