Bekijk op het forum :

Aanklager Jackson komt toch nog met nieuw bewijs

cicimsin
06-06-2005, 12:08

SANTA MARIA - Een videoband van het politieverhoor van de jongen die Michael Jackson beschuldigt van seksueel misbruik, mag in de rechtszaal worden vertoond. Dat heeft de rechter in het proces tegen de 46-jarige artiest donderdag bepaald. De openbare aanklager had daarom gevraagd. Als tegenzet liet de verdediging weten in dat geval de jongen en diens moeder opnieuw als getuige te willen oproepen. Ook willen Jacksons advocaten de psycholoog Stan Katz, die de knaap als eerste heeft ondervraagd, en de advocaat van de familie, Larry Feldman, opnieuw horen. Zij getuigden alle vier al eerder tijdens het geruchtmakende proces. http://www.overlaat.nl/kids/spreekbeurten/popartiesten/mjackson1.jpg Bron: nu.nl Ik heb ook op op tv gezien, dat ze zijn rechtzaak "waar hij beoordeeld wordt" ook op tv komt.... Ben benieuwd!! Ik denk dat hij schuldig wordt verklaard.... Er is veel bewijs en oog getuige.. Er is iets niet in orde bij wacko jacko... Ik denk wel dat hij met zijn vieze poten aan kinderen heeft gezeten! Maar ik wil graag je mening weten.. denk jiij dat hij schuldig is???

KaRaKaN
06-06-2005, 12:10
Ben benieuwd

ImoshMania
06-06-2005, 13:18
Ben benieuwd me too

godmother
06-06-2005, 14:34
Schuldig.. Er zijn bewijs materialen .. Achja Of hij wordt erin geluisd :s