Bekijk op het forum:

Leuke plekjes om te daten

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

Umitshakeit
03-12-2012, 19:02

Meram :< 20 euro betalen voor een middelmatige schotel en daarna alsnog honger hebben :< Als ik ooit een date zou hebben zou ik naar echte restaurants gaan ipv de standaard shoarmazaak (Kosebasi schijnt erg goed te zijn, 3-gangen-menu etc) of schaatsen oid. (ja ik kan schaatsen :p). als...

cucul_
03-12-2012, 19:03
Sultan38 yani simdi iste yani jij snapt mij :( eheheh maar je hebt gelijk altijd meram ofzo is niet leuk echte activiteiten verrichten is pas leuk! Probeer ook een keer lasergamen ;p maar dan met 4 personen ofzo met zn tweeën heb je er niet zoveel aan ;p cucul_ neeee ;p oke af en toe winkelen is nice maar alleen een stad doorlopen ofzo niet :( hem hem budgetimiz o kadar alisverise el vermiyor ;p Infinity, sen ne dusunuyorsun budgeti !! Erkek olan dusunsun :P

Sultan38
03-12-2012, 19:05
Sultan38 ja ik zie je al een tijdje niet meer cocuklar nasil fln fln fln fln vs vs ellerinden operler felan fisman. Rammpiej Sultan38 yani simdi iste yani jij snapt mij :( eheheh maar je hebt gelijk altijd meram ofzo is niet leuk echte activiteiten verrichten is pas leuk! Probeer ook een keer lasergamen ;p maar dan met 4 personen ofzo met zn tweeën heb je er niet zoveel aan ;p cucul_ neeee ;p oke af en toe winkelen is nice maar alleen een stad doorlopen ofzo niet :( hem hem budgetimiz o kadar alisverise el vermiyor ;p Infinity Meram is wel de laatste plek waar ik heen zou willen gaan als dateplek :/ muziek staat hard aan. Je verstaat je vrienden niet eens :/ Eten is tien keer niks. Je hebt in Venlo een tuin/park, maar heb het niet kunnen vinden... Orasi da baya guzel ama iste unuttum :/ Neyse

cucul_
cucul_ als hij gaat betalen wel ja :p seni gidi seni :p Sen çözmussun :P

Bacanak
Dit wat ik allemaal heb opgenoemd hoeft niet perse voor een date te zijn. Je kan ook gewoon met je vrienden Maar voor een dateplek zijn ze ideaal ( behalve die restaurants die ik heb opgenoemd) Een sfeervolle restaurant ken ik er een in Utrecht; Pamukkale (aanrader) Schaatsen : Jaap edenbaan in Amsterdam ;p schaatsen is wel een gevaarlijke dateplek; als je valt is dat ten eerste geen gezicht :p en handjes aanraken (vasthouden ) Oeeh Bacanak weet hoe het moet. Sende az degilsin. :D just kidding. Als ik met vrienden eet gaat het gewoon om redelijk voedsel en een goedgevulde buik maar bij Meram voel ik me achteraf altijd opgelicht :'(. Maar op een date gaat het imo om gezelligheid, sohbet etc dus dan ga ik liever naar kwalitatief betere plekken. Coffee company kan ook wel, plus is minder bekend dan starbucks. Als is vals hé Umitshakeit

Infinity
03-12-2012, 19:06
Infinity, sen ne dusunuyorsun budgeti !! Erkek olan dusunsun :P Nee maann ik haat het om iets te laten betalen zelfs ;p cucul_ Sultan38 ja precies liever een plek waar je iemand verstaat. Wat ik ook adviseer is Kinderdijk! super rustgevend en mooi.. gerci mevsimi degil simdi :P

cucul_
03-12-2012, 19:09
Nee maann ik haat het om iets te laten betalen zelfs ;p cucul_ Sultan38 ja precies liever een plek waar je iemand verstaat. Wat ik ook adviseer is Kinderdijk! super rustgevend en mooi.. gerci mevsimi degil simdi :P Saka bir yana, doga yi seviyorsan ga op pad ofso. Dat is ook leuk !

Rammpiej
03-12-2012, 19:09

picknick @ keukenhof ofzo :'(

Rammpiej
03-12-2012, 19:10
Nee maann ik haat het om iets te laten betalen zelfs ;p cucul_ Sultan38 ja precies liever een plek waar je iemand verstaat. Wat ik ook adviseer is Kinderdijk! super rustgevend en mooi.. gerci mevsimi degil simdi :P http://geckosbark.com/wp-content/uploads/Fuck_Yea.png Feel me Infinity???? DO YOU UNDERSTAND ME NOW?

Sultan38
03-12-2012, 19:11
Als ik met vrienden eet gaat het gewoon om redelijk voedsel en een goedgevulde buik maar bij Meram voel ik me achteraf altijd opgelicht :'(. Maar op een date gaat het imo om gezelligheid, sohbet etc dus dan ga ik liever naar kwalitatief betere plekken. Coffee company kan ook wel, plus is minder bekend dan starbucks. Als is vals hé Umitshakeit Ik geef je groot gelijk. Maar elke keer naar een restaurant en Coffee company :/ Daar schiet je ook niet mee op. Zoals infinity ook zei: activiteit is een must!

Blueprint
03-12-2012, 19:15
Zou kunnen inderdaad. Is er ook wat meer casuals? In de winter is er namelijk niet veel te doen en buiten zitten is sowieso geen optie. Geen idee. Mockamore kom ik standaard wanneer ik in Rdam ben, maar verder geen echte aanraders die ik ken

Sultan38
03-12-2012, 19:15
Nee maann ik haat het om iets te laten betalen zelfs ;p cucul_ Sultan38 ja precies liever een plek waar je iemand verstaat. Wat ik ook adviseer is Kinderdijk! super rustgevend en mooi.. gerci mevsimi degil simdi :P Infinity ik heb gegoogled. Het ziet er inderdaad veelbelovend uit :p Wel ver voor mij. Ik heb hier de sloterplas :'( ( vergeleken met Kinderdijk stelt het niks voor, maar je hebt ultieme geheime plekjes :p waarbij je super uitzicht hebt )

Infinity
03-12-2012, 19:24
http://geckosbark.com/wp-content/uploads/Fuck_Yea.png Feel me Infinity???? DO YOU UNDERSTAND ME NOW? Ahahahha SUBLIMINAL MESSAGE! I always understand you (ve) Sultan38 ja kinderdrijk is ook ver van mij maar we gingen er een keer naartoe met familie uit Turkije, illa gormek istiyorlardi :P Ik ken Sloterpas niet, heb het nu ff gegoogled en wauw :O ziet er mooi uit! Hepsini not ettim bir gun belki lazim olabilirr ;p

Sidney
03-12-2012, 19:25
Wat vinden jullie van uitgaan met je date? Dansen enzo. Olurmu?

Infinity
03-12-2012, 19:27

Wat vinden jullie van uitgaan met je date? Dansen enzo. Olurmu? Als je allebei uitgaan leuk vindt, why not.. Dit verschilt per persoon ;p Als jij dansen en uitgaan leuk vindt en je date ook, vooral doen!

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8