Bekijk op het forum:

Sex tijdens ramadan

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

UNI_BJK_1903
24-09-2006, 01:24
Diyorumki simdi yatsam az sonra savurami kalksam, yoksa simdi bisey yesem direk uyusammi?

nargilem
24-09-2006, 01:25
@ Ultraslanqueen: Herseyin gunahi sevabi ayri.. Sen bir hata isledin diye, omrun boyunca namaz kilma oruc tutma ozaman.. kan toch niet? Bir gunah islediysen eger Allahtan af dilersin affina siginirsin cunku O affedicir. @ Uni; simdi yat sonra kalkarsin daha sabah namazi var ona da kalkilmali zaten :D

ultrAslanQueeen_
24-09-2006, 01:40
je hebt gelijk Nargilem ama kheb het over meisjes die een fout herhalen en ook niet meer als een fout zien omdat ze het constant herhalen;)

Cecen
24-09-2006, 02:54
Het is maar een Maandje is dat veel gevraagd ???? als we dat ook niet over hebben Dan zou ik zeggen stap over naar jodendom

Cecen
24-09-2006, 03:02
Tuurlijk mag je sexen tijdens de Ramadan zolang je maar niet van zonsopgang tot zonsondergang je ding in je broek houdt of je nou wel of niet getrouwd bent. Natuurlijk zullen YADELLER KARAHILAL EN NARCOTIC EN ENISE en HTC 66 en nog een paar mensen hier die zogenaamd Turks zijn weer nee zeggen maar die weten niet eens wat haram is of helal . Geloof me ramadan is een maand om de band met je familie vrouw kinderen sterk en goed te houden . We weten allemaal wat leugens doen met een relatie we weten allemaal wat slecht communicatie doet met relaties en we weten ook wat geen sex hebben doet met relaties. Ik zal je ook wat grappigs vertellen veel schijnheilige mannen van Turkse komaf die vrouwen thuis hebben die zeggen dat ze een maand lang geen sex krijgen gaan naar de RODE LAMPJES om aan hun trekken te komen , maar de vrouwen thuis weten tot de dag van vandaag daar niks van af. Kom maar op mensen ik ben atheist ik ben zo enz enz want jullie kunnen kritiek niet aan .Het grappige is ik ben gewoon een turkse heer geboren in Nederland ben Soenniet van geloof maar ben gewoon geen extremist zoals sommige zich hier voordoen. Ik kijk alles niet zo eenvoudig als de meeste mensen , Denk eens na voordat je wat zegt. Turkse mensen zijn schijnheilig geen een vriendin zou tegen zijn beste vriendin zeggen dat ze is ontmaagd . Dit is gewoon zo AL KEN JE HAAR AL JAREN . Maar als je alles tot je laat doordringen erover filosofeerd dan kom je op een antwoord zoals . He ik doe er net zo hard aan mee want ik zou ook niet zeggen als ik ontmaagd ben en voor de mannen zoiets van ik ga niet vertellen aan me vrouw dat ik naar de rode lichtjes ben gegaan omdat ik niet aan me trekken kom in de Ramadan. Hoe weet ik dit allemaal toch mijn turkse metgezellen op deze forum. AUB DE NAMEN DIE IK NET NOEMDE KOM NIET MET ONZIN VERHALEN DAT JE ZELF DE HEILIGE BENT EN IK DE ATHEIST DIE DE ISLAM HAAT , want jammergenoeg heb je het dan mis !!!!!!!!!!!!!!!!!LEES DIT BOVENSTE EN BEGRIJP WAT IK BEDOEL Ik zie het verschil niet, Tussen jou en Theo Allebei Varkens! Allebei 1ste klas Cehennem Insa allah JIj moet door 5 neger verkracht worden:fez:

mr-schapenherder
24-09-2006, 09:35
Tuurlijk mag je sexen tijdens de Ramadan zolang je maar niet van zonsopgang tot zonsondergang je ding in je broek houdt of je nou wel of niet getrouwd bent. Natuurlijk zullen YADELLER KARAHILAL EN NARCOTIC EN ENISE en HTC 66 en nog een paar mensen hier die zogenaamd Turks zijn weer nee zeggen maar die weten niet eens wat haram is of helal . Geloof me ramadan is een maand om de band met je familie vrouw kinderen sterk en goed te houden . We weten allemaal wat leugens doen met een relatie we weten allemaal wat slecht communicatie doet met relaties en we weten ook wat geen sex hebben doet met relaties. Ik zal je ook wat grappigs vertellen veel schijnheilige mannen van Turkse komaf die vrouwen thuis hebben die zeggen dat ze een maand lang geen sex krijgen gaan naar de RODE LAMPJES om aan hun trekken te komen , maar de vrouwen thuis weten tot de dag van vandaag daar niks van af. Kom maar op mensen ik ben atheist ik ben zo enz enz want jullie kunnen kritiek niet aan .Het grappige is ik ben gewoon een turkse heer geboren in Nederland ben Soenniet van geloof maar ben gewoon geen extremist zoals sommige zich hier voordoen. Ik kijk alles niet zo eenvoudig als de meeste mensen , Denk eens na voordat je wat zegt. Turkse mensen zijn schijnheilig geen een vriendin zou tegen zijn beste vriendin zeggen dat ze is ontmaagd . Dit is gewoon zo AL KEN JE HAAR AL JAREN . Maar als je alles tot je laat doordringen erover filosofeerd dan kom je op een antwoord zoals . He ik doe er net zo hard aan mee want ik zou ook niet zeggen als ik ontmaagd ben en voor de mannen zoiets van ik ga niet vertellen aan me vrouw dat ik naar de rode lichtjes ben gegaan omdat ik niet aan me trekken kom in de Ramadan. Hoe weet ik dit allemaal toch mijn turkse metgezellen op deze forum. AUB DE NAMEN DIE IK NET NOEMDE KOM NIET MET ONZIN VERHALEN DAT JE ZELF DE HEILIGE BENT EN IK DE ATHEIST DIE DE ISLAM HAAT , want jammergenoeg heb je het dan mis !!!!!!!!!!!!!!!!!LEES DIT BOVENSTE EN BEGRIJP WAT IK BEDOEL wat heeft het land waarvan je afkomstig bent te maken met de regels van de islam ? de islam is er voor iedereen. en je bent geen extremist als je veel aan het geloof doet als je echt een moslim (soenniet) bent dan weet je wel dat het leven na de dood belangrijker is dan het korte leven. denk na. de volgende wereld is eeuwig waarom zou je het nu (in die korte jaren) op aarde verpesten. of geloof jij niet in het volgende leven ? (het hiernamaals)

mr-schapenherder
24-09-2006, 09:41
Ik zie het verschil niet, Tussen jou en Theo Allebei Varkens! Allebei 1ste klas Cehennem Insa allah JIj moet door 5 neger verkracht worden:fez: whahah jij moet grappenmaker worden :p

Turkse Heer
24-09-2006, 10:50
Schelden Vinden Jullie Wel Leuk In De Ramadan Want Hij Is Een Grappenmaker Toch , Ongelofelijk En Jullie Komen Mij De Islam Leren>>>>hahahahaha Snotneuzen

Pinkcik
24-09-2006, 10:56
yine cok terbiyesiz aciklamalak yapmaktasiniz... Yok zekerya beyaz boylede soylede mensen doe normaal.. Sex als je getrouwd ben mag je na zonsondergang...en als je zoiezo nie getrouwd ben mag je geen sex

Kelebek.
24-09-2006, 11:27
Ik zie het verschil niet, Tussen jou en Theo Allebei Varkens! Allebei 1ste klas Cehennem Insa allah JIj moet door 5 neger verkracht worden:fez: Zo ga je toch niet met elkaar om. Hoe laag diegene tegenover je ook al mag zijn, hoef je je niet tot dat niveau te verlagen.

lieve turk
24-09-2006, 11:34
Maar dit is het niveau kucumen hier . allemaal snotneuzen die dingen uitkramen wat ze in moskee hebben gehoord of van naieve vrienden als hun zelf.

Kelebek.
24-09-2006, 11:36
Maar dit is het niveau kucumen hier . allemaal snotneuzen die dingen uitkramen wat ze in moskee hebben gehoord of van naieve vrienden als hun zelf. Naar mijn mening behoort iedereen tot zijn of haar eigen niveau.

TaTLiB3L4--
24-09-2006, 11:41