Bekijk op het forum :

Prins Charles.

Appieman
09-04-2005, 22:58

Hij is eindelijk getrouwd met zijn eeuwige liefde Camilla P. Bowles. Wat vinden jullie daarvan? Is het zijn zaak, of moest hij in lbelang van het gezicht van het koningshuis gewoon niet trouwen en ook vanwege de dood van Diana? Zijn kinderen (een is toekomstig koning) hebben nu een stiefmoeder die volgens mij stukken anders is dan hun moeder Diana.

ImoshMania
09-04-2005, 22:59
hopelijk worden ze gelukkig wens ik voor iedereen;)

godmother
09-04-2005, 23:14
Een beetje heel erg anders dan Diana .. Het zou kunnen dat ze van elkaar houden , maar ze zullen nooit 100% het respect van het volk krijgen

Pinkcik
09-04-2005, 23:16
k gun iedereen een nieuwe leven maar charles ging al vreemd... ze had zijn moeder wel kunnen zijn :S VIEze vertonign ma ja leeftijd speelt geen rolzei ik dus leeftijd speelt hier wel een rol EEN HELE GROTE UITZONDEERING.................... REspect to Diana mocht haar graag....

Appieman
09-04-2005, 23:21

Ik gun het geluk ook, simpelweg omdat ik het niet echt interessant vind of die man trouwt of niet. Ik vind het lulliger voor de kinderen die nu een vreemde schoonmoeder hebben. Ook ben ik het eens dat ze volgens mij nooit 100% respect van het volk zullen krijgen, maar ik denk ook niet dat hij dat verdient.

Betul
10-04-2005, 01:24
Zij had Diana's relatie met Charles kapot gemaakt, alleen daardoor al zal ze nooit echt gelukkig kunnen worden. Pinkie je hebt gelijk, respect to Diana...

SeLL
10-04-2005, 01:26
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.. bunlarin iliskisini de bozacak biri olu, dus of ze het geluk zullen vinden betwijfel ik..

Angelus
10-04-2005, 12:34
Zij had Diana's relatie met Charles kapot gemaakt, alleen daardoor al zal ze nooit echt gelukkig kunnen worden. Pinkie je hebt gelijk, respect to Diana... Huh wat betul ?? vertel ......

Pinkcik
10-04-2005, 14:46
angelus (lees me stukje iets terug) betul bedoelt... dat die vrouw IYag hani varya die oude.(waarmee charles nu getrouwd is). zij ging met charles vreemd... toen charles en diana getrouwd waren cappish??

MasterTurk
10-04-2005, 15:47
Al ken ik ze niet. Ik wens ze veel geluk. Of het lang stand gaat houden? Wie weet.

Kelvin
10-04-2005, 17:46
Ik vind dat ze niet horen te trouwen, ik bedoel wat heeft het voor verschil dat ze zijn getrouwd. Hij had beter het koningshuis niet meer kunnen schaden en haar gewoon als vriendin houden.

Appieman
11-04-2005, 22:58
Ik vind dat ze niet horen te trouwen, ik bedoel wat heeft het voor verschil dat ze zijn getrouwd. Hij had beter het koningshuis niet meer kunnen schaden en haar gewoon als vriendin houden. Een buitenechtelijke relatie is daar veel erger. Dat ze wat hebben en niet getrouwd zijn is in een land waar veel mensen nog sterk katholiek zijn best ernstig. Dacht ik:D

Betul
11-04-2005, 22:59
en vreemdgaan kon wel in dat land??

Appieman
12-04-2005, 00:43
en vreemdgaan kon wel in dat land?? Dat was ook een schande voor het koningshuis toch? Net als dit een verdere schande zou zijn, waarschijnlijk.

godmother
13-04-2005, 11:17

Een buitenechtelijke relatie is daar veel erger. Dat ze wat hebben en niet getrouwd zijn is in een land waar veel mensen nog sterk katholiek zijn best ernstig. Dacht ik:D jah dat klopt dat heb ik ook gehoord hij wordt grotendeels ook niet gerespecteerd omdat hij al heel lang een relatie met haar heeft en ik geloof ook dat ze samen woonden of dergelijke, en volgend hun geloof word dat afgekeurd nikahsiz beraber olmalari onlarin dininde yasak mis..