PDA

Bekijk originele versie : Turkse spelletjes op het forum..

Pagina's : [1] 2

Mihrace
29-11-2006, 17:38

hallo allemaaaalll,, Ik d8; zou het niet leuk zijn als er op de site turkse spelletjes zouden komen. Denk hierbij aan: Okey, Tavla etc. Veel van mijn vrienden zitten op zulke site's, en wat ik zelf heb gemerkt is dat het vaak heel gezellig wordt als je met bekenden zit te spelen i.p.v wildvreemden die dan op zo'n spelletjes site toevallig zitten. Op een forum 'kennen''de leden elkaar toch wel een beetje.. En dan wedstrijden tussen forumleden.. Ik denk ook dat het veel mensen zal trekken. en tavla&okey horen echt bij de turken:) Wat vinden jullie ervan? Gulhanim

C_C
29-11-2006, 17:39
hetzelfde met chatgebeuren.....ozaman foruma fazla ilgi gosterilmez.....eglenceli olur ama:D:p

Mihrace
29-11-2006, 17:44
Ik denk juist wel:)

nurkizi
29-11-2006, 17:45
zou wel leuk zijn indd maar ik vrag me af of het niet te rommelig wordt en indd zoals canim cicim zegt met chat :p

GINKALxKIZ
29-11-2006, 17:47

Okey en tavla zijn erg leuk. Batak ook :)

Mihrace
29-11-2006, 17:49
Okey en tavla zijn erg leuk. Batak ook :) okey vooral:)

belletje
29-11-2006, 18:14
ik denk dan dat meeste mensen daar gaan hangen en niet reageren op de topics maar wel leuk idee (y)

mievrouw
30-11-2006, 15:59
vind het wel een leuk idee.

TaTLiB3L4--
30-11-2006, 16:00
wel een goed idee.. Maar sonra oyun oynayip forume takilmazlar.. wat heeft zo een forum dan voor nut(on)

NeFReT
30-11-2006, 16:04
klinkt leuk alleen dan kan je de helft van hababam sluiten omdat de meeste mensen toch alleen voor dat zullen komen

Mihrace
30-11-2006, 16:13
het gaat er toch dat ze komen:p maar ik denk zelf niet dat de aandacht op de forum hierdoor minder zal worden.. mensen die voor de forum komen, blijven gwn voor de forum komen..als extra krijg je dan mensen die voor spelletjes komen, en die misschien ook even aandacht schenken aan de forum..ofniet?

MaXSeL
30-11-2006, 16:14
Er was gisteren een link gegeven om te chatten op een site speciaal voor Hababam leden.. Heel hababam was daar :D.. Dus ik denk niet dat er dan gauw aandacht aan onderwerpen gegeven zal worden.. Maar ik ben ook gek op online spellen :D

NeFReT
30-11-2006, 16:18
nou mensen zullen wel komen jah maar of ze FF aandacht zullen geven betwijfel ik dan krijg je dat mensen alleen maar gaan gamen ag zo ie zo het idee ligt er en als de hbbm crew het ook leuk vinden kunnen ze het gaan doen maar dan moeten ze niet zeggen van dr is bijna niemand op het forum zelf:D zo denk ik erover dan dat er zoiets zal gebeuren er waren ook andere dingen dat we hebben besproken alleen het moet wel een forum blijven kreeg dat te horen maar wie weet succes diyim:D mij zul je daar nie zien denk omdat ik al die spelletjes toch niet ken:p

mievrouw
30-11-2006, 16:18
ja misschien is het gewoon leuk om te doen als je je even verveelt en als de topics niet zo hard gaan

Afsarbeyi
30-11-2006, 16:19

ze kunnen gewoon om de zoveel tijd een online toernooitje ofzo organiseren waar je je van tevoren moet opgeven, maar speelhoekje ofzo yaparlarsa herkez oraya takilir forum bombos kalir

Pagina's : [1] 2