Bekijk op het forum :

Hirsi Ali niet welkom als buurvrouw

Pagina's : [1] 2

Angelus
13-04-2005, 11:49

Bewoners van een appartementencomplex in Den Haag willen onder geen beding VVD-politica Ayaan Hirsi Ali als nieuwe buurvrouw. Het ministerie van Financiën heeft deze maand voor negenhonderdduizend euro een appartement in een flatgebouw in Den Haag gekocht om het door moslimterroristen bedreigde Kamerlid veilig te kunnen huisvesten. De vereniging van eigenaren van het complex is fel tegen de komst van Ayaan Hirsi Ali, uit vrees voor aanslagen. "We hebben veel geld betaald voor deze appartementen, juist om hier rustig en veilig te kunnen wonen. Nu moeten we rekening houden met terroristische acties. Van ons hoeft deze mevrouw hier echt niet te worden ondergebracht", aldus één van de nieuwe buren van Hirsi Ali tegenover deze krant. bron:telegraaf

MrHoroZ
13-04-2005, 11:51
hahaha onu underground bir yere koymak lazim :D, kimse kabul etmez onu..

Angelus
13-04-2005, 11:52
er is nog plek bij august ellebeplein in amsterdam west of mercatorplein

MrHoroZ
13-04-2005, 11:55
ze mogen haar in het riool stoppen.. kan mij totaal niet schelen..

KaRaKaN
13-04-2005, 14:34

Wahaahahah

Pinkcik
13-04-2005, 14:59
k wil haar wel als buurvrouw... ik woon toch in zon kakkerwijk .... inval yapariz :P ze verdient meer dan 7000 goz acik olcan kardesim

Angelus
13-04-2005, 15:25
mag me andere buurman dan bin laden zijn ??

Pinkcik
13-04-2005, 15:27
hahah neej joh binladen mag bij mij een kamer huren:P

Gotti
13-04-2005, 23:10
vaginale complicatie

Ruveyda
13-04-2005, 23:32
OW die hirsi geval mag wel bij mij inwonen.. na een aantal minuten zal ze een "ongelukje" krijgen dat haar naar de hel zal brengen..

Beyhan
21-04-2005, 15:58
geen slecht idee eigenlijk :P

osmanli88
23-04-2005, 13:20
Ayaan Hirsi Ali is gekozen tot 1 van de 100 invloedrijkste personen op de wereld. Ze heeft een dine gehad in Amerika met de andere 100. Ze heeft daar een toast uitgebracht op Theo van Gogh. In Amerika gaat ze ook een boek(en) schrijven en uitbrengen over haar leven. Ze is in Amerika een ware held voor vrijheid, Liberty. Ze bewonderen haar vooral omdat ze van een asielzoeker tot bedreigd kamerlid is geworden. Bron: Ned. 3 Daha de neler, bi oscar versinler, bide heykelini diksinler tam olsun.

Beyhan
23-04-2005, 13:47
nou jah denkt ze nu dat ze wat is of soww??/ w8 maar zij gaat nog zien ze valt rechtstreeks met haar neus in de boter bence hic bir terrorist bunu daha uzun yasattirir bunun sonu egt yakinda ama ne zaman acaba?

osmanli88
23-04-2005, 15:01
Ne demisler, Wie niet wilt luisteren, moet maar voelen. Da hala submission 2 diyor. Volgens mij heeft ze echt een doodwens. Aan de andere kant, Gadin keyf catiyor. Een lekker inkomen, bijna geen uitgave, gratis huis, en wanneer ze zich weer depri ( ow sorry, bedreigd :confused: ) voelt gaat ze lekker op vakantie naar Amerika en bezoekt ze de hollywood party's met onze belastinggeld. Heel haar leven is drama, ze lokt het alleen maar uit om wat te genieten van ons geld, danini bi aldi, artik burakamiyor. HIRSLI ALI, Aan alles komt een eind toch? de jouwe is wel erg dicht bij

Zenci Turk
27-04-2005, 01:04

Ik zelf ben het ook niet eens met Hirsi Ali. En met name ben ik het oneens over de vorm waarmee ze haar standpunten mbt de Islam naar buiten brengt. Het is beter dat ze haar woorden nuanceert. Een vanuit de groep opbouwende kritiek geven, moet kunnen in mijn ogen. Zij stapt uit de groep, stelt zich pal op tegen de groep en begint met harde kritiek te roepen. Zo jaag je mensen in het harnas. Als volksvertegenwoordiger vind ik dat onjuist. Zo zet je onnodig mensen tegen mekaar op. En dan is het wachten tot de zaak escaleert.Hierdoor heb ik geen respect voor haar woorden. Maar toch heb ik een basis respect voor haar als mens. Iedereen krijgt van mij een soort basis respect, tenzij een persoon fysiek aan mijn persoon, spullen of familie komt. Als een persoon zich beledigend uit tegen de God waarin ik geloof, dan vertrouw ik erop dat die persoon zelf ter verantwoording wordt geroepen door de Almachtige. Ik praktiseer mijn geloof verder ongestoord en probeer me als een goed gelovige te gedragen. Ik vind dan ook dat je met name op een forum iemand moet aanvallen op hetgeen hij/zij zegt. En niet op de man/vrouw zelf moet spelen. Uitschelden, leed vermaak en roepen dat iemands einde dichterbij komt. Tja, soms is het grappig, maar eigenlijk vind ik het een teken van zwakte. Sommige mensen weten niet eens wat er precies gezegd is of wat er precies aan de hand is, maar schelden er wel op los. Ik vind dat mee huilen met de wolven in het bos. Dat iedereen op dit forum een hekel heeft aan Ayaan is mij wel duidelijk. Maar waarom? Dat is hier boven in de reacties niet echt duidelijk gemaakt. Ja, ze is ziek in haar bovenkamer, heeft een trauma etc, etc. Maar zijn we allemaal afgestudeerd en praktiserend arts of psychiater? Ff terug naar de topic. Na mijn afstuderen verhuisde ik voor mijn eerste baantje naar Utrecht. Ik had een zogenaamde schotelflat (alleen maar buitenlanders) gevonden. Op de dag van mijn verhuizing hebben mijn nieuwe buren en hun kinderen mij ongevraagd geholpen bij de verhuizing. Iedereen hielp spontaan mee met het naar boven sjouwen van mijn shit. Aan het eind van de dag was ik ook niets kwijt. (geintje) Toen ik wat meer ging verdienen kon ik een wat duurdere flat kopen. Dat werd een zogenaamde blanke flat. Het ontvangst was een stuk killer. Dit keer zaten de nieuwe buren achter het gordijn te gluren naar buiten. Sneaky! Ik hoorde ze denken:” Shit die Zenci komt hier wonen, als ‘ie maar niet zijn schotel aan de muur hangt!”

Pagina's : [1] 2