Bekijk op het forum :

Vrouw langdurig mishandeld en seksueel vernederd

godmother
13-04-2005, 17:10

Bij de rechtbank in Rotterdam moeten vrijdag twee mannen en een vrouw voorkomen die ervan worden verdacht een nu 20-jarige Rotterdamse ernstig te hebben mishandeld en seksueel te hebben vernederd. Dat gebeurde tussen 2000 en 2002. Het drietal, onder wie de stiefzuster van het slachtoffer, hebben het meisje onder meer tot seks met een hond gewongen. De verdachten zijn de 21 jarige Lely, de 31 jarige M en de 29 jarige Jacoba. Ze moeten vrijdag verschijnen op de eerste pro forma-zitting. Het dossier over de activiteiten van de drie verdachten is een aanschakeling van gruwelijkheden. Zo werd het jonge slachtoffer gedwongen een broodje hondenpoep te eten en hondenurine en afwasmiddel te drinken. Ze werd met een mes in de voet gestoken, geslagen met een loodzwaar beeld of met het hoofd tegen een kachel geslagen. Ook moest de tiener meewerken aan sekslijnen. Ik heb er echt helemaal geen woorden meer voor ..

TuZaK
13-04-2005, 17:14
=S thats terrible...

godmother
13-04-2005, 17:16
Dit is gewoon Onmenselijk... Allahim yarabim bu insanlarin vicdani, akli yokmu

KaRaKaN
13-04-2005, 17:18
Dieren, en dan maar tegen de doodstraf zijn?! Zulke mensen moet je gewoon de doodstraf geven!

godmother
13-04-2005, 17:24

Neej maar onze Nederlanders vinden de doodstraf niet in het Nederlandse cultuur passen :@ De laatste discussie over de doodstraf dateert van november 2002. Minister Hilbrand nawijn, lijsttrekker van de LPF, sprak zich in de nieuwe revu uit voor HERINVOERING van de doodstraf. Bijna de hele Tweede Kamer,inclusief zijn eigen partij, viel subtiel over hem heen. Binnen een paar uur trok Nawijn zijn woorden in en liet weten dat de doodstraf 'on-nederlands' is en 'niet in past in onze cultuur' :@:@:@ Ow ow wat zijn we toch modern

Pinkcik
13-04-2005, 18:29
WAJOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ZE ZIJN NEDERLANDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSs WAJOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW MEnsen Ze zijn GEen AllOChTONen..... Aii echt erg voor het slachtoffer:S ben olsam SCHADEEEEEEEEEEEEE VOLOP SCHADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VERgOEdiNg WEJOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWww ONGESTRAFT WEGKOMEN??? Dacht het ff niet... K zOu eerSt SCHADE VErgOEdiNg UITHALEN EN HUN STRAF GEVEN EN ALLEES MAAR DAN 10 keer erger terug doen... GETFoee IK spUUG oP die mEnsen PS; Ik heB ook medelijden met die hond

Angelus
13-04-2005, 18:35
halllo als jullie een advertentie zette altijd maar dan altijd de bron weer gegeven en liefs een link naar de pagina toeverwijzen

godmother
14-04-2005, 11:46
www.nu.nl

Betul
14-04-2005, 12:35
Dit is echt te ziek gewoon...Ben sprakeloos...Doodstraf zou een te snelle dood zijn, let them suffer...

MasterTurk
14-04-2005, 23:42
Het wordt steeds gekker in dit land. Het is notabene haar stiefzuster. Dit kan je toch geen mens noemen. Ik heb er geen woorden voor. En niet verbaasd staan kijken naar de straf die ze krijgen. Is zeker een lacherdje in dit land.

D3Li_GiZzZ
15-04-2005, 13:01
geen woorden voor...gewoon ziek