Bekijk op het forum:

Grootste irritaties op Turkse bruiloften

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22

EnIsE
07-04-2011, 12:33

Bruiloft zonder kinderen kan toch niet.... Jawel hoor, kan makkelijk! Wij hebben ook een bruiloft zonder kinderen georganiseerd (de neefjes nichtjes waren uiteraard wel aanwezig). En het was een verademing zonder al die los rennende kinderen. Ouders letten bijna nooit op tijdens een bruiloft op hun kinderen, dat is het grootste probleem en laten hun kinderen hun gang gaan alsof ze zich in een speelpark bevinden. En zelfs daar hoor je op je kinderen te letten.

Tover_Fee
07-04-2011, 12:37
Bir kac sene once.. was ik op een bruiloft in Belgie. er was iemand aanwezig die de kinderen continue vermaakten. dan hadden ze ook een dagprogramma opgesteld. met verassingen etc. Bence cocuklari ayri bir yere sokmak.. alsof je van ze af wilt..... voelen ze aan en gaan ze nog lastiger zijn :D

MASSARI
07-04-2011, 12:41
Jawel hoor, kan makkelijk! Wij hebben ook een bruiloft zonder kinderen georganiseerd (de neefjes nichtjes waren uiteraard wel aanwezig). En het was een verademing zonder al die los rennende kinderen. Ouders letten bijna nooit op tijdens een bruiloft op hun kinderen, dat is het grootste probleem en laten hun kinderen hun gang gaan alsof ze zich in een speelpark bevinden. En zelfs daar hoor je op je kinderen te letten. Het kan maar in mijn ogen is het niet goed juist met zulke gelegenheden hoor je kinderen bij elkaar te brengen.... Je hebt gelijk dat ouders niet opletten dat is 1 van de oorzaken... Wat voor feedback hebben jullie gekregen ?

EnIsE
07-04-2011, 12:57
Het kan maar in mijn ogen is het niet goed juist met zulke gelegenheden hoor je kinderen bij elkaar te brengen.... Je hebt gelijk dat ouders niet opletten dat is 1 van de oorzaken... Wat voor feedback hebben jullie gekregen ? Het is nou eenmaal jammer dat ouders zich niet weten te ontfermen over hun kinderen tijdens dit soort gelegenheden. Ze beseffen gewoonweg niet dat het irritaties op kan wekken voor de mensen die hier van willen genieten. Wij hebben op een subtiele manier in de uitnodigingen vermeld dat kinderen niet welkom zijn. Er zullen zeker enkele gasten zijn geweest die hier wel iets op aan te merken hadden in het begin. Maar achteraf was iedereen erg tevreden en hebben we hele positieve opmerkingen mogen aanhoren. Het is toch niet normaal als er tijdens de bruiloften omgeroepen moet worden 'anne ve babalara rica ediyoruz lütfen çocuklariniza sahip çikiniz', dit heb ik zooooo vaak moeten meemaken. Triest gewoon.

Cotanak__
07-04-2011, 14:12
overbodige speeches.. mensen komen om te feesten..

Tover_Fee
07-04-2011, 14:15
speeches op turkse bruiloften ???

Cotanak__
07-04-2011, 14:16
speeches op turkse bruiloften ??? efendimiz damat bey ve gelin hanimin adini bilmem ne bilmem ne hosgeldiniz mutluluk hayat hikayeleri.. o sirketin reklami bu sirketin reklami..

Tover_Fee
07-04-2011, 14:20

efendimiz damat bey ve gelin hanimin adini bilmem ne bilmem ne hosgeldiniz mutluluk hayat hikayeleri.. o sirketin reklami bu sirketin reklami.. Haklisin.. is heel storend idd

Ates
07-04-2011, 14:36
Bir kac sene once.. was ik op een bruiloft in Belgie. er was iemand aanwezig die de kinderen continue vermaakten. dan hadden ze ook een dagprogramma opgesteld. met verassingen etc. Bence cocuklari ayri bir yere sokmak.. alsof je van ze af wilt..... voelen ze aan en gaan ze nog lastiger zijn :D Het is een bruiloft, geen pretpark! Je bent echt niet verplicht dit te organiseren hoor voor andermans kinderen. Mensen moeten hun jong maar thuis laten! En kinderen horen om 20u al in bed te liggen, dus ze hebben daar niets te zoeken.

Ates
07-04-2011, 14:38
Ben bu Turk dugunlerini zaten lanet ediyorum!

SERGIO
07-04-2011, 14:44
Ben bu Turk dugunlerini zaten lanet ediyorum! hic yakisik olmamis bu yorumun, cocuklara baska birsey ayarlanabilir

Ates
07-04-2011, 15:08
hic yakisik olmamis bu yorumun, cocuklara baska birsey ayarlanabilir Millet meçburmu baskalarini cocuklarini KENDI dugunlerinde oynatmak?

fatmahanim66
07-04-2011, 15:16
Je kan je kinderen moeilijk thuis achterlaten??

EnIsE
07-04-2011, 15:18
Je kan je kinderen moeilijk thuis achterlaten?? Je kunt toch oppas regelen?

Otazu
07-04-2011, 15:25

Het is een bruiloft, geen pretpark! Je bent echt niet verplicht dit te organiseren hoor voor andermans kinderen. Mensen moeten hun jong maar thuis laten! En kinderen horen om 20u al in bed te liggen, dus ze hebben daar niets te zoeken. İk zie het al voor me dat ouders massaal hun kinderen thuis alleen gaan achterlaten ''omdat ze om 20u in bed horen te liggen''. Rondrennende kinderen zijn irritant, maar om dan te zeggen dat kinderen niet horen te komen vind ik makkelijk gezegd dan gedaan. Niet iedereen heeft de mogelijkheid hun kinderen bij iemand achter te laten. *Ik heb een keer meegemaakt dat bijv. elk ouder een euro moest geven, en dat de kinderen toen allemaal in een speelruimte naast de zaal zelf werden opgevangen. Was wel mooi geregeld.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22