Bekijk originele versie : Waarom moslims geen hand geven...
Abou Noe'man
30-06-2007, 18:17
Elhamdulillah artik ogrenmis hollandalilar el muslumanlarin el vermediklerini :D
Gecen teskilata hanim bir polis geldi, gordu beni sakalli falan merhaba falan dedik, el dahi uzatmadi, benim ellerimde ne olur ne olmaz diye arkamda:D
Bilgi falan sordu sonunda yanimda baska biri vardi ona el verdi bana yine vermedi :D
Sakal ise yariyor yav. yoksa huseyine mi el verdi? whahahahahahah
yoksa huseyine mi el verdi? whahahahahahah
hahahah nee man
(ama bir soru burda bir isim vermem giybet olmazmi?:)))
Abou Noe'man
30-06-2007, 18:30
hahahah nee man
(ama bir soru burda bir isim vermem giybet olmazmi?:))) yoo neden olsun ki.. :D incitecek birsey soylemiyorsun, negatif birsey de solyemiyorsun.. ama ben anladim kime verdigini.. hahaahahahah terk hahaahahaha
Ha elini vermisin ha namusunu ne fark eder demi?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAHAHAHHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAH
Dit overtreft echt ALLES.
~Gizemli~
30-06-2007, 20:58
Ik ben van mening dat het onbeschoft is als je iemand die jou een hand uitsteekt geen hand geeft.
ornegin;
*eve misafir geliyor, adam dedem yasit, elini opmek icin el uzatiyorum.. maar bey efendi el bile uzatmiyor... sorry maar senin torunun yasitim.. dan denk ik demekki adamin ici kutuymus..
* yada ik breng mijn oma naar de dokter, die arts steekt en hand naar haar uit, wat doet zij? geen hand terug geven.. o adam doktur, erkek olabilir ama senin hayatini kurtaracak..
Het zou toch onbeschoft zijn van mij als we thuis bezoek krijgen en ik heet die mensen geen welcome. insanlara el vermek yanlis olarak gormuyorum ben.. en ik kan me ook niet voorstellen dat op moment dat je iemand een hand geeft dat die persoon bepaalde gevoelens krijgt van binnen...
en ik denk altijd op moment dat ik iemand hand uitsteek en hij steekt zijn hand niet terug uit dan denk ik: oke senin niyetin bozuk, icin kutu..!
Afsarbeyi
30-06-2007, 21:07
Zou jij iemand die zijn handen niet wast na wc-bezoek een hand geven, nee toch?
Probleem opgelost:p
~Gizemli~
30-06-2007, 21:14
Zou jij iemand die zijn handen niet wast na wc-bezoek een hand geven, nee toch?
Probleem opgelost:p
Sorry ik kan de verbanden niet leggen met wat ik probeerde uitteleggen en iemand hand geven die na wc-bezoek zijn handen niet wast? :S ne alaka simdi.. zijn de handen van vrouwen zo vies dan? waarom zo'n verglijking?
Afsarbeyi
30-06-2007, 21:16
Sorry ik kan de verbanden niet leggen met wat ik probeerde uitteleggen en iemand hand geven die na wc-bezoek zijn handen niet wast? :S ne alaka simdi.. zijn de handen van vrouwen zo vies dan? waarom zo'n verglijking?
Jij begrijpt het niet:S
Het was ook niet op jouw reactie gericht ...
Ik ben van mening dat het onbeschoft is als je iemand die jou een hand uitsteekt geen hand geeft.
ornegin;
*eve misafir geliyor, adam dedem yasit, elini opmek icin el uzatiyorum.. maar bey efendi el bile uzatmiyor... sorry maar senin torunun yasitim.. dan denk ik demekki adamin ici kutuymus..
* yada ik breng mijn oma naar de dokter, die arts steekt en hand naar haar uit, wat doet zij? geen hand terug geven.. o adam doktur, erkek olabilir ama senin hayatini kurtaracak..
Het zou toch onbeschoft zijn van mij als we thuis bezoek krijgen en ik heet die mensen geen welcome. insanlara el vermek yanlis olarak gormuyorum ben.. en ik kan me ook niet voorstellen dat op moment dat je iemand een hand geeft dat die persoon bepaalde gevoelens krijgt van binnen...
en ik denk altijd op moment dat ik iemand hand uitsteek en hij steekt zijn hand niet terug uit dan denk ik: oke senin niyetin bozuk, icin kutu..!
wetenschappers zeggen het...
Ici kotu olan neden vermesin el yav, hatta ici kotu olan senden once uzatir elini sana. hehe
Kim elini verirse kolunu kaparlar :D
~Gizemli~
30-06-2007, 21:27
Ebazerr Ik zeg daar toch ook wat IK me niet kan voorstellen.
Sen benim ne demek istedigimi pek iyi anliyorsun, ama anlamazdan gelmek daha kolay..
Bugun elini veren yarin ...... verir :P
~Gizemli~
30-06-2007, 21:37
Bugun elini veren yarin ...... verir :P
neyini verir? (on) ne verilir? ne veririsin?
neyini verir? (on) ne verilir? ne veririsin?
Kolunu :D
~Gizemli~
30-06-2007, 21:42
hahahah oke, aman kaptirma sen dikkat et