Bekijk op het forum :

Marokkaanse 'straatterroristen' niet uit te zetten

Angelus
16-04-2005, 12:39

DEN HAAG - Nederland mag het Nederlanderschap niet afpakken van Marokkaanse jongeren met een dubbele nationaliteit die zich schuldig maken aan 'straatterreur'. Dat bleek vrijdag uit schriftelijke antwoorden van minister Donner van Justitie op vragen van het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Wilders. Die had de bewindsman opheldering gevraagd over ernstige misdragingen van jonge Marokkanen in de Utrechtse wijk Zuilen. Volgens Donner bevat de Rijkswet op het Nederlanderschap geen bepaling op grond waarvan de Nederlandse nationaliteit kan worden ontnomen wegens agressie en straattereur. De minister overweegt ook niet om zo'n bepaling in te voeren. Ook op basis van het Europees Nationaliteitsverdrag, dat Nederland mede heeft ondertekend, is het volgens hem niet toegestaan het Nederlanderschap in te trekken van iemand die straatterrorisme pleegt of eraan deelneemt. Dat is alleen mogelijk als sprake is van (criminele) gedragingen die de "essentiƫle belangen van de staat" wezenlijke schade toebrengen. Daarbij gaat het om hoogverraad en spionage voor een andere staat. Misdrijven van algemene aard, zoals ook de door Wilders (Groep Wilders) bedoelde agressie en straatterreur, vallen er niet onder, aldus Donner. Eerder dit jaar had Wilders al gezegd dat Nederland alle Marokkaanse raddraaiers bij herhaalde straatterreur het land moet uitzetten. Aanleiding voor die uitspraak was het besluit van het Openbaar Ministerie in Amsterdam om een 43-jarige automobiliste te vervolgen die wordt verdacht van doodslag op een Marokkaanse tasjesdief. Bron: nu.nl (http://www.nu.nl)

MasterTurk
17-04-2005, 00:26
Dit is een leuke. Als je echte terrorist bent kan het wel blijkbaar. Maar ben je een straat terrorist dan kan dat weer. Nou voor mij is een terrorist een terrorist

bangbang
17-04-2005, 20:22
Wilders mag dan ook zijn eigen landgenoten "wannabe Longsdale straat nazi's" exporteren naar 't buitenland, zichzelf en zijn politieke terroristische ideeen ook bijsluiten tijdens de exportatie en als metgezel vooral Hirsi meenemen DAN vind ik zijn idee goed om te overwegenprima(ss)

Betul
17-04-2005, 20:24
tuurlijk kunnen ze die lui niet uit het land zetten, dan moeten ze dat met ook autochtoonse vandalen en criminelen doen.. en dan zou Nederland leeglopen I guess :D ik geef je groot gelijk groene bang bang...

bangbang
17-04-2005, 20:30

tuurlijk kunnen ze die lui niet uit het land zetten, dan moeten ze dat met ook autochtoonse vandalen en criminelen doen.. en dan zou Nederland leeglopen I guess :D ik geef je groot gelijk groene bang bang... Hihi, samen staan we sterk, weetje laat ze maar ieder crimi de land uitzetten, hebben we de hele land voor onszelf(luahh(;

Betul
17-04-2005, 20:49
oee nu klinkt het ineens scary :P :D hahaah saka saka groene bangbang...

Pinkcik
17-04-2005, 21:46
BOEIT ME NIET OF HET NOU MAROKANEN ENZO ZIJN WIE ZICH MISDRAAGT OPFOCKEN GELD OOK VOOR DE KOERDEN fUCK oPPPP

bangbang
17-04-2005, 21:56
BOEIT ME NIET OF HET NOU MAROKANEN ENZO ZIJN WIE ZICH MISDRAAGT OPFOCKEN GELD OOK VOOR DE KOERDEN fUCK oPPPP Ai ai ai nekadar agressie bu boyle, wel lekker pittig:D Daglar oy oy oy:D Caktirma haaa:D

Betul
17-04-2005, 21:58
Vergis je niet, pinkiem..ze beschikken over een nederlandse paspoort.. Het zijn nederlanders met een mocro komaf.. dit is net zo goed ook hun land..Die mensen kun je gewoon niet wegsturen..Zoals ik al zei, stel dat je deze mensen wegstuurt, wat ga je dan met autochtoonse criminelen doen,verbannen van hun land?? to nowhere??