Bekijk originele versie : Islam en Homoseksualiteit, kunnen deze samen?
babrichio
12-06-2005, 21:29
Ik vind zelf dat deze twee niet samen kunnen want, allah heeft 1 adam en 1 eva geschapen en niet 2 Adams
nee kan ook niet, 2 man relaties zijn strikt verboden volgens de Islam,
maar een dergelijke topic bestaat al.
ve yenisin, Hosgeldin (Y)
MaNyaK_GuZeL
12-06-2005, 22:29
Ik vind van wel, ik heb er geen problemen mee ..als 2 mannen en of 2 vrouwen samen zijn. Ik geloof erin dat mensen het hebben vanaf hun geboorte...waarom is er wel een zeki muren en of bulent ersoy dan? Millet tapiyor onlara..en dan komen ze op chat..homos enzo kan niet.
Tuurlijk heeft ALLAh hz. adem ve Hz. hava geschapen. Daar heb ik zeker geen commentaar over.
Hablullah
12-06-2005, 22:34
Manyak guzel sen Lut ve kavmini bilirmisin?
bilmiyorsan bir arastir, yada islami kaynaklarda Livata kelimesini arastir...
MaNyaK_GuZeL
12-06-2005, 22:36
Manyak guzel sen Lut ve kavmini bilirmisin?
bilmiyorsan bir arastir, yada islami kaynaklarda Livata kelimesini arastir...
en hablulullaah of so...weet jij wat een eigen mening in houdt?> ik hoop van wel
Hablullah
12-06-2005, 22:38
Islam heeft zijn regels, of je houd je aan die regels of niet. Maar je mag niet meningen hebben over die vaste regels. Dat zijn regels van Allah niet van mensen. Wie is zo machtig om over regels van Allah eigen meningen te hebben...
en manyak guzel spreek mijn naam wel normaal. Oda bir Allah kelamidir, sayginin ölcüsünü düsürme...
Ik vind van wel, ik heb er geen problemen mee ..als 2 mannen en of 2 vrouwen samen zijn. Ik geloof erin dat mensen het hebben vanaf hun geboorte...waarom is er wel een zeki muren en of bulent ersoy dan? Millet tapiyor onlara..en dan komen ze op chat..homos enzo kan niet.
Tuurlijk heeft ALLAh hz. adem ve Hz. hava geschapen. Daar heb ik zeker geen commentaar over.
sgat sorry maar het gaat niet over jou mening maar over de mening van de Islam en volgens de islam is het duidelijk verboden.
we zeggen hier niet dat we homos haten ofso(dus ook nie bülent ersoy!) en ik mag ze trouwens tog nie, maar gewoon dat Allah geen homos accepteerd, tenminse de mensen die het UITVOEREN..
MaNyaK_GuZeL
12-06-2005, 22:44
Islam heeft zijn regels, of je houd je aan die regels of niet. Maar je mag niet meningen hebben over die vaste regels. Dat zijn regels van Allah niet van mensen. Wie is zo machtig om over regels van Allah eigen meningen te hebben...
en manyak guzel spreek mijn naam wel normaal. Oda bir Allah kelamidir, sayginin ölcüsünü düsürme...
Ya het was ff moeilijk te typen je naam sorry voor dat. Maar je hebt gelijk over die regels enzo..tabiki oyledir.
ALs mensen besluiten homo en of lesbie te worden, zijn dat hun probleem en niet de mijne...ik vind dat dat die mensen de regels verbreken en niet ik. IK ben een mens, en ik geloof in me hart, en mijn hart vind dat Mensen moeten doen wat ze willen. Ister homo..ister travo..Bana ne zarari olabilir , Boeiend als ze homo zijn..ik ga me er egt niet druk over maken. Er zijn zat andere dingen om druk over te maken..zoals oorlog enz.
Hablullah
12-06-2005, 22:49
Ya het was ff moeilijk te typen je naam sorry voor dat. Maar je hebt gelijk over die regels enzo..tabiki oyledir.
ALs mensen besluiten homo en of lesbie te worden, zijn dat hun probleem en niet de mijne...ik vind dat dat die mensen de regels verbreken en niet ik. IK ben een mens, en ik geloof in me hart, en mijn hart vind dat Mensen moeten doen wat ze willen. Ister homo..ister travo..Bana ne zarari olabilir , Boeiend als ze homo zijn..ik ga me er egt niet druk over maken. Er zijn zat andere dingen om druk over te maken..zoals oorlog enz.
Ik snap je en ik heb er echt helemaal niets op jou eigen meningen. Maar als je meningen hebt over Islam, dan ben je verkeerd bezig. Want Islam heeft zijn vaste regels, regels die in Kor'an staat en regels die Profeet Mohammed s.a.v heeft vastgelegd in naam van Barmhartige, Genadevolle Allah. We zijn met zijn naam geboren en we gaan weer dood in met zijn naam. Ik kan niet zoals u gaan zeggen dat ik me niet druk om kan maken om hun, want het zijn mensen die op foute pad zijn en ik als moslim kan ze niet helpen. Dat doet mij pijn... Seytan is duidelijk hier machtiger dan mij met mensen te overtuigen...
MaNyaK_GuZeL
12-06-2005, 22:52
Ik snap je en ik heb er echt helemaal niets op jou eigen meningen. Maar als je meningen hebt over Islam, dan ben je verkeerd bezig. Want Islam heeft zijn vaste regels, regels die in Kor'an staat en regels die Profeet Mohammed s.a.v heeft vastgelegd in naam van Barmhartige, Genadevolle Allah. We zijn in zijn naam geboren en we gaan weer dood in zijn naam. Ik kan niet zoals u gaan zeggen dat ik me niet druk om kan maken om hun, want het zijn mensen die op foute pad zijn en ik als moslim kan ze niet helpen. Dat doet mij pijn... Seytan is duidelijk hier machtiger dan mij met mensen te overtuigen...
Jah cok guzel anlatiyorsun zeker weten, je hebt er veel info erover. Maar Yani wat ik bedoel is, het doet mij niks cunku ik zie al zoveel slechtheid in deze wereld, zoals jij zegt...seytan roeleert alles op dit moment, en daar kunnen we niks aan doen. je kan mischien wel een paar helpen..maar heel de wereld???
Hablullah
12-06-2005, 22:57
Jah cok guzel anlatiyorsun zeker weten, je hebt er veel info erover. Maar Yani wat ik bedoel is, het doet mij niks cunku ik zie al zoveel slechtheid in deze wereld, zoals jij zegt...seytan roeleert alles op dit moment, en daar kunnen we niks aan doen. je kan mischien wel een paar helpen..maar heel de wereld???
Het is onmogelijk om achter elke mens te staan. Je bent zo klein op dit wereld en je hebt geen macht. Duidelijk weten we allemaal dat Seytan tot de dag des oordeel hoge machten heeft om mensen van zijn pad aftedwalen, maar wij mensen hebben ook de macht gekregen om meer macht te krijgen dan seytan. En dat is te doen door te bidden en elke moment aan Allah denken. Islam is vrede en liefde, zonder vrede en liefde kunnen we niets winnen.
Tabiki cecenleri, irakli ve filistinli kardeslerimi düsÜnüyorum ve çok üzülüyorum, ama elimden ne gelebilirki? Bazen diyorum bir islam ordusu kurulsa seve seve katilirim ama nerdee?
Maar goed we hebben het over Islam en Homoseksualiteit. En nee, deze 2 gaan niet samen. Misschien met Christendom of Jodendom wel maar niet met Islam. Islam ahlakinda böyle bir ahlaksizliga yer yoktur...
Perzian-boy
13-06-2005, 08:55
Het is onmogelijk om achter elke mens te staan. Je bent zo klein op dit wereld en je hebt geen macht. Duidelijk weten we allemaal dat Seytan tot de dag des oordeel hoge machten heeft om mensen van zijn pad aftedwalen, maar wij mensen hebben ook de macht gekregen om meer macht te krijgen dan seytan. En dat is te doen door te bidden en elke moment aan Allah denken. Islam is vrede en liefde, zonder vrede en liefde kunnen we niets winnen.
Tabiki cecenleri, irakli ve filistinli kardeslerimi düsÜnüyorum ve çok üzülüyorum, ama elimden ne gelebilirki? Bazen diyorum bir islam ordusu kurulsa seve seve katilirim ama nerdee?
Maar goed we hebben het over Islam en Homoseksualiteit. En nee, deze 2 gaan niet samen. Misschien met Christendom of Jodendom wel maar niet met Islam. Islam ahlakinda böyle bir ahlaksizliga yer yoktur...
broer als je de islam vertegenwoordigt.
moet je niet zo over die 2 anderen geloven niet praten.
want in het bijbel en de tora en het testament geeft toe: dat homo's en lesbie's verboden
zijn
k heb het zelf thuis liggen..!! en heb het gelezen..
wie die fouten maakt wordt bestenigd..!!
Hablullah
13-06-2005, 09:10
broer als je de islam vertegenwoordigt.
moet je niet zo over die 2 anderen geloven niet praten.
want in het bijbel en de tora en het testament geeft toe: dat homo's en lesbie's verboden
zijn
k heb het zelf thuis liggen..!! en heb het gelezen..
wie die fouten maakt wordt bestenigd..!!
Ben o 2 dini suçlamiyorum, sadece örnek olarak sundum.
Onlarda olabilsede islam'da olamaz, cünkü soru öyle soruluyorki "Islam en Homoseksualiteit". Dus het gaat mij niet om die andere 2 geloven maar islam.
Ayrica o dinleri kötü kullananlarda vardir. Incilin sürekli sayisini düsürdüklerini dünya alem biliyor. Öyle bir testamen çikaracaklarki daha dur, Homo'lar bile içinde geçecek ve kabul edilecek...
Perzian-boy
13-06-2005, 09:17
Ben o 2 dini suçlamiyorum, sadece örnek olarak sundum.
Onlarda olabilsede islam'da olamaz, cünkü soru öyle soruluyorki "Islam en Homoseksualiteit". Dus het gaat mij niet om die andere 2 geloven maar islam.
Ayrica o dinleri kötü kullananlarda vardir. Incilin sürekli sayisini düsürdüklerini dünya alem biliyor. Öyle bir testamen çikaracaklarki daha dur, Homo'lar bile içinde geçecek ve kabul edilecek...
jah jou mening..
k denk niet...
Zehra...
13-06-2005, 09:20
Jah ik sluit me bij Perzian aan...Ik denk ook niet dat in het Jodendom en Christendom homosexualiteit geaccepteerd wordt...En de koran zegt ons ook niet minachtend te spreken over deze twee godsdiensten...:)