Bekijk originele versie : Turkse meisjes Makkelyk?
TaTLiB3L4--
26-05-2006, 17:22
sJelam HbbmerSz...
Ik had laatst een gesprek met een vriend van me. En hy vertelde me dat hy eindelyk een vaste (Turkse) vriendin heeft. Alleen hy vind dat Turkse Meisjes makkelyk te krygen zyn.. Hy zei namelyk: Nederlandse meisjes kreeg k pas na een week in bed, en Turkse meisjes binnen 2 dagen.
Wat vinden en jullie hiervan? En h0e denken jullie er0ver?
Nou ja zeg.................... het ligt helemaal aan het meisje, waarschijnlijk heeft zijn vriendinnetje zaagsel in haar hoofd in plaats van hersenen!
kummy_selos
26-05-2006, 17:25
het verschilt per persoon je kan niet iedereen over 1 kam scheren
TaTLiB3L4--
26-05-2006, 17:26
Nou ja zeg.................... het ligt helemaal aan het meisje, waarschijnlijk heeft zijn vriendinnetje zaagsel in haar hoofd in plaats van hersenen!
Jah bencede.. dat heb k 0owk tegen hem gezegd.. Waarsgynlyk ben jy de verkeerde meisjes tegen gek0men..
Maar waz t0g benieuwd naar jullie 0pmerkingen..
Sessiz olum
26-05-2006, 17:31
er zijn wel van die turkse meisjes die aleen maar uit op zulke dingen zijn:D maar meestal gaat het moeilijker hoor bij turkse meisjes kdenk eerder dat het makkelijker bij nl meisjes gaat hun zijn vrijer/losser zeg maar bij ons is het nog iets ergs snapje maar bij hun niet zo erg als bij ons..
TaTLiB3L4--
26-05-2006, 17:32
er zijn wel van die turkse meisjes die aleen maar uit op zulke dingen zijn:D maar meestal gaat het moeilijker hoor bij turkse meisjes kdenk eerder dat het makkelijker bij nl meisjes gaat hun zijn vrijer/losser zeg maar bij ons is het nog iets ergs snapje maar bij hun niet zo erg als bij ons..
Njah hy zegt juist van niieJ.. Hy vind dat Turkse meiden makkelyker zyn.. Mjah nieJ iedereen is tzelfde..
Sessiz olum
26-05-2006, 17:53
Njah hy zegt juist van niieJ.. Hy vind dat Turkse meiden makkelyker zyn.. Mjah nieJ iedereen is tzelfde..
ja toch:D kan ook opschepperij zijn ofzo weetje:P
TaTLiB3L4--
26-05-2006, 17:54
neeJ k denk gwn dat hy telkens de verkeerde is tegen gek0men..;)
Hij heeft er zelf een onderzoek naar gedaan ofzo? :S
TaTLiB3L4--
26-05-2006, 17:56
Hij heeft er zelf een onderzoek naar gedaan ofzo? :S
haha:D
k zeg t0g, gwn telkens de verkeerde meisjes tegen gek0men..
Sessiz olum
26-05-2006, 17:59
haha:D
k zeg t0g, gwn telkens de verkeerde meisjes tegen gek0men..
bencede yani :P simdi ben burdan birtane kiz ayarlamaya kalksam zor ayarlarim gaat moeilijker snapje ama hollandaca bi siteye girsem kizlar hemenciiik yilisiyo:D
TaTLiB3L4--
26-05-2006, 18:00
bencede yani :P simdi ben burdan birtane kiz ayarlamaya kalksam zor ayarlarim gaat moeilijker snapje ama hollandaca bi siteye girsem kizlar hemenciiik yilisiyo:D
maar je hebt 0owk nederlandse meiden die nii glyk t bed in duiken.. t versgilt gwn per pers0on..
kummy_selos
26-05-2006, 18:02
IK ZOU ZEGGEN DUIKEN IN DE BEDDDDDDDDDDDDDDDD JOEPIE :p
Sessiz olum
26-05-2006, 18:03
ok dit is een voorbeeld ahahahahah :P(saka saka) (dance)
kummy_selos
26-05-2006, 18:03
ok dit is een voorbeeld ahahahahah :P(saka saka) (dance)
:D ja er moet toch iemand de waarheid spreken :p