Bekijk op het forum :

Zo zie je maar weer...

Pagina's : [1] 2

Pinkcik
13-04-2005, 20:52

Man die vrouw doodreed vrijgelaten De Hagenaar die wordt verdacht van het doodrijden van een vrouw in Honselersdijk, komt vrij. Zijn voorarrest is niet verlengd, maar hij blijft wel verdachte, meldt justitie. Beroep De raadkamer van de rechtbank in Den Haag besloot het arrest niet te verlengen. Justitie weet nog niet of het in beroep gaat tegen de beslissing. Ergernis Het slachtoffer, een 20-jarige vrouw uit Wateringen, zat bij haar vriend in de auto. De twee ergerden zich aan het rijgedrag van de automobilist, reden hem klem, en spraken hem daarop aan. De vrouw werd vervolgens omvergereden. bron: © RTLNieuws.nl Weer de mannen he(killl(

Ruveyda
13-04-2005, 21:43
wie zegt dat hij het heeft gedaan?? en anders.. sjah obur dunyada ceker cezasini als dat hier niet gebeurt..

Pinkcik
13-04-2005, 22:19
wie zegt dat hij het heeft gedaan?? en anders.. sjah obur dunyada ceker cezasini als dat hier niet gebeurt.. Ergernis Het slachtoffer, een 20-jarige vrouw uit Wateringen, zat bij haar vriend in de auto. De twee ergerden zich aan het rijgedrag van de automobilist, reden hem klem, en spraken hem daarop aan. De vrouw werd vervolgens omvergereden volgens mij heb jij niet goed gelezen schat

KaRaKaN
13-04-2005, 22:31
Sja de vrouw vroeg erom, we weten niet wat er allemaal heeft afgespeeld ama kim bilir wat die vrouw allemaal heeft gedaan en gezegd. Toen ik dit ergens anders had gelezen stond er dat de vrouw die man's auto trapte enz. die man raakte zeker in paniek en reed dus in die paniek over die vrouw heen. vrouw vroeg er zelf om, net zoals die marokaan die omver gereden is toen hij tasje van ene vrouw had gestolen en toen was omver gereden.

Pinkcik
13-04-2005, 22:33

je vraagt erom om overgereden te worde>??? HAllo KARAKAN WAAAAAAAAAAAAAAAKE UP SVP...

KaRaKaN
13-04-2005, 22:38
Walla als iemand mij onderweg komt blokkeren, en dan trapt ie tegen me auto? En die scheld me uit? Misschien rij ik em niet over want ik zal niet in paniek raken, maar ik trap wel al zen tanden eruit! Wat bezielt dat mens om zich zomaar te irriteren aan iemand's rijgedrag om em daarna te gaan blokkeren en uit te schelden en zijn auto te gaan trappen? Net zoals die "marokaan" die tasje van een vrouw had gestolen, sja dan krijg je je straf. Sorry maar dat is mijn mening.

Pinkcik
13-04-2005, 23:01
nOU SORRY HOOR KARAKAN IK HAAT DIE MAROKANEN IN DIE BUSJES DIE NIET KUNNEN RIJDEN OMDAT ZE PERSE MOETEN KWEBBELEN MET HUN MATTIE NAAST HUN EN IK IRRITEER ME DOOD AAN MENSEN DIE 30 GAAN RIJDEN OP EEN STUKJE WAAR HJE BEST HARDER KAN(POLITIE KOMT ER NOOIT):p EN DIE OUWE MENSEN IN DIE AUTOTJES ZELFS EEN SLAK IS SNELLER.... MAAR OMVERRIJDEN GAAT ME EEN BEETJE TE VER JE KAN DIE PERSOON AANRIJDEN EN VIA DE VERZEKERING ALLES LATEN REGELEN MAAR WAT IK ZAG WAS DAT EEN VROUW IS OMVERGEREDEN HALLOOOOOOOOOOOOO HEEFT DIE MAN GESNOVEN OFZO....

AR
14-04-2005, 01:11
Weer de mannen he(killl( Volgens mij was dat andere gedoe door een vrouw gedaan. Jeweetwel; vrouw rijdt tasjesdief omver enzo... Die vrouwen ook altijd.... AR

Pinkcik
14-04-2005, 01:14
Volgens mij was dat andere gedoe door een vrouw gedaan. Jeweetwel; vrouw rijdt tasjesdief omver enzo... Die vrouwen ook altijd.... AR mUHAuhauha bij dit berichtje is het echt de man hoor aggressieve mensen....die mannen

MasterTurk
16-04-2005, 02:35
Overrijden is echt te ver gegaan. kom op zeg dus iederen de je aanspreekt in het verkeer moet je over rijden. En ik maar denken dat het niet gekker kan in Nederland. Dit bewijst mijn ongelijk

KaRaKaN
16-04-2005, 09:36
MAAR OMVERRIJDEN GAAT ME EEN BEETJE TE VER JE KAN DIE PERSOON AANRIJDEN EN VIA DE VERZEKERING ALLES LATEN REGELEN MAAR WAT IK ZAG WAS DAT EEN VROUW IS OMVERGEREDEN HALLOOOOOOOOOOOOO HEEFT DIE MAN GESNOVEN OFZO.... Ok je hebt gelijk maar om die man die bijv. 30 rijdt te gaan blokkeren en vervolgens uitschelden en zijn auto te trappen? Wat voor nut heeft dat dan?

MasterTurk
17-04-2005, 02:52
Ok je hebt gelijk maar om die man die bijv. 30 rijdt te gaan blokkeren en vervolgens uitschelden en zijn auto te trappen? Wat voor nut heeft dat dan? Zelfs met 30 kan je rare kapriolen uithalen. Of je nu 30 of 60 rijdt je moet je gewoon netjes gedragen in het verkeer een fout kan fataal zijn

Pinkcik
17-04-2005, 02:59
master rij jij zo heilig met 30 dan...??

MasterTurk
17-04-2005, 04:30
master rij jij zo heilig met 30 dan...?? Soms wel Pinky. Soms rij ik wel 30 ja. Maar dat je met 30 rijdt wilt ook niet zeggen dat alles goed gaat. Er zijn ook mensen die heel netjes rijden zoals ik. Of het nou hard/ snel of langzaam is. En niet meteen hierop reageren. Maar je kunt het niet laten dus ik verwacht wel een reactie van jou.

Pinkcik
17-04-2005, 15:22

haha nerden bildin... zo zie je maar weer he ..k moet laatste woord hebben:$

Pagina's : [1] 2