Bekijk originele versie : Officiele topic | Fenerbahce SK
FenerKolik58
03-07-2009, 19:32
Achhh achhh ilerde allahtan dilerimki bizim oyuncular oyle bi poz verirler :D Dan is het weer "spuug-oplik-tijd" ..
Hadi neyse bana musade... Topiginizden gidiyorum..
PS : No Stress, Stress no Good.. :) [ fucked up grammatica he :) ]
eindelijk , gidiyor.
hadi yallah
RifatSahin
03-07-2009, 19:33
eindelijk , gidiyor.
hadi yallah
yallah zeg je tegen je vader oke stuk blaat :) Musade istedim ADAM gibi musade veremeyeceksen HAYVAN gibi havlamamaya calis tamammi :)..
Hadi eyvallah :)
yallah zeg je tegen je vader oke stuk blaat :) Musade istedim ADAM gibi musade veremeyeceksen HAYVAN gibi havlamamaya calis tamammi :)..
once takima hakaret et, en dan zo schijnheilig lopen doen:D, arm kind
RifatSahin
03-07-2009, 19:40
once takima hakaret et, en dan zo schijnheilig lopen doen:D, arm kind
schijnheilig LOPEN doen??? Jeetje niveau is ook niet echt om naar huis te schrijven :)... Dat lopen kon je weglaten he :)..
Maar ja , soz agizdan bi kez cikar. Ama o da sadece ANLAYANA.. Hadi birkez daha deneyelim COCUKLAR :) Bana musade, hadi doei
schijnheilig LOPEN doen??? Jeetje niveau is ook niet echt om naar huis te schrijven :)... Dat lopen kon je weglaten he :)..
Maar ja , soz agizdan bi kez cikar. Ama o da sadece ANLAYANA.. Hadi birkez daha deneyelim COCUKLAR :) Bana musade, hadi doei
:D, ooit van spreektaal gehoord. Het kan wel, maak je daar maar geen zorgen om.
Neyse yolun acik olsun
RifatSahin
03-07-2009, 19:46
:D, ooit van spreektaal gehoord. Het kan wel, maak je daar maar geen zorgen om.
Neyse yolun acik olsun
Oke je hebt gelijk :) blijf editten :)
FenerKolik58
03-07-2009, 19:54
sen benim takimimin oyunuclarina ibne de, bende sana normal davraniyim
en nu oprotten naar je eigen topic.
RifatSahin
03-07-2009, 19:56
sen benim takimimin oyunuclarina ibne de, bende sana normal davraniyim
en nu oprotten naar je eigen topic.
Lach jij je eens DOOD :).. hebben we meer aan :).. SENIN takiminmi??
Hadi hadi sen beni guldurdunya ben ona sukrediyorum :D
BENIM takimim... :D
FenerKolik58
03-07-2009, 19:57
ik weet niet hoor, maar jij bent hier degene die geen goed nederlands kan :S
ik zei 'ik lach me dood' , dat is een bekende uitdrukking en je vond het abnormaal dat ik dat zei
en nu zegt iemand 'schijnheilig lopen doen' en dat is ook gewoon een normale zin dus bij jou is er iets mis , niet bij ons. ;)
FenerKolik58
03-07-2009, 19:58
Lach jij je eens DOOD :).. hebben we meer aan :).. SENIN takiminmi??
Hadi hadi sen beni guldurdunya ben ona sukrediyorum :D
BENIM takimim... :D
ja, ik lach me DOOD om jouw domheid..
en ja BENIM TAKIMIM (lo)
RifatSahin
03-07-2009, 19:58
ik weet niet hoor, maar jij bent hier degene die geen goed nederlands kan :S
ik zei 'ik lach me dood' , dat is een bekende uitdrukking en je vond het abnormaal dat ik dat zei
en nu zegt iemand 'schijnheilig lopen doen' en dat is ook gewoon een normale zin dus bij jouw taal is een probleem, niet bij de onze.
Okeeee dan. Als fenerli was je net toch aan het janken dat het JULLIE topic is?? Blijf even ZELF ontopic dan :) Dank je wel :) Persoonlijke kwesties kunnen per PM worden besproken :)
ONTOPIC PLEASE!!
RifatSahin
03-07-2009, 20:00
ja, ik lach me DOOD om jouw domheid..
en ja BENIM TAKIMIM (lo)
Oy oy oy oy hala konusuyor bak bak bak :) Abisi kurban olsun... :) Senin takimin..
Oyuncularin maasini sen oduyorsun demi :) Artik nasil oduyorsan o sana kalmis.. Hadi kolay gelsin :)
Hadi doei :)
FenerKolik58
03-07-2009, 20:01
Okeeee dan. Als fenerli was je net toch aan het janken dat het JULLIE topic is?? Blijf even ZELF ontopic dan :) Dank je wel :) Persoonlijke kwesties kunnen per PM worden besproken :)
ONTOPIC PLEASE!!
nee ik was niet aan het janken, gozumden bir damla yas dusmedi :D
en ja het is ONZE topic, dus voor FENERLILER, su ibne takimini tutanlar icin degil ..
en nu reageer ik niet meer op jou dus DAGG ga maar weg naar je eigen topic , ga daar maar dom lopen doen.
Oy oy oy oy hala konusuyor bak bak bak :) Abisi kurban olsun... :) Senin takimin..
Oyuncularin maasini sen oduyorsun demi :) Artik nasil oduyorsan o sana kalmis.. Hadi kolay gelsin :)
Hadi doei :)
Wil je aub de moderator uithangen in GS topics?
Dankjewel pikhoofd
RifatSahin
03-07-2009, 20:52
^Zie pm...