Advertentie: bereik met Hababam.nl Turkse jongeren

Google

PDA

Bekijk originele versie : Binnen 15 jaar is Nederland een Islamitische staat!!!

Pagina's : [1] 2

Ruveyda
15-04-2005, 17:12

de moslim percentage in Nederland is binnen 10 jaar gigantisch toegenomen...Als ze Turkije een EU-Lid wordt is er ook een groot kans dat het hier volloopt...:)..Denken jullie dat het in 15 jaar zo ver zal komen?

Kwam dit tegen op een andere forum site en vroeg me af wat jullie ervan vonden.. bana sorarsaniz InsAllah buna benzer birsey olur..

Gotti
15-04-2005, 17:22
Ik denk dat de toestroom van migranten bij een toetreding van Turkije tot de EU best wel mee zal vallen, gezien het met de economische situatie van Turkije steeds beter gaat. Nederland zal echter op de lange termijn ivm de vergrijzing wel arbeiders over moeten brengen om de economie lopende te houden. Dit zullen m.i. eerder inwoners uit 3e wereldlanden zijn dan moslims uit Turkije en Marokko zoals voorheen (70er jaren) het geval was.

Ik denk dat het uitgesloten is dat het hier binnen 15 jaar barst van de moslims zoals dat in de vraagstelling is vermeld

KaRaKaN
15-04-2005, 18:07
Wat een bull shit, denk je nou echt dat die turken vanuit turkije hierheen gaan komen?
En dat nederland zogenaamd een islamitischie staat gaat worden? HAHAHA

Je bedoelt over 15 jaar wordt het criminelen staat want veel HOOG OPGELEIDE buitenlanders keren terug naar hun land, vooral veel turken het gaat ook veel beter met turkije nu.

Neem als voorbeeld mijn eigen nicht die naar turkije is gegaan en daar in de toerisme werkt;)

En waarom keren die mensen terug? Omdat je in dit land enigste wat je kan doen, werken en werken is. En de helft van je verdiende geld terug aan de belasting betalen is. Het maakt tegenwoordig geen reet uit meer in dit land of je je kapot werkt of niet mensen die een uitkering hebben, hebben het beter dan mensen die werken in dit land.

Betul
15-04-2005, 21:02
Helemaal mee eens, wij leiden hier met zn alleen een zeer monotoon leven. Vaak denk ik: waren we hier maar nooit heen gekomen...

Gotti
15-04-2005, 21:15

Helemaal mee eens, wij leiden hier met zn alleen een zeer monotoon leven. Vaak denk ik: waren we hier maar nooit heen gekomen...

money makes the world go round

MasterTurk
16-04-2005, 03:59
Wat een bull shit, denk je nou echt dat die turken vanuit turkije hierheen gaan komen?

Je bedoelt over 15 jaar wordt het criminelen staat want veel HOOG OPGELEIDE buitenlanders keren terug naar hun land, vooral veel turken het gaat ook veel beter met turkije nu.

Neem als voorbeeld mijn eigen nicht die naar turkije is gegaan en daar in de toerisme werkt;)

En waarom keren die mensen terug? Omdat je in dit land enigste wat je kan doen, werken en werken is. En de helft van je verdiende geld terug aan de belasting betalen is. Het maakt tegenwoordig geen reet uit meer in dit land of je je kapot werkt of niet mensen die een uitkering hebben, hebben het beter dan mensen die werken in dit land.

Helemaal mee eens. Niks op aan te merken

DeliciQ
12-06-2005, 16:43
ik denk egt niet dat nederland een islamitische staat zal worden, keske olsaydi maar denk het egt niet.. het wordt hier mmet de dag erger, en met turkije gaat het juist steeds beter.
als ze het aan mij vragen moeten alle turken gewoon in turkije blijven, geen leven hiero.
meeste gaan ook weer terug, ik later ook ins.

P.s.> oude topic, ff naar boven halen:D

Hablullah
12-06-2005, 17:00
Ben olmasini çok isterim

MaNyaK_GuZeL
12-06-2005, 22:48
oyle olsaydi..zou het AL LANGGGG zo zijn...

KaRaKaN
12-06-2005, 23:16
islamitisch staat olunca ne boka yariyacak bi anlatsananiza bana? Waar zie jij het nut van?

Zehra...
13-06-2005, 08:55

Mee eens....

godmother
13-06-2005, 10:31

Valla sen arada sirada guzel konusuyorsun ;)

Chunkstar
15-11-2006, 16:25
up

rukiye.
15-11-2006, 22:04
turkiye EU a giremicek bence..

Djenk
16-11-2006, 20:41

beter als er meer turken hier zyn..

Pagina's : [1] 2