Bekijk originele versie : Officiele topic | Fenerbahce SK
Een beker winnen in het ASY stadion hmmm :D
klinkt goed.
FenerKolik58
02-07-2009, 16:46
Copluk diyen cocuklar siz degilmiydiniz :) simdide o coplukte oynamak istiyorsunuz??
Yalayin yalayin.. dun bugun degil yarinlarda tukurdugunuzun HEPSINI yalayacaksiniz... :) :fez:
o stad zaten çöplük :D
amaç ASY'de kupayi kazanmak ;)
niet gelijk denken dat we het stadion zo mooi en groot vinden ofzo .
RifatSahin
02-07-2009, 19:28
ulan , babandir :)
HER SENE KUTLAMALARMI ??? :) yaaa yazzikkkkkkkk gorup bilmeyen fenerin her sene sampiyon oldugunu sanacak haaaaaaa :) hadi hadi super kupasi sami yende oynansin sonra besiktasi yenin sonra da : SAMI YENDE KUPA TURU ATTIK diye hava atarsiniz.... Zavalli cocuklar :)
rifat bi kez olsunda su yazilarindan vazgec yaw..ben vazgectim, sende yapabilirsin..
hadi gulum:'(
RifatSahin
02-07-2009, 19:44
rifat bi kez olsunda su yazilarindan vazgec yaw..ben vazgectim, sende yapabilirsin..
hadi gulum:'(
Nee broer waar mij om gaat ik geef al aan WAAROM fenerliler daar willen dat de wedstrijd gespeeld wordt.. En dan komen die andere chaps nog even blij doen met : MAKSAD ORDA KUPA KALDIRMAK ;) <<<<
HADI BEEEEEEEEEEE o kadarini dusunemedim :fez:
Nee broer waar mij om gaat ik geef al aan WAAROM fenerliler daar willen dat de wedstrijd gespeeld wordt.. En dan komen die andere chaps nog even blij doen met : MAKSAD ORDA KUPA KALDIRMAK ;) <<<<
HADI BEEEEEEEEEEE o kadarini dusunemedim :fez:
who cares about that?
ha asy'de kaldiriyoz ha igdirda, ne havasi olacakki?
ik schaam me er juist voor dat een wedstrijd zoals deze op zo'n bagger stadion gespeeld word.
guzelim kayseri stadi dururken -.-
RifatSahin
02-07-2009, 19:47
who cares about that?
ha asy'de kaldiriyoz ha igdirda, ne havasi olacakki?
ik schaam me er juist voor dat een wedstrijd zoals deze op zo'n bagger stadion gespeeld word.
guzelim kayseri stadi dururken -.- Hadi neyse ik ga er verder niet op in anders weer sidik yarisi en ga zo maar door
Hadi neyse ik ga er verder niet op in anders weer sidik yarisi en ga zo maar door
nee o yuzden demedim vallahi.
maar is zo ouwe, onca guzel stad dururken, niye gidiyon yari yikik stat'da oynatiyorsunki?
RifatSahin
02-07-2009, 20:14
nee o yuzden demedim vallahi.
maar is zo ouwe, onca guzel stad dururken, niye gidiyon yari yikik stat'da oynatiyorsunki?
Bize degil renkdaslarina sor.. Bi yerleri aciliyor sami yen duyunca.. Yok neymis o stadda kupa kaldircaz blablabla :)
Bize degil renkdaslarina sor.. Bi yerleri aciliyor sami yen duyunca.. Yok neymis o stadda kupa kaldircaz blablabla :)
str et gitsin, her biseye kulak asarsan ohooo rifat sen erken ayrilirsin buralardan:p
Rifat dit soort reacties krijg je
wen er gewoon aan, wij hebben ook genoeg GS supporters horen zeggen in kadikoy gaan wij de UEFA tillen.
Dit is wat de rivaliteit zo leuk maakt, vroeger wonnen wij de beker die in ASY zijn naam was gemaakt en nu gaan we Super Cup winnen in jullie stadion.
No offence.
RifatSahin
02-07-2009, 20:42
Rifat dit soort reacties krijg je
wen er gewoon aan, wij hebben ook genoeg GS supporters horen zeggen in kadikoy gaan wij de UEFA tillen.
Dit is wat de rivaliteit zo leuk maakt, vroeger wonnen wij de beker die in ASY zijn naam was gemaakt en nu gaan we Super Cup winnen in jullie stadion.
No offence.
Hey een UEFA Cup wat al VASTGESTELD was in Savaçoglu is wat anders dan ZELF een keuze maken het liefst in SAMI YEN een beker omhoog tillen :).....
Gebruikersnaam
02-07-2009, 20:43
Ok leuk en nu?
Groetjes,
G.
Jup maar het was toen nog niet zeker of GS in de UEFA zou strijden of CL.
Daar zit nog een verschil.
Voor de rest moet je er niet een al te groot punt van maken.
Als we winnen verwacht ik een vlag op de midden stip.
LINCOLN10
03-07-2009, 09:51
De wedstrijd wordt in Ataturk Olimpiyat gespeeld. Isterseniz 100 bayrak dikersiniz oraya. Ama herzamanki gibi buyuk konusmamaniz lagzim. Gecenki kupa finali ne cabuk unutuldu. Sanki Besiktasin yenme sansi yok.