Bekijk originele versie : Welke serie (dizi) volg je eigenlijk op dit moment??
Mijn naamgenoot eh, tabi lekkuuuuuuurrrrrrrrrhhh olur yanii
ben jy dan ook zoooooo lekkuuur :P
ik volg geen enkel dizi allemaal bull shit.
En hou het ontopic mensen niet over bull shit gaan praten hier.
GeLiNCiK55
08-05-2005, 12:40
K kijk meestal naar "series" op de Nederlandse kanalen,, zoals Will & Grace,, dat komt omdat we een tijdje geen Turkse kanalen meer hadden,,
Appelgattt
18-01-2006, 22:11
welke volg jij? :RRR
Ik volgde Melekler adasi en Haziran gecesi (de nacht van juni :D). Maar Melekler adasi is gestopt, en Haziran gecesi kijk ik niet meer omdat rond dat tijdstip America's Next Topmodel komt en ik dat veeel leuker vind. (bleh)
Ik volg dus niets meer.
Appelgattt
18-01-2006, 22:26
Ik volgde Melekler adasi en Haziran gecesi (de nacht van juni :D). Maar Melekler adasi is gestopt, en Haziran gecesi kijk ik niet meer omdat rond dat tijdstip America's Next Topmodel komt en ik dat veeel leuker vind. (bleh)
Ik volg dus niets meer.dat kan ook (ve)
Chunkstar
18-01-2006, 22:26
Ik heb Europese kraag vandaag gekeken vond het niet leuk en ik kijk aliye :D maar gistreren kon ik niet op blijven was moeeee + sohret die komt morgen
Appelgattt
18-01-2006, 22:27
Ik heb Europese kraag vandaag gekeken vond het niet leuk en ik kijk aliye :D maar gistreren kon ik niet op blijven was moeeee + sohret die komt morgenAvrupa Yakasi is echt lomp vind ik (mmhh)
Trabzonlu_YazeZi
18-01-2006, 22:29
Ik kijk ELKE WOENSDAG naar ZEYTIN DALI op Trt int:D om half 9 :D Zooo leuk gek, vooral omdat Onur san erin speelt (lo) (bleh)
Chunkstar
18-01-2006, 22:32
Avrupa Yakasi is echt lomp vind ik (mmhh)
Ik vond het normaal wel geinig maar vandaag vond ik het geen reeet aan
Sohret is best wel leuk hoor het is ook pas begonnen 5 afleveringen Tavsiye ederim ;)
ALIYE vind ik ook super
Als ik niks te doen heb kijk ik ook naar
Kadin isterse
Avrupa yakasi
Cat kapi
enne melekler adasi vond ik ook leuk jammer is afgelopen
Oow ja, morgen begint trouwens een nieuwe comedieserie. Die ga ik waarschijnlijk volgen. :D
Appelgattt
18-01-2006, 22:33
Ik vond het normaal wel geinig maar vandaag vond ik het geen reeet aan
Sohret is best wel leuk hoor het is ook pas begonnen 5 afleveringen Tavsiye ederim ;)
ALIYE vind ik ook super
Als ik niks te doen heb kijk ik ook naar
Kadin isterse
Avrupa yakasi
Cat kapi
enne melekler adasi vond ik ook leuk jammer is afgelopenik kijk alleen Ask Oyunu :D bir kere Turkiye'de baktim (1e aflevering) nu gelijk verslaafd :S
ik volg er geen 1 echt, af en toe kijk ik gewoon mee. meer niks. Geen tijd ervoor:D
Ik heb vandaag Gumus gekeken baya heycanliydi :)
Ehhh La Mij Maar FF Beginne Met Welke Series Ik Allemaal Volg :P
Nerden Baslasam..
Gümüs, Ask Oyunu, Haziran Gecesi, Ihlamurlar Altinda, Yabanci Damat, Aliye, Kadin Isterse en Elke Keer Als Emret Komutanim Op Tv Komt,,
KIsacasi Ben Ik Zo Te Zien Een Dizi Freak :D:D:D