Advertentie: bereik met Hababam.nl Turkse jongeren

Google

PDA

Bekijk originele versie : Zijn zelfmoord aanslagen nou haram?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Angelus
11-04-2005, 00:02

ik denk dat zelfmoord haram is aanslagen is een middel tot.....
en zelfmoord is haram in de traditionele zin,
dus als je het leven zat bent en besluit een einde te maken aan dit leven. deze broeders eindigen hun leven niet, het is slechts een middel tot...

Hababam wat vindt jij ???

Betul
11-04-2005, 00:04
Met een aanslag wil je mensen om het leven brengen neem ik aan, dan ben je om te beginnen een moordenaar= HARAM
ten tweede breng je jezelf om het leven= is weer haram, zelfs zo erg dat wordt gezegd dat je direct in de hel zal belanden ( Allah weet beter..) Ik hoop het niet voor diegenen die ervoor gekozen hebben ever..

Angelus
11-04-2005, 00:14
ja oke je hebt gelijk betul maar denk ff zo ..... hun vijanden hebben vliegtuigen wapens machines ... kortom modern geavanceerd technlogie wat hebben zij ???? stenen en wat kleine wapens ? hoe gaan ze dan zichtzelf beschermen ???? enige wat die vijanden bang zijn is hun zelfmoord aanslaegn acties

Betul
11-04-2005, 00:15
ik zie het niet als een oplossing... Onschuldige mensen moorden omdat je geen andere wapen hebt, wat een oplossing.

Angelus
11-04-2005, 19:04

Tja das hun strijd middel

MasterTurk
11-04-2005, 20:05
ik zie het niet als een oplossing... Onschuldige mensen moorden omdat je geen andere wapen hebt, wat een oplossing.

Betul ik ben het met je eens.
Bir insanin canini Allah verir ve sadece Allah alabilir. Bir insan intihar ettiyse gidecegi yer direk cehennem bunu unutmayin

ImoshMania
11-04-2005, 20:42
Je kan nooit weten of ALLAH de persoon na Cennet of Cehennem stuurt.. Hij beoordeelt alles heel anders dan hoe wij denken;)

MasterTurk
11-04-2005, 21:02
Je kan nooit weten of ALLAH de persoon na Cennet of Cehennem stuurt.. Hij beoordeelt alles heel anders dan hoe wij denken;)

Natuurlijk kunnen we dat nnooit weten ik doelde op hert woord zelfmoord. Staat ook in de koran.

ImoshMania
11-04-2005, 21:09
Natuurlijk kunnen we dat nnooit weten ik doelde op hert woord zelfmoord. Staat ook in de koran.

nee, maar kijk vandaag hadden we ook zo'n discussie yani een meid zei tatoesu olan gaat gelijk na cehennem en toevallig zat de imam van Hengelo ook voor bijcursus dus uitleg verdi... vandaar;) birini oldurse bile bi insan Allah verecek cezasini:)

MasterTurk
12-04-2005, 19:32
nee, maar kijk vandaag hadden we ook zo'n discussie yani een meid zei tatoesu olan gaat gelijk na cehennem en toevallig zat de imam van Hengelo ook voor bijcursus dus uitleg verdi... vandaar;) birini oldurse bile bi insan Allah verecek cezasini:)

Haklisin. Bir insan dunyada kendini aldata bilir ama ote dunyada hesap verecek. Ve allah cezasini vercek.

Pinkcik
12-04-2005, 22:54
allahin verdigi cani sen alamasin....
zelfmoord mag niet

Yilmaz
12-04-2005, 23:22
katiliyorum

Betul
12-04-2005, 23:23
maar voor jou kunnen we wel een uitzondering maken.. go ahead... :d hahahahaah

ataberk
12-04-2005, 23:26
insan ne kolaylikla allahin verdi cani alabiliyor bilmiyorum ama insanda kendiliginden o canini almak istemes her insanin kendine gore kutsal dusunceleri vardir

Arda68
13-04-2005, 11:17

Mensen die zelfmoord doen.. omdat ze geen weg kunnen vinden om een goed leven te leiden.. Zijn zowiezo fout.. Yani bunu natuurlijk tek allah bilir ama SONU CEHENNEM..
En als we praten over zelfmoord omdat ze geen moderne wapens hebben, ik persoonlijk denk dat het nog fout is.. Yani suclu olmayan insanlari neden olduruyorsunki? Toevallig icinde belkide bir musliman biri vardir.. Je moet met mensen vechten die met jou vechten.. En niet zomaar bom pakken en dan een stad binnen lopen... Yani dit is mijn mening over zelfmoord

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6