Bekijk op het forum :

Morgen (vrijdag) naar umre ins. Iemand nog laatste tips?

Pagina's : [1] 2 3 4

merr
14-02-2013, 01:35

Precies op mijn verjaardag ga ik naar Umre voor 2 weken, Iemand nog handige tips en wat slim is om mee te nemen en evt hoeveel geld

KasSer
14-02-2013, 01:37
Paspoort Telefoon

merr
14-02-2013, 01:39
Ja die zaken zijn allemaal in orde ik bedoelde meer kwa kleding,schoeisel,hoofddeksel en wat slim is om daar te kopen

cucul_
14-02-2013, 01:39
Informatie boekje goed doornemen.. Öyle her zemzem suyu satilip( egerki tabi kargo ile gondericeksen,) inanma, dolandiricilar var.. Fazla yuk (elbise etc) göturme, ordan alirsin.. Koop er geen telefoons, want ze werken hier niet :D 1000 max zal wel genoeg zijn.. Haca gidenler 1500€ civari göturduler.. masAllah ya, Allah kabul etsin.. Dualarinda bizleride unutma ! :)

merr
14-02-2013, 01:41

Bedankt hier heb ik zeker wat aan!! Ederim inshallah

merr
14-02-2013, 01:46
En waar ik evt aan geurloze zeep/handzeep kan komen

Sadrazam
14-02-2013, 01:52
Hayirli yolculuk,, Efendimizin bulundugu topraklara selam gotur bizden.

nightwalker
14-02-2013, 02:08
En waar ik evt aan geurloze zeep/handzeep kan komen Sebamed is volgend mij zo'n merk :d Hayirli yolculuklar. Mevlam ibadetlerini kabul eylesin Mooiste verjaardagscadeau ooit bence

Zümrüd-ü Anka
14-02-2013, 02:15
maske gotur, egzos dumanlari feci. goz damlamasini da unutma, kuru bir iklime sahip mekke ve medine. yoksa gozlerin kurur. yazik.

Amutallah
14-02-2013, 13:04
Tabaraka´Allaah wat ben jij begunstigd met deze rizq. Moge Allaah het van je accepteren en je doen stijgen in gradatie. Je kunt echt goede boeken halen en uiteraard cadeautjes voor je ouders

OzanKemal
14-02-2013, 13:41
Precies op mijn verjaardag ga ik naar Umre voor 2 weken, Iemand nog handige tips en wat slim is om mee te nemen en evt hoeveel geld Leuk man! Ik wou dat ik mee kon... Wat je mee moet nemen is; -Je Djelleba (een met een aangenaaide zak voor je geld). -Tandenborstel -Sandalen -Een olijventak met bladeren -Je Koran -Woordenboek Arabisch -> NL/TR en andersom. -Paspoort -Scheermes/machine Laat me even nog nadenken.. Ik update het lijstje wel als ik meer heb. En niet te vergeten een goed humeur! P.s. niet veel geld meenemen, want ze troggelen het van je af.. De marktplaatsen daar en de mensen die er werken, zijn afzetters! Kijk uit..

Rabiaaaa
14-02-2013, 14:52
Allah kabul etsin, ne mutlu sana. Efendimize bizden selam gotur. Az uyu. Gunlerini ibadetle gecirmeye calis. Kabe'yi gorunce edecegin duayi onceden iyi dusun, kabul oluyormus. Bizim icin de dua et. Allah kabul etsin .

merr
14-02-2013, 17:15
Mensen erg bedankt, ben echt zenuwachtig/gespannen kan bijna niet slapen ik word ongeduldig:) Allah razi Olsun hepinizden ve sieperende nasip eylesin inshallah!

Gentlemen
14-02-2013, 17:24
Merr kardesim, Herseyden evel tadini cikar, dunyayi unut ve mahserin provasi olan umre/hac ziyaretini tam husunan gecir. Yerinde olmayi cok isterdim, daha bana nasip olmadi. Demekki allah herkesede nasip etmiyor, degerini bil. Allah sen ve tum umrecilerin yolunu acik eylesin...

Reyyy.
14-02-2013, 17:27

Aawh, echt superleuk! Allah kabul etsin, dua'nda bütün Müslüman kardeslerine dua etmeyi'de unutma! Selam sana ey kimsesizlerin sahibi sevgili peygamberim.. Eminim çok güzel bir duygudur , Allah swt bizlerede nasip eder inshAllah!

Pagina's : [1] 2 3 4