Bekijk op het forum :

Hongaarse hoeren mogen in winkelcentra werken

Angelus
12-04-2005, 12:41

BOEDAPEST - Hongaarse prostituees mogen binnenkort in winkelcentra tippelen, als het aan de Hongaarse minister van Binnenlandse Zaken ligt. De dames van lichte zeden zouden hun klanten in aangewezen winkelcentra mogen werven, als ze maar naar hun eigen huis of hotelkamer gaan om zaken te doen. Dat meldde dinsdag het dagblad Nepszabadsag. Bron:telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/19841781/Hongaarse_hoeren_mogen_in_winkelcentra_werken.html ) Zie het al voor me : Schat ik ga de centrum in om een pakje boter te hale ...Alweer!?

Betul
12-04-2005, 12:42
De aangwezen winkelcentra..veranderen binnekort in de Wallen dus :d dat is alvast 1 ding.

MasterTurk
12-04-2005, 18:36
Ja en de winkels veranderen in bordelen. Nu kan je nog zeggen mag ik een pak melk. Maar later mag ik een pak condooms

Angelus
13-04-2005, 02:38
nou hier in amsterdam is het dood normaal bij de centrum .... vind eigelijk dat ze te laat zijn daaro

Betul
13-04-2005, 02:54

naar een verenigd, modern,....etc etc..EUROPA :D

godmother
13-04-2005, 11:12
Nou nou wat een modern gedoe zeg allemaal.. Lopen er daar geen kinderen rond ofzo Straks zien zij al die halfnaakte , raar geklede dames Wat zullen die kinderen wel niet denken :S Wat een "leuke" samenleving waar die kinderen in moeten leven

MasterTurk
16-04-2005, 02:50
Nou nou wat een modern gedoe zeg allemaal.. Lopen er daar geen kinderen rond ofzo Straks zien zij al die halfnaakte , raar geklede dames Wat zullen die kinderen wel niet denken :S Wat een "leuke" samenleving waar die kinderen in moeten leven Ik zie het al voor me; jongen: "Papa wat doet die mevrouw daar?" vader: "Die verkoopt fruit mijn zoon". Het wordt steeds gekker op de wereldpukkiie(

Pinkcik
16-04-2005, 02:56
TJaah het zal me niet verbazen als het jkind antwoord gaat geven op de vraag: WAt zijn hun aan het doen?(Moeder) KIND VAn 7: dat zijn Hoeren ma... tegenwoordig weten die kinderen alles al

cicimsin
16-04-2005, 02:59
Ja... echt ze weten te veell :) ervaring met kinderen ...

Pinkcik
16-04-2005, 03:02
daarom geen probleem.... en sinds wanneer loopt je kind zonder ouders.. zo jong op straat ja bizim allochotnisler wel maar de rest van de kindjes echt niet hoor dus merken ze ook niks wederom een goed antwoord: carnaval is eerder begonnen me zoon:p (sEGsY paKje)

MasterTurk
16-04-2005, 03:06
TJaah het zal me niet verbazen als het jkind antwoord gaat geven op de vraag: WAt zijn hun aan het doen?(Moeder) KIND VAn 7: dat zijn Hoeren ma... tegenwoordig weten die kinderen alles al Deze is wel goed. :D

Pinkcik
16-04-2005, 03:16
Deze is wel goed. :D master ik ben goed.... me msn naam lezen yap:)