Bekijk op het forum:

Samsung Galaxy S2 start niet meer op!

Pagina's : 1 [2]

DoStLaRiM
20-04-2013, 20:32
Als je nou is meer details geeft, kunnen we wellicht tips geven.. Er gebeurt dus helemaal niets? Gaat je telefoon uberhaubt aan, laat staan logo? Heb je een andere accu geprobeerd? Nee telefoon gaat gewoon helemaal niet aan. als de batterij het niet deed dan moest hij dat wel laten zien

DoStLaRiM
20-04-2013, 20:34
hem biraz kisa tutuyorsun gib geldi.. soyle bi 10 saniye basili tut. arka kapagini da ort. nolur nolmaz... tabi sarj ettigini gostermiyorsa kabloyu taktigin halde.. o zaman sarjsinda bi sorun var kesin gibi geliyor... 20 saniye tuttum. Sen sarjnan kavayimi yedin :) ? heb sarj deyip duriyor

TeK_BiR
20-04-2013, 21:02
ben sarjinan kafayi yemedim ama... senin aletinde tik dedigi yok. emsende gomsende ekranda bi elektriklenme yok. naptin alete anlamadim ki. : )

Assassin
20-04-2013, 21:11
Leen een lader en een batterij bij een vriend. Als je niemand kent die een S2 heeft ga naar een turkse telefoon winkel waar ze het voor je kunnen nachecken.

DoStLaRiM
20-04-2013, 21:31
Leen een lader en een batterij bij een vriend. Als je niemand kent die een S2 heeft ga naar een turkse telefoon winkel waar ze het voor je kunnen nachecken. Ik heb 3 telefoon laders die ingang hebben op S2 en daar lukt het ook niet. Neyse telefonu cope bastim ben boyle calismayan telefonun *mina *oyum Saka cope basmadimda yarin Saturna varayim

Mr_Bruinsma
20-04-2013, 21:53
Wilt u hem even laten liggen dan nemen wij actie onder http://3.bp.blogspot.com/_BFj0p8giN1k/RwaUOshILaI/AAAAAAAAAGA/9Q-nqWsuyIs/s400/defibrillator.jpg

Assassin
20-04-2013, 22:06
Ik heb 3 telefoon laders die ingang hebben op S2 en daar lukt het ook niet. Neyse telefonu cope bastim ben boyle calismayan telefonun *mina *oyum Saka cope basmadimda yarin Saturna varayim lader en batterij. Als je batterij defect is, heeft het geen nut om het te gaan laden.

Eyup
20-04-2013, 22:08
Nee telefoon gaat gewoon helemaal niet aan. als de batterij het niet deed dan moest hij dat wel laten zien Ja maar vriend, daarom zeg ik probeer andere batterij.... als ie helemaal niks doet krijgt ie gewoon geen stroom.. maakt niet uit welke oplader of kabel je gebruikt.. je accu moet gewoon werken

DoStLaRiM
20-04-2013, 22:10
Ja maar vriend, daarom zeg ik probeer andere batterij.... als ie helemaal niks doet krijgt ie gewoon geen stroom.. maakt niet uit welke oplader of kabel je gebruikt.. je accu moet gewoon werken Maar bij een laptop is het ook zoo, Als je het aansluit op lader laat het zien dat de batterij niet verder laad en dat het defect is. Is dat bij galaxy s2 niet zoo?

Assassin
20-04-2013, 23:06
Maar bij een laptop is het ook zoo, Als je het aansluit op lader laat het zien dat de batterij niet verder laad en dat het defect is. Is dat bij galaxy s2 niet zoo? Laptop ve telefonu bir tutma kardesim. Git birisinden yeni pil al tak bak doluyormu.

MorpaX
20-04-2013, 23:35
jaa, dat is niet leuk

Eyup
20-04-2013, 23:46
Maar bij een laptop is het ook zoo, Als je het aansluit op lader laat het zien dat de batterij niet verder laad en dat het defect is. Is dat bij galaxy s2 niet zoo? Facepalm. Een laptop werkt anders.. Bij een laptop kan je bijvoorbeeld accu eruit halen en met netstroom gebruiken. Bij een smartphone kan dat niet. Je accu geeft stroomtoevoer naar telefoon. Ik denk echt dat je accu dood is... Ik heb volgens mij nog eentje liggen van mijn S2. :) Als je dichtbij woont mag je hem hebben.. Hahah > Breda

Pagina's : 1 [2]