Bekijk op het forum :

Levenslang voor opdracht tot fatale brand

Pagina's : [1] 2

godmother
14-04-2005, 12:51

Eén van de mannen achter de fatale brand in het huis van een Turks gezin in Eindhoven, moet levenslang de gevangenis in. Dat heeft de rechter in Den Bosch bepaald. Jongetjes Drie andere verdachten kregen celstraffen van twaalf tot vijftien jaar. Door de brand kwamen twee jongetjes van acht en veertien jaar om. 50 euro De buurman had een ander, een zwakbegaafde alcoholist, gevraagd om voor 50 euro brand te stichten bij zijn buren,'het liefst met doden', zou hij hebben gezegd. Hij zei dat hij last had van het gezin. Stille tocht Het gezin stond in de buurt bekend als aardig en rustig. De brand zorgde voor grote opschudding. De familie organiseerde een stille tocht, waarin 1000 mensen meeliepen, onder wie de burgemeester. © RTLNieuws.nl

Pinkcik
14-04-2005, 14:10
TERECHT...levenslang in nEderland is maar 25 jaar.... nou word die zwakbegaafde alcoholist zeker als ontoerekeningsvatbaar verklaard... allebei levenslang (doe maar 2 keer)... een vorm van discriminatie misschien:(

KaRaKaN
14-04-2005, 14:12
en dan maar de moslims/arabieren terroristen noemen. Vuile flikkers. Wat had die familie jullie aangedaan? NIKS! Hoe kunnen mensen dit doen? Het zijn geen mensen meer maar dieren, die moet je gewoon slachten, geen levenslang geven wat overigens maar 25 jaar is.

godmother
14-04-2005, 14:20
Precies wat was de reden ??? Er wordt hier niet echt een reden gegeven.. De familie werd door alle andere buren omschreven als Rustige, aardige buren! Dit is onmenselijk zo zie je maar weer dat het niet alleen de moslims zijn die zulke gruwel daden plegen ! want ze kunnen het toch alleen maar over die moslims hebben he die mensen !!!!! Shame ...

Pinkcik
14-04-2005, 14:20

Ja.. Dat bedoel ik nou... JUSTICE... You see..... ...als mohammed b. levenslang krijgt (wat ie ook gaat krijgen is ie na 25 jaar weer vrij)

godmother
14-04-2005, 14:26
the Dutch Laws suck... !

Pinkcik
14-04-2005, 14:30
hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... let maar op dat ze gaan zeiken als mohammed zijn straf krijgt... de nederlandse wet vbla bla... ma ja Topic... Dus Allah rahmet eylesin turk ailesine.... iki cocuk... toen ik hoorde dat een nederlandse jongen zei ; ik voetbalde altijd met 1 van die jochies... toen kwamen me tranen al....

godmother
14-04-2005, 14:34
jah echt wel... ALLAH rahmet eylesin.. dit is echt erg voor woorden.. Ik krijg nu al tranen , maar vooral tranen uit mijn agressie .. Hoe konden ze.......................................

MasterTurk
14-04-2005, 23:19
Dat er zoveel slechtheid in een mens kan zitten is echt niet normaal. En levenslang stelt ook niks voor in dit land

godmother
15-04-2005, 10:22
Dat er zoveel slechtheid in een mens kan zitten is echt niet normaal. En levenslang stelt ook niks voor in dit land Precies het stelt helemaal nix voor.... gevangenissen hier worden net "hotels" gezien .. :S

D3Li_GiZzZ
15-04-2005, 12:57
Precies het stelt helemaal nix voor.... gevangenissen hier worden net "hotels" gezien .. :S zijn het ook je word gewoon bedient ook in politiecellen krijg je tosti, koffie enz tijdschriften tegen de verveling :S echt vaag

godmother
15-04-2005, 13:05
Yani ik bedoel maar Wat probeerd NL dan hiermee te bereiken... Ow jah ik haat die en die kom we gaan ff mensen killen, met een goeie smoes, ben toch weer vrij naar een paar jaartjes Misselijk makend joh, heb je weleens gevangenissen in Amerika gezien, tüy ürpertici :S:S gevangenen mogen niet eens lopen ze moeten kruipen op de grond, en als ze staan worden ze aangevallen door honden.. Hier zouden ze best wel ietsje pietsje strenger kunnen optreden:)

MasterTurk
16-04-2005, 02:09
Yani ik bedoel maar Wat probeerd NL dan hiermee te bereiken... Ow jah ik haat die en die kom we gaan ff mensen killen, met een goeie smoes, ben toch weer vrij naar een paar jaartjes Misselijk makend joh, heb je weleens gevangenissen in Amerika gezien, tüy ürpertici :S:S gevangenen mogen niet eens lopen ze moeten kruipen op de grond, en als ze staan worden ze aangevallen door honden.. Hier zouden ze best wel ietsje pietsje strenger kunnen optreden:) Jah maar zo leren ze er ook wat van. Zo'n fout maken die mensen niet meer als ze uit zulke gevangenissen komen

NeFReT
18-04-2005, 22:40
wat nou levenslang onu naar mij getirin,dan zullen ze zien wat levenslang zal zijn. (killl(

Beyhan
18-04-2005, 22:41

hahahah

Pagina's : [1] 2